QUOTE(denaxa @ 2008 03 26, 21:53)
Logiskai galvojant abieju zenklu reikia,paziurekit furos kiek visokiu greiciu apsiklijave-cia del to,kad vienur jie gali tokiu greiciu vaziuot,kitur jau kitokiu ir pan.,todel klijuojami visi zenklai.
Nelabai logiškai
Fūros važiuoja ne per vieną valstybę, kuriose ir kai kurios ket nuostatos kiek skirias. Šiap būtent jų pavyzdį kaip argumentą pateikdama ir domėjaus. Negalima taip.
Kai ženklas galioja tik tam tikru metu ant jo būna žymos, kad darbo dienom, esant slidžiai dangai ar lyjant, nuo tokios ar tokios valandos ir t.t.
Prie klijuojamų ženklų, kad vienas galioja tik magistralėse, o kitas kitur nėra kiek pamenu. Arba kai įvažiuojat į magistralę, tą kuris nebegalioja užbraukit

Tada bus logiška. Čia tas pats, kas kely šalia vienas kito sustatyt du vienodus ženklus ir rinktis kuriuo kada vadovautis savo nuožiūra.
Jau rašiau - vairuotojas pats žino kiek jam leidžiama, tai yra informacija ne jam, o kitiems. Tiek kad priklausomai nuo to ką užsiklijuoji, to ir negali viršyt. Jei užsiklijuoji 90 visos kitos taisyklės, kad kituose keliuose -70, gyvenvietėse -50 ir pan. jam nenustoja galiojusios.