
QUOTE(Čerčikas @ 2008 05 30, 09:22)
kokia aš pikta šiandien.... mb paliko mažinos vairą gerokai užsuktą, o aš to nepastebėjau
ir užvažiavau ant bardiūro
jau kiek kartų prašiau, kad paliktų normaliai, nebeduosiu aš jam vairuoti savo almutės 




Kaip čia tau taip gavosi


Keletas įpročių, kurie turi susiformuoti važinėjant: 1-užvedus variklį pasitikrint bėgį (kadangi dėl tam tikrų signalizacijos ypatumų aš turiu mašiną vesti iškart, tai įsimetu laisvą kol susireguliuoju šildymą, prisisegu, įsitaisau), 2-išlyginti vairą, dar geriau prieš lipant į mašiną apsižiūrėti ratus, pamatysit kiek susukti, 3-įsijungti šviesas įsėdus, išjungti išlipant, 4-sustojus (ne sankryžoj, bet šiaip aišktelėje) užtraukti rankinį, galit net nepastebėti, kad stovit kad ir nedidelėje įkalnėje ir nejučia taleidus stabdį, galit padaryt avariją. Žinoma ji nebus rimta, bet vis tiek nemalonu, 5-sustojus prie šviesoforo, įsimesti laisvą ir nuimti koją nuo sankabos.
Viskas ateina su laiku, mokomės vienos iš kitų klaidų ir bandom formuoti savo įpročius.
O jei prieš tai vairavo vyras, tai būtinai reikia pasitikrinti bėgį prieš važiuojant. Pažįstu ne vieną vyrą, kurie mėgsta palikti ant antro bėgio.
Viskas ateina su laiku, mokomės vienos iš kitų klaidų ir bandom formuoti savo įpročius.
O jei prieš tai vairavo vyras, tai būtinai reikia pasitikrinti bėgį prieš važiuojant. Pažįstu ne vieną vyrą, kurie mėgsta palikti ant antro bėgio.
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 30, 09:39)
5-sustojus prie šviesoforo, įsimesti laisvą ir nuimti koją nuo sankabos.
Šitas dalykas, žinoma, priklauso nuo to, kaip ilgai dega šviesoforas. Jei žinau, kad tuoj užsidegs žalia, tai laisvos net nejungiu.
Kadangi gyvenu užmiesty, paprastai šalutiniu keliu iki pagrindinio kelio (man posūkis į dešinę) riedu įjungus laisvą, bet šitaip žiemą nepatartina, slydimo atveju bus sunku suvaldyti auto. Bet turbūt žinot tai

QUOTE(Fleurette @ 2008 05 30, 09:44)
Kadangi gyvenu užmiesty, paprastai šalutiniu keliu iki pagrindinio kelio (man posūkis į dešinę) riedu įjungus laisvą, bet šitaip žiemą nepatartina, slydimo atveju bus sunku suvaldyti auto. Bet turbūt žinot tai 

Aplamai važiuoti ant laisvo nepatartina ir netgi nėra prasmės tai daryti. Slydimo atveju automobilis bus visiškai nevaldomas.
Vakar pribaigiau savo safraną
Naktį vežiau chebrytę Klaipėdon, o pati iš jos nebeišvažiavau... Neužsivedė. Su drauge pasigavom porą labai draugiškų taksistų. Jie šiaip ne taip su gnybtais užvedė. Pavažiavom šiek tiek ir plumt. Visai mirė. Ne tik, kad neužsiveda, bet net ir raktelį sukant nereaguoj visiškai, net panelė neužsidega. Blyn. Dar tokioj durnoj vietoj, tiesiai ant išvažiavimo iš degalinės. Skambinom draugui, išvertėm iš lovos. Tai pastūmė taip safraną, kad netrukdytų niekam ir parvežė mus namo. Taigi esu vairuotoja be mašinos
O ką su safranu dayt? Juk automatas, negaliu tempti į Palangą...


O ką su safranu dayt? Juk automatas, negaliu tempti į Palangą...
QUOTE(Atogrąža @ 2008 05 30, 09:30)
aha... monstras ji pas mane, tai tik truputį spūstelėjau ir rovė iš vietos

mašinai nieko, bardiuras pažemintas toje vietoje buvo, įvažiavimui...
vairas vizualiai buvo išlygintas, ta prasme viduj man atsisėdus už vairo jis tiesiai buvo... o ratų nepažiūrėjau, nes staigiai pasikeitėm ryte...
nu pati kalta aišku, bet mb norėjosi pasmaugti

QUOTE(pikkolo @ 2008 05 30, 09:39)
Keletas įpročių, kurie turi susiformuoti važinėjant:
galiu sau pritraikyti 3 iš 5 , nes automatą vairuoju ir jokių neutralių ir rankinių nenaudoju, nerieda atgal ji, tik į priekį...ir dažniausiai taip ir tikrinu, tik šįryt matyt mieganti dar buvau

o dėl vyrų tai pritariu, pas juos visai vairavimo kultūra skirtinga

QUOTE(vovere74 @ 2008 05 30, 12:31)
O ką su safranu dayt? Juk automatas, negaliu tempti į Palangą...
Temti galima iki 50 km, bet reikia mokėti, kažkaip reik pavaras iš N į D permetinėti, nes kitaip gali ratai užsiblokuoti ir sugadinsi važiuoklę. O šiaip tai reiks tau samdytis vežimuką arba skolintis, na tokį kur mašinas veža, būna vienai mašinai.
QUOTE(Čerčikas @ 2008 05 30, 12:59)
galiu sau pritraikyti 3 iš 5 , nes automatą vairuoju ir jokių neutralių ir rankinių nenaudoju, nerieda atgal ji, tik į priekį...ir dažniausiai taip ir tikrinu, tik šįryt matyt mieganti dar buvau
o dėl vyrų tai pritariu, pas juos visai vairavimo kultūra skirtinga

o dėl vyrų tai pritariu, pas juos visai vairavimo kultūra skirtinga

Nu baik, juk ir automate yra neutrali padėtis, ir ją galima panaudoti, ypač kokioj aikštelėj, nereiktų tada stabdžio laikyt. O kad rankinio nenaudoji nelabai tikiu, ypač jei sakai, kad nenaudoji N padėties. Šiaip jau rankinis yra stovėjimo stabdis ir jį reiktų užtraukti pastačius mašiną, nesvarbu automatas ar mechaninė, išskyrus žiemos metu.