
Yra labai paprastas budas viska pagreitinti-vaziuoji i regitra ir lauki,gal laisva vietele atsiras.Teorija tikrai taip issilaikysi,tik gali tekti ilgai laukti (as 6val. laukiau),na,ir su vairavimu yra sansu kad panasiai pasiseks

siandien pastebejau kad zenklas 70 tikrai reikalingas ypac mergaitems kur is pradziu labai nepasitiki ar siaip klaidu daug daro- atlaidumas ir atsargumas ju atzvilgiu isauga
as pati be 70 vazineju(nes labai jau greitkely nenoreciau vaziuot ant 90) o ir metai jau man senai nebe tie kad reiketu, bet pvz. siandien tuscioj praktiskai ozo gatvej pamaciau besiblaskancia mazdute- tai lyg ir stoja, lyg ir vel vaziuoja
tai kadangi pamaciau 70 zenkliuka tai viskas aisku pasidare
o butu be zenklo senai apipypinta butu, o dar gal ir pagalvotum kad neblaivi merguzele vaziuoja
nors vistiek- teises tai kazkaip gavo, tai jau lygiam kely lyg ir neturetu blaskytis





Siandien prie Rasu kapiniu sankryzoj sukdama i kaire manes nepraleidusi merguzele (siaip butu spejus pravaziuot) uzgeso tokioj vietoj,kad as turejau labai nesaugiai vidury sankryzos sustot.O zenkliuko 70 neturejo,nors aiskiai vaziuot nemoka.Na,cia dar reikia sugebeti uzgesti masinai vaziuojant,suprantu kai pajudant is vietos taip buna,bet vaziuojant...
Aplenkiau paskui ja,saugumo sumetimais...


tai gal ji tave pamacius nusprende kad reik praleist ir ant stabdziu dejo
man tai ziauru tokie vairuotai- jei jau darai kairi pradejai vaziuot, pamatei kad netoli is priekio atvaziuoja tai buk malonus paspausk gaza, o jau tas atvaziuojantis pristabdys siek tiek, bet ne- pamato issigasta ir sustoja vidury sankryzos, gerai jei dar sustabdyt speji, man buvo praeita savaite situacija panasi- gerai kad ne pati vairavau, nezinau kaip buciau sureagavus
patyres vairuotojas tai staigiai nusuko i desine juosta ir apvaziavo "kliuti"tai gerai kad toj juostoj nieko nebuvo



QUOTE(Prula @ 2008 04 25, 20:53)
Mastau, jei varai per miestą 50-60 km/val ir tiesiam kely šviesaforas ant šviesaforo, tai čia ir perjunginėt stabdant 3-2-1, o po to vėl 1-2-3...
Tai, kad 3-2-1 nereikia perjunginėti, užtenka ir 3-2 (pas mane paprastai būna 4-3-2, nes mašiniukas 50km/h greitį ir 4 pavara toleruoja). Vėlgi instruktoriaus įkalta, kad 1 pavara skirta tik pajudėjimui iš vietos, manevravimui aikštelėje ir visiškai bekelei, kitkam jos ir nenaudoju. Beje, judėdama sraute paprastai varikliu ir nestabdau (nes kiti taip nestabdo, tai mano stabdymas atrodytų nelabai tolygus), bet pustuštėje gatvėje iš toliau pamačiusi raudoną ar mirksinčią žalią stabdau tik taip. Iš kitos pusės ir mašiniukas mano labai jautriai reaguoja į staigesnį stabdymą, meta apsukas ir gęsta, o įgūdimo greitai užsivesti dar trūksta, tai stabdydama varikliu jaučiuosi daug saugiau...
zinau kad ziema reiks tik begiais stabdyt, bet man tai kazkaip labai nesamoningai toks vaziavimas atrodo
nepatinka ziauriai kaip sutampo masina kai imeti zemesni begi- gal greitis per didelis buna nezinau, bet tai ka tipo prisistabdai tada perjungineji, paskui vel stabdais, perjungineji, tai praktiskai taip ir nepravaziuoji pro joki sviesofora nesustojes- o ypac jei nezinai kaip ilgai jis ten degs- man tai sunkiau nusistatyt ne kai matau kad raudona dega, bet kai matai kad zalia dega- varai varai ir pradeda mirkciot, tada nebezinau ar dar spaust, ar jau stabdyt- o tada jau tikrai begiais nesustabdysi
va todel man kamsciuose atrodo lengviau vaziuot, ten ner kur isibeget



QUOTE(illiusion81 @ 2008 04 28, 12:28)
man tai sunkiau nusistatyt ne kai matau kad raudona dega, bet kai matai kad zalia dega- varai varai ir pradeda mirkciot, tada nebezinau ar dar spaust, ar jau stabdyt- o tada jau tikrai begiais nesustabdysi

Kas tiesa, tai tiesa


taip bestabdant reik ivertint ar is uzpakalio belekiantis spes sustabdyt
as pati tai stengiuos jei greit eismas vyksta laikytis kuo didesnio atstumo nuo priekines masinos, na o jei jau kamsty slenki, tai jokio streso
tik masina gadinas ir benzas dingsta kazkur

as pati tai stengiuos jei greit eismas vyksta laikytis kuo didesnio atstumo nuo priekines masinos, na o jei jau kamsty slenki, tai jokio streso


Prie šviesaforo stovėt su laisvu jau išmokau
Niu mergilikės, dar reik jūsų patarimo
Kai palieku mašiną stovėjimo aišktelėj, palikt ant rankinio, ar ant bėgio... Na žiemą sako rankinis užšąla... Jei palikt ant bėgio, ar yra reikšmės ant kurio (1,2,3...atbulinio)... Jei šiek tiek nuokalnė kieme, ar galima ant bėgio laikyt, ta prasme ar aplamai laiko stabdis ant bėgio nuokalnėj
Jaučiu kol išmoksiu važiuot suėsiu ir variklį ir greičio dėžę savo mašiniuko

Niu mergilikės, dar reik jūsų patarimo



Prula, as irgi nezinau kaip teisingai reikia daryti, tai kadangi kieme nuokalne, tai visada palieku ant begio ir su rankiniu..

dabar palieku ant 1 begio, nes irgi patare, kad ant rankinio ilgam palikt nesveika, bet jei nuokalne, tai jauciu tikrai ant rankinio palikciau, kazkaip man rodos begiai taip gerai nelaiko
