Maniske lengvai raides ismoko.Aiksu mes mokemes su pavyzdziais( voksikais pagrinde A, kaip Apfel, Ameise ir daugiau zodziu is A, arba prasydavau, kad kitus zodzius kurie is A prasideda pati sugalvotu), ji labai greit tas raides issisavino ir tada jau net galedavo daugeli trumpesniu zodziu netgi paraidziui pasakyti. Siaip ji su rasyba draugauja.Klaidu nedaug daro, nebent zioplos klaidos pasitaiko, netycia. Dazniausiai jei ji ismoksta kazkoki zodi, mate kaip jis rasosi, ji isimena, kaip reikia ji rasyt. Ir kol kas taisyklese gramatikos neblogai gaudosi. KAs yra veiksmazodis, budvardis, daiktavradis, kaip jie rasosi ir pan, jai nesunku susiorientuoti ir pritaikyti.
Kaip toj knygoj apie Danaeli buvo parasyta. Moke ji daryti i klozeta mazo reikala. Tai susedo terapiautas su mama ir Danieliu tuolete, atsinese didele puzle, Danielis buvo be kelnyciu, kol terapiautas su vaiku zaidzia uzsiimineja, mama stebi, kada vaikas jau uzsimanys sysiu, nu ir tada greit kad i klozeta darytu. Aisku,su avarijom ir mamos apsisiojimais( nu gi berniukas)

, bet ismoko. Saiciau ir galvojau, man nesove mintis su dukra tuolete zaist, lyg viskas naturaliai vyksta kaip vyksta, ir tik paskui pamacius, kad jau, sodinti( nu kad ir jei jau laset pradejus). Jei dukra mazyte butu, turbut isbandyciau si buda, ar veiksmingas. Kaip ir
skruzdeda raso, siaip daug ka galima sitaip autistukus ismokyti, vis pasiulant tai ka jie megsta, ko nori. As taip kartais dukra ikalbinedavau, kad jei ji traukiny nereks, gaus guminuka. Tai kai ji jau primirsus niurzegt pradedavo, parodydavau maiseli, apsiramindavo. Kartais nepadedavo nei tas, bet kartais visai be pykciu nuvaziuodavom kur reikdavo. Bet jei vaikas toks kaip mano panele, tai gali irgi sunkumu but, nes gali imt ir pareikst" o as visai nenoriu tu saldainiu, ar dar ko" ir tada tarkis nesitarus, niekas nepades. Budavo piesdavom saulutes ir menuliukus, jei gera, saulute, jei negera, menulis. Tai stovedavo ir rekdavo, kad nori kuo daugiau menuliu turet

Ir ka tada? Stovi ir nezinai, kaip reaguot.