Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(Prula @ 2008 04 28, 19:23)
Prie šviesaforo stovėt su laisvu jau išmokau  biggrin.gif
Niu mergilikės, dar reik jūsų patarimo  biggrin.gif Kai palieku mašiną stovėjimo aišktelėj, palikt ant rankinio, ar ant bėgio... Na žiemą sako rankinis užšąla... Jei palikt ant bėgio, ar yra reikšmės ant kurio (1,2,3...atbulinio)... Jei šiek tiek nuokalnė kieme, ar galima ant bėgio laikyt, ta prasme ar aplamai laiko stabdis ant bėgio nuokalnėj  g.gif Jaučiu kol išmoksiu važiuot suėsiu ir variklį ir greičio dėžę savo mašiniuko  doh.gif


Visada palieku ant rankinio,ir per didziausius salcius nera buve kad prisaltu nei ankstesniai,nei dabartinei masinai,tiesa,masiniukai dyki nei dienos nera stoveje rolleyes.gif O jei ikalnej-rankinis,begis ir dar rata i bordiura iremiu(bet taip retai kada palikti tenka).Siaip tai su begiu yra tokia rizika,kad jei pamirsi isjungti ir ant jo uzsivesi,gali tiesiu taikymu kalti i priesais stovincia masina (ne viena toki atveji esu girdejusi)ax.gif Beje,uzvedant masina sveika sankaba isminti,tada varikliui lengviau isisukti,nes nereikia dar ir pagrindinio sankabos veleno sukt.
Atsakyti
man jau tevas i galva ikale kad pries pasukant rakciuka sankaba ismint reikia lotuliukas.gif butent kad neikalt i ka nereik blush2.gif tik kartais galvoju ar ne per daznai as ta sankaba maigau- idomu kiek galima stabdi spaust be sankabos kad masina neuzgestu unsure.gif na stabdant begiais- ar tarkim riedant ant 2 galima praktiskai susistabdyt be sankabos, jei ne, tai kada jau ja ispaust, kad masina nevaldoma netaptu ir nepagestu unsure.gif ?
Atsakyti
QUOTE(illiusion81 @ 2008 04 28, 12:28)
nepatinka ziauriai kaip sutampo masina kai imeti zemesni begi- gal greitis per didelis buna nezinau,


Per staigiai atleidi sankaba,su ja reikia svelniai.Greitai,bet svelniai.Kai pavazinesi daugiau ir nebereikes galvoti ka kur perjungti,pamatysi,savaime viskas susitvarkys,cia tik laiko klausimas mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Prula @ 2008 04 28, 19:23)
Kai palieku mašiną stovėjimo aišktelėj, palikt ant rankinio, ar ant bėgio... Na žiemą sako rankinis užšąla... Jei palikt ant bėgio, ar yra reikšmės ant kurio (1,2,3...atbulinio)... Jei šiek tiek nuokalnė kieme, ar galima ant bėgio laikyt, ta prasme ar aplamai laiko stabdis ant bėgio nuokalnėj  g.gif

Kadangi savos patirties dar beveik neturiu, vadovaujuosi daugiamete senų vairuotojų patirtim, todėl visada palieku ant bėgio; . Ant kokio prisiparkavau, ant to ir palieku (nemanau, kad tai turėtų kokį skirtumą). Kieme įkalnė vienoj vietoj yra, bet nežymi, tai vistiek ant bėgio palieku. Pabandykit mašiniuką pastumt - tikrai nepavyks schmoll.gif
Užvedant visada jau nesąmoningai nuspaudžiu sankabą ir truputį gazo.
Atsakyti
QUOTE(illiusion81 @ 2008 04 28, 23:11)
man jau tevas i galva ikale kad pries pasukant rakciuka sankaba ismint reikia lotuliukas.gif  butent kad neikalt i ka nereik blush2.gif  tik kartais galvoju ar ne per daznai as ta sankaba maigau- idomu kiek galima stabdi spaust be sankabos kad masina neuzgestu unsure.gif  na stabdant begiais- ar tarkim riedant ant 2 galima praktiskai susistabdyt be sankabos, jei ne, tai kada jau ja ispaust, kad masina nevaldoma netaptu ir nepagestu unsure.gif  ?


Sitai turi pajusti.O kol nera to pajautimo,stebek apsukas,paprastai masiniukas gesta kai jau apie 1000 buna.Be to,girdisi pagal pasikeitusi motoro garsa,kad jam jau sunku dirbti del per zemu apsuku,ir kai tai pajunti,staigiai mink sankaba.Beje,yra dar tokia taisykle-nezinai ka daryti,mink sankaba.Aplamai,su kojom kita karta labai mikliai tenka dirbti,as teisybe pasakius jau net nebezinau kartais,ka ten su jom darau.Beje,susistabdau iki sankryzos ir su penktu kartais,tik pora metru lieka dariedet su sankaba(tik ne ziema aisku).
Viska ismoksi su laiku ir viskas bus gerai,bet kad pajusti masina ir jos galimybes reikia daug dirbti.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2008 04 29, 00:20)
Sitai turi pajusti.O kol nera to pajautimo,stebek apsukas,paprastai masiniukas gesta kai jau apie 1000 buna.Be to,girdisi pagal pasikeitusi motoro garsa,kad jam jau sunku dirbti del per zemu apsuku,ir kai tai pajunti,staigiai mink sankaba.Beje,yra dar tokia taisykle-nezinai ka daryti,mink sankaba.Aplamai,su kojom kita karta labai mikliai tenka dirbti,as teisybe pasakius jau net nebezinau kartais,ka ten su jom darau.Beje,susistabdau iki sankryzos ir su penktu kartais,tik pora metru lieka dariedet su sankaba(tik ne ziema aisku).
Viska ismoksi su laiku ir viskas bus gerai,bet kad pajusti masina ir jos galimybes reikia daug dirbti.



dirbu dirbu ta linkme lotuliukas.gif kadangi dabar salygos liuksines, tai as jau ir is toli su laisvu riedet megstu, bet vat galvoju kad reik pradet taisyklingai vazinet, kad ziema ar siaip po gero lietaus per pliurza netiketumu nebutu doh.gif Denaxa, aciu uz patarimus, matos kad profesionale esi 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Atogrąža @ 2008 04 28, 23:19)
Kadangi savos patirties dar beveik neturiu, vadovaujuosi daugiamete senų vairuotojų patirtim, todėl visada palieku ant bėgio; .  Ant kokio prisiparkavau, ant to ir palieku (nemanau, kad tai turėtų kokį skirtumą). Kieme įkalnė vienoj vietoj yra, bet nežymi, tai vistiek ant bėgio palieku. Pabandykit mašiniuką pastumt - tikrai nepavyks schmoll.gif
Užvedant visada jau nesąmoningai nuspaudžiu sankabą ir truputį gazo.

Galiu pasakyti,is kur ta daugiamete senu vairuotoju patirtis-anksciau toks daiktas kaip rankinis paprasciausiai ne visose masinose buvo,o iprociai islieka ilgam mirksiukas.gif Beje,palikti geriausia ant pirmo begio,jis geriausiai stabdo.
O ismynus sankaba gazuoti nereiketu,nebent nori sankabos disko ir jo pakeitimo kaina suzinoti ax.gif

Papildyta:
QUOTE(illiusion81 @ 2008 04 28, 23:23)
  Denaxa, aciu uz patarimus, matos kad profesionale esi 4u.gif


Kad tu zinotum...man gi tik geguzes men. kazkuria ten diena sueis du metai kaip teises turiu,ir du metai jau yra kai pirma kart gyvenime uz vairo sedau doh.gif O dabar jau autobusa vairuoju lotuliukas.gif Beje,mokslai man ejosi sunkiai,bet,kaip matai,viskas pasiekiama.Tiesiog pakliuvau i sportinio vairavimo centra ir prasilauziau,tai dabar tik tuo ir gyvenu,mokausi istisai tuos du metus ,praktiskai be jokiu pertrauku,slifuoju masinos valdyma.
O cia is humoro srities.Prisimenat gal toks filmukas rusiskas yra apie Maugli? Ten yra tokie zodziai( Mauglis-ugninei gelelei):mes vieno kraujo-tu ir as.Tai vat,as ta pati galiu pasakyti apie save ir savo masiniuka lotuliukas.gif
Atsakyti
na jau senai pastebejau tavo zinutes lotuliukas.gif ir apie autobusa kas is pradziu laaaabai ispudingai pasirode biggrin.gif o beto ir opelistu klube jau tave atradau, tik pati ten dar neprisiregistravus 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2008 04 28, 23:33)
Galiu pasakyti,is kur ta daugiamete senu vairuotoju patirtis-anksciau toks daiktas kaip rankinis paprasciausiai ne visose masinose buvo,o iprociai islieka ilgam mirksiukas.gif

O ismynus sankaba gazuoti nereiketu,nebent nori sankabos disko ir jo pakeitimo kaina suzinoti ax.gif

Na, tie vairuotojai, apie kuriuos kalbėjau, mašinų be rankinio neturėjo smile.gif O apie prišalusius rankinius irgi ne legendos, o tikros istorijos sklando...

Dėl to dar pasiteirausių tų pačių profesionalių vairuotojų ir meistrų (vienas, beje irgi daug metų dalyvaudavo varžybose ir vairavo miesto autobusą biggrin.gif, kitas MB ). O žiemą, prie -13, mano dizeliukas nė kiek nepaspaudus gazo nenori užsivest net kelis kart žvakes pašildžius schmoll.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Atogrąža: 28 balandžio 2008 - 22:49
QUOTE(Atogrąža @ 2008 04 28, 23:47)
Na, tie vairuotojai, apie kuriuos kalbėjau, mašinų be rankinio neturėjo  smile.gif O apie prišalusius rankinius irgi ne legendos, o tikros istorijos sklando...

Dėl to dar pasiteirausių tų pačių profesionalių vairuotojų ir meistrų (vienas, beje irgi daug metų dalyvaudavo varžybose ir vairavo miesto autobusą biggrin.gif, kitas MB ). O žiemą, prie -13, mano dizeliukas nė kiek nepaspaudus gazo nenori užsivest net kelis kart žvakes pašildžius schmoll.gif

Su rankiniu tai yra taip-jei tvarkingas ir vaziuoji kasdien,paprastai neprisala,bet jei pastoves taip pora dienu,tai gali ir prisalti.As ziema meginau ant begio palikti,bet tas prakeiktas iprotis rankini uztraukti doh.gif na,tarkim,man kol kas sekesi lotuliukas.gif
O dyzeliukas matyt blogai vedasi del kuro siurblio problemu,reiketu susitvarkyti, pas gera motorista apsilankyti.Turejau dyzeliuka,daugiau nebenoriu,remonto kainos tai doh.gif blink.gif Vazinejau cia rudeni su tokiu senu golfu koki menesi,tai be gazo irgi niekaip,na,bet jis ne mano buvo ax.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2008 04 28, 23:57)
O dyzeliukas matyt blogai vedasi del kuro siurblio problemu,reiketu susitvarkyti, pas gera motorista apsilankyti.

Matai, bėda ta, kad MB ir yr tas geras motoristas-dizelistas lotuliukas.gif Tai prie savų variklių rankos neprieina biggrin.gif Žodžiu, man buvo pasakyta: ,,nieko anai nėr, tik akumas vis po biškį dusti nori, nes kažkur elektronika padurniuoja, pvz, kartais laikrodžio tablo, variklį išjungus šviest visu pajėgumu palieka g.gif
Atsakyti
Aš irgi mašiną tik su rankiniu palieku, o pirmą bėgį papildomai įjungiu tik parkuodama akivaizdžioje nuokalnėje/įkalnėje. Kai mašiniukas papoilsiauja kokias 5 dienas (čia taip per atostogas pas mane pasitaiko), tai kartais stabdžiai "prikimba" (beje, ne tik žiemą), bet nieko tragiško tame nematau - prasivažiuoju iki 100m (o dažniausiai vos pajudėti užtenka) ir viskas tvarkoje.

QUOTE(denaxa @ 2008 04 28, 23:03)
Beje,uzvedant masina sveika sankaba isminti,tada varikliui lengviau isisukti,nes nereikia dar ir pagrindinio sankabos veleno sukt.

Taip MB per šalčius mašiniuką užvesti yra primokęs. Bet įprastu oru to nedarau. O ar mašina be bėgio yra, automatiškai tikrinu prieš pasukdama raktelį (ačiū instruktoriui už įkaltą užvedimo ritualą).

Beje, pristabdyti stabdžiais bet be sankabos man kol kas bene sunkiausia - automatiškai minu abu pedalus, tegul ir ne iki galo doh.gif . O va, kada mašiniukas gęsti nori, jau jaučiu, bet su savuoju antru bėgiu praktiškai susistabdau, o va su MB mašina taip gerai nesutariu - nors jos stabdžiai geresni, sankabą nuspaudžiu daug anksčiau.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Baltike: 29 balandžio 2008 - 08:54