Kol i lektuva ilipi,tol bijai,bet kai pakyla,itampa atslugsta
kai skridom i gran canarus,lektuve buvo gedimu sakiau neskrisiu po to,jau,nes baimes buvo daug,visi zmones panikavo,bet bereikalo
bet galejo ir rimciau buti,tik tiek ,kad patys zmones kitiems itampa ir kelia.ir lietuviu lektuvu bijau,mes skrendam su lenku
| QUOTE (ofa @ 2004 04 28, 16:29) |
| Na, o mano vyras "skraiduolis" ir visus tuos gandus apie girtus pilotus galiu drasiai paneigti |
Na, mano vyras irgi lakunas vadas, bet tokiu gandu negali paneigti, nes toks reishkinys gana dazhnas, ypac- amerikieciu pilotu rate.
Zvirbliuke,
na seip tiksliai taip ir nesupratau,kas ten buvo,bet teko netiketai nusileisti ir prastoveti pusdieni,o skrendant,kai stiuardese,paprase nepanikuoti,kad teks nusileisti,o galbut ir persesti,tai nebutu zmones atvirksciai i isterijas ir,speliot pradejo niu vienu zodziu
Na,o kai buvom Gambijoj,tai pirma kart dziaugiausi,kad jau yra lektuvas skristi namo,nes buvo smelio audra,vietiniai patare nelysti niekur is namu,nes gyvates lenda,tai sedejom,o vyras mane ramino,buvo isterijos priepolis ir i darba jau laikas buvo gryzti,na bet po 4 dienu sulaukem lektuvo ir parsigavom namo
(na,o ten ir taip civilizacijos nelabai matosi,neissivaizdavau,kad taip zmones gyvena)
bet nuo to man nesumazejo noras skristi
na seip tiksliai taip ir nesupratau,kas ten buvo,bet teko netiketai nusileisti ir prastoveti pusdieni,o skrendant,kai stiuardese,paprase nepanikuoti,kad teks nusileisti,o galbut ir persesti,tai nebutu zmones atvirksciai i isterijas ir,speliot pradejo niu vienu zodziu
Na,o kai buvom Gambijoj,tai pirma kart dziaugiausi,kad jau yra lektuvas skristi namo,nes buvo smelio audra,vietiniai patare nelysti niekur is namu,nes gyvates lenda,tai sedejom,o vyras mane ramino,buvo isterijos priepolis ir i darba jau laikas buvo gryzti,na bet po 4 dienu sulaukem lektuvo ir parsigavom namo
bet nuo to man nesumazejo noras skristi
na va, uz savaites vel laukia skrytis ir vel bijau
Buvau labai didele baile skrydyje
Bet kadangi nezmoniskai skraidau i visus pasaulio galus darbo reikalais , ta baime reikejo nugaleti!!!!
As nukeliavai prancuzijoje i streso centra, zmonems kurie bijo skristi
Ten tave pasitinka keturi specialistai t,y Psichologas, du pilotai ir machanikas, ir tu praleidi visa diena su jais is pradziu bendraudama , klausineji ka nori, o veliau eini skristi su lektuvo simuliatorium
Na vat ten tai buvo!!!!!!!!! Isgyvenom visas katastrofas , variklio gedimus leidziantis bei kylant, ar visu varikliu gedimus skrydyje, audras , taifunus , ruka ir t.t .
Pasakysiu, kad padejo, nes viena ka supratau, kad lektuvui praktiskai nieko negali atsitikti, nebent tik kilimo metu!!!
Gali visi motorai issijungti, o tu sklesi iki arciausio aerouosto, tadel jie ir skrenda pvz. i amerika per virsu, kas praskristi virs grenlandijos zemyno!
Kas svarbiausia, reikia skristi tik su gerom avia linijom, jau geriau pinigu daugiau sumoketi, negu kokiu neaiskiu sarteriu issiteksti. Vienu metu butent po egipte atsitikusios nelaimes buvo paskelbti avialiniju sarasai, kurios nera gerai priziurimos, kelioniu agenturos turetu tai tureti!
Na kas link visu amerikos avialiniju, tai jos tikrai nera geros ypatingai AMERICAN WEST, DELTA, bei dabar smuko ir AMARICAN AIRLINES , kurie perpirko TWA lektuvus, nepatariu skristi ir ALIASKA AIRLINES, ne du is ju lektuvu nusitrenke del padirbtu detaliu, o avialinijas kurias jums siulau amerikoje tai - JET BLUE, tai yra pigios linijos, kurios kas menesi perka po nauja lektuva! Ir ju lektuvai yra naujausi is visu avialiniju!!!!!
Taip pat zinau jog JAL t.y japonu avia linijos buvo tam garsiajam sarase, taip, kad dar palaukite, bei musu kaimynu AEROFLOTAS , taip kad skriskite be problemu, bet pasiteiraukite apie AVIALINIJAS!!!!!!!
As nukeliavai prancuzijoje i streso centra, zmonems kurie bijo skristi
Gali visi motorai issijungti, o tu sklesi iki arciausio aerouosto, tadel jie ir skrenda pvz. i amerika per virsu, kas praskristi virs grenlandijos zemyno!
Kas svarbiausia, reikia skristi tik su gerom avia linijom, jau geriau pinigu daugiau sumoketi, negu kokiu neaiskiu sarteriu issiteksti. Vienu metu butent po egipte atsitikusios nelaimes buvo paskelbti avialiniju sarasai, kurios nera gerai priziurimos, kelioniu agenturos turetu tai tureti!
Na kas link visu amerikos avialiniju, tai jos tikrai nera geros ypatingai AMERICAN WEST, DELTA, bei dabar smuko ir AMARICAN AIRLINES , kurie perpirko TWA lektuvus, nepatariu skristi ir ALIASKA AIRLINES, ne du is ju lektuvu nusitrenke del padirbtu detaliu, o avialinijas kurias jums siulau amerikoje tai - JET BLUE, tai yra pigios linijos, kurios kas menesi perka po nauja lektuva! Ir ju lektuvai yra naujausi is visu avialiniju!!!!!
Taip pat zinau jog JAL t.y japonu avia linijos buvo tam garsiajam sarase, taip, kad dar palaukite, bei musu kaimynu AEROFLOTAS , taip kad skriskite be problemu, bet pasiteiraukite apie AVIALINIJAS!!!!!!!
Esu girdejusi, kad Qantas (Australijos avialinijos) irgi yra patikimos, ir ju istorijoje nebuvo nei vienos katastrofos
.
qven, ka galetum pasakyti apie united airlines ?
O as lektuvu skrist visai nebijau-kaip tik man patinka-greit atsiduri reikiamoj vietoj, pauzkandziauji dar skrisdamas-vnz. faina
Zymiai labiau bijau masina vaziuot -ir taip kiekviena diena
Zymiai labiau bijau masina vaziuot -ir taip kiekviena diena
Daug idomiu faktu apie Amerikos, Europos ir kt. avialinijas, lektuvu sauguma ir katastrofas yra cia AirSafe.com
Mano vyras sako, kad lektuvas teoriskai yra pati saugiausia transporto priemone (cia jis mane taip ramino, pries skrendant i Tailanda
(kelione truko 10 valandu)). Na, nezinau, nebaisu man. O dar ypac, kai dazniausiai lektuvais naudojames, kai skrendame i Lietuva (skrydis trunka tik 1.5 val.).
Labiausiai mums patinka Scandinavian Airlines (SAS).
Labiausiai mums patinka Scandinavian Airlines (SAS).










