QUOTE(Monrutė @ 2008 10 30, 14:36)
tas tai taip...tačiau į marketingą patekti be patirties šioje srityje net nežinau, ar įmanoma,
Įmanoma, tik šiuo metu sunkiau - marketingistų daug, o rinkos situacija daro savo
Aš pradėjau dirbti reklamos vadybininke tiesiog per fuksą - priėmė į darbą žalią ir jauną, ketvirto kurso studentę, nulis patirties, bet didžiulis entuziazmas ir maža alga O paskui taip jau važiavo į tą pusę, kad privažiavau iki rinkodaros vadovės. Užtat dabar galvoju, kad noriu keisti, bet niekas taip nemano - CV irgi uždeda štampą, kad esi tos srities žmogus ir tik tokius darbus ir siūlo paskui.... Dabar beskaitydama straipsnius apie personalo reikalus šiais laikais, užkliuvau ties dviem frazėm: "Geras žmogus visada reikalingas" ir "Geras žmogus - ne profesija"..... O kuri teisinga?
Beje, esu siuntusi savo CV pagal kelis skelbimus paskutiniu metu - visada pakviesdavo į pokalbį Tiktai pokalbio metu išsiaiškindavom, kad nepakeliui.... Į motyvacinį laišką patariu sudėti atviras ir nuoširdžias mintis, tas tikrai patraukia dėmesį. Kodėl nori šito darbo - rašyk konkrečiai apie tą įmonę, o ne banalias frazes. Ką gali jiems duoti? Įvardink ir sritis, kuriose turi mažiau patirties, jeigu tos sritys yra svarbios tai pozicijai. Visada apibūdinu save kaip žmogų, kad nebūčiau tiesiog žmogus nuo konvejerio.... Motyvacinis laiškas turi atspindėti tavo asmenybę ir tavo požiūrį į darbą.