O siiap jau pradedu jausti vairavimo malonuma
As irgi labai nepakenciu prisikabinusiu prie uodegos vairuotoju. Viena karta taip gal koki 100 km tusciu keliu mazda prilipus vaziavo
O mieste baisu, kad nepariedeciau atgal ikalneje. Nors pasinaudojus kazkurios is sitos temukes dalyviu (nepamenu tik kurios
bet aciu jai) patarimu, kaip vaziuot i ikalne, jau beveik neberiedu. Is tikruju veikia
O siiap jau pradedu jausti vairavimo malonuma
O siiap jau pradedu jausti vairavimo malonuma
QUOTE(Marlena20 @ 2008 05 07, 21:46)
tik kad prie kiekvieno sviesoforo (jei tekdavo prie jo sustot) uzgesdavau po kokius 2-3 kartus..
ir pamirsdavau i zemesni begi persimest (vis dar nemoku "ant laisvo" vaziuot
).. tai beveik visa kelia pravaziavau ant 3 begio.. kartais ant posukio 2 imesdavau.. tai toks buvo mano antras kartas..
bijau ir kito karto, bet kazkaip reikia ismokt vairuot..
bijau ir kito karto, bet kazkaip reikia ismokt vairuot..
Įprasi prie mašinos ir nebeužgesi. Mane guodžia tai, kad mano vyras turintis 10 metų stažą irgi sugeba užgesti
O koks tavo mašinos variklis? Aš mieste irgi važinėju tik su trečiu bėgiu. Jei pas tave rodo apsukas tai benzinui reikia perjungti pavarą ties 2000-2200 apsukų. O žeminti esant 1500-1800. Jei dyzelis, tai paprastai pavarą perjungti reikia ties žemesnėm apsukom ~1800 (šiaip jau iš variklio garso galima suprasti kada perjungti bėgį). Bet dyzeliui nėra taip svarbu ant kiek apsukų važinėji, tai varikliui nekenkia, tik pajunti kad trauka sumažėjo. O benzinui labai svarbu sekti apsukas, ekonomiškiausia ir varikliui geriausia kai apsukos būna nuo 1/3 iki 2/3 visų apsukų. T.y. tarkim pas mane apsukų gali būti 6000 (neskaičiuojam tų kur raudonai sužymėta), tai ekonomiškiausia palaikyti apsukas 2000-4000. Kiekvienam varikliui skirtingai.
Žinok viskas yra išmokstama, galiu tai patvirtinti. Laikiau teises stalčiuje 4 metus ir tada vos po 4 važiavimų su vyru, pradėjau vairuot pati viena ir dar vėlyvą rudenį. Tikrai pradžioj buvo baisu, daug ko nemokėjau. Bet viskas su laiku.
Jei tikrai bijai važiuot, tai važiuok vėlai vakare kuomet mašinų mažai, važinėk ten kur mažai mašinų, pradžioj pasirink lengvą maršrutą, ir kasdien vis jį sunkink. Aš pvz. grįžt namo galiu aplinkeliu, bet visada važiuoju per miestą ir ten kur reikia daugiau sukinėtis. Taip labiau pajusi mašiną ir jos galimybes.
Sėkmes
Papildyta:
QUOTE(Liniuka @ 2008 05 08, 07:11)
As irgi labai nepakenciu prisikabinusiu prie uodegos vairuotoju. Viena karta taip gal koki 100 km tusciu keliu mazda prilipus vaziavo
Juos galima šiek tiek pagasdinti: labai lengvai vos vos priliesk stabdžius, na kad lemputės gale užsidegtų, visi iškart pradeda laikytis saugaus atstumo, o dar jei kablys yra tai atstumą laiko dvigubą
Papildyta:
QUOTE(Kitty23 @ 2008 05 07, 22:19)
dar mano masinyte gera - buna kad jau gesineja, bet gaziuko paspaudziu ir vel viskas ok 
Tai tokiu atveju arba gazo daugiau, arba sankabą reikia išminti. O gal pas tave dyzelis? Su juo sunku užgesti.
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 08, 09:32)
Įprasi prie mašinos ir nebeužgesi. Mane guodžia tai, kad mano vyras turintis 10 metų stažą irgi sugeba užgesti
Sėkmes
Sėkmes
aciu uz patarimus, reiks pasiziuret kaip man ten reikalai su apsukom
o del ko uzgestu tai zinau.. bet vis tiek is to jaudulio dar nemoku gerai pradet vaziuot.. mokiaus vairuot su dyzeliuku.. ir atleist sankaba reikedavo laaaabai letai ir po truputi spaust gaza.. tada su dyzeliu neuzgesdavau.. o dabar vazinejau su benzinu.. tai visiskai kitoks vaziavimas.. cia reikia kazkaip priprast derint sankaba su gazu.. nes per velai pradedu spaust gaza.. svarbiausia, kad suprantu, ka blogai darau..
o apsukas tai reiks pasekt..kad masiniuko nekankinciau
QUOTE(Marlena20 @ 2008 05 08, 09:40)
aciu uz patarimus, reiks pasiziuret kaip man ten reikalai su apsukom 
o del ko uzgestu tai zinau.. bet vis tiek is to jaudulio dar nemoku gerai pradet vaziuot.. mokiaus vairuot su dyzeliuku.. ir atleist sankaba reikedavo laaaabai letai ir po truputi spaust gaza.. tada su dyzeliu neuzgesdavau.. o dabar vazinejau su benzinu.. tai visiskai kitoks vaziavimas.. cia reikia kazkaip priprast derint sankaba su gazu.. nes per velai pradedu spaust gaza.. svarbiausia, kad suprantu, ka blogai darau..
reikia tik laiko iprast 
o apsukas tai reiks pasekt..kad masiniuko nekankinciau
o del ko uzgestu tai zinau.. bet vis tiek is to jaudulio dar nemoku gerai pradet vaziuot.. mokiaus vairuot su dyzeliuku.. ir atleist sankaba reikedavo laaaabai letai ir po truputi spaust gaza.. tada su dyzeliu neuzgesdavau.. o dabar vazinejau su benzinu.. tai visiskai kitoks vaziavimas.. cia reikia kazkaip priprast derint sankaba su gazu.. nes per velai pradedu spaust gaza.. svarbiausia, kad suprantu, ka blogai darau..
o apsukas tai reiks pasekt..kad masiniuko nekankinciau
Nuvažiuok savaitgalį į aikštelę ir vis bandyk iš vietos važiuot. Aš taip dariau kai teko sėst už vairo. Patikėk kiek vyras iš manęs juokėsi, kai vis gesau ir gesau. Bet dabar taip būna retai. Tiesiog turi pažinti savo mašiniuką. Su dyzeliu vienaip važiuojasi, su benzu kitaip. O tai, kad žinai kur darai klaidas, tai labai gerai, tada lengviau jas ištaisyt. Niekas negimė mokėdamas.
O aš tik dabar mokausi parkuotis, visiškai nemoku atbuliniu
laba ryta
1. aš neturiu kitų auto baimės
o vakar ta audinė specialiai ant šiknos lipo
juk rašiau, kad atsitraukiu nuo jos, o ji vėl pasiveja ir užlipa ant šiknos.. po to aš jau važiavau lygiai 50, o ta vilkosi iš paskos.. mb kieme buvo ir matė mane važiuojančią, tai ir pastebėjo, kad ta audinė keistai prilipusi prie manęs buvo
2. tai dar mažai keistų vairuotojų matei
Papildyta:
1. tai dar pakankamai mažai vairuoji, kad spėtum su visokiais susidurti kelyje
šiaip į kitas auto aš daug dėmesio nekreipiu, ta prasme jos man baimės nesukelia
bet vakarykštė audinė išsidirbinėjo ir tikrai nesilaikė saugaus atstumo.. tik tiek ir norėjau tuom pasakyti
2. niu kad ir man įvažiuotų į šikną ir pats būtų kaltas.. aš vis tiek nenorėčiau tokio nemalonumo.. nes šiaip ar taip mano auto būtų pagadinta
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 07, 20:14)
1. o gal dideles baimes akys juos veidrodeliuose priartina
2. na nezinau- manau kad vistiek visi siek tiek to atstumo laikos
2. na nezinau- manau kad vistiek visi siek tiek to atstumo laikos
1. aš neturiu kitų auto baimės
2. tai dar mažai keistų vairuotojų matei
Papildyta:
QUOTE(Atogrąža @ 2008 05 07, 20:14)
1. Nežinau
per dar tik 7 mėn. kasdienio mano vairavimo tokių prilipusių keistuolių dar nepasitaikė
2. O jei man į šikną įvažiuos, pats ir kaltas bus
2. O jei man į šikną įvažiuos, pats ir kaltas bus
1. tai dar pakankamai mažai vairuoji, kad spėtum su visokiais susidurti kelyje
2. niu kad ir man įvažiuotų į šikną ir pats būtų kaltas.. aš vis tiek nenorėčiau tokio nemalonumo.. nes šiaip ar taip mano auto būtų pagadinta
pas mane irgi benzinine, bet ji kazkaip nelinkus greit gesiot, kazkaip baisiai pakanti mano astrute
tevas aiskina, kad todel kad variklis galingesnis, tai jis ir "kankinimu" daugiau pakelia, nepagesta net jei apsukos iki 1.2 nukrenta, nors paskutiniu metu jau nebedarau tokiu ciudu
o ir su treciu begiu ant 60-70 kartais pavarau, kai matau kad tuoj stabdytis reiks
nu ir seku as tas apsukas- bet mieste tai man praktiskai niekad auksciau 2.8 nepakyla
o autostradoj lekiant jau buvo 3.4, tai issigandau kad perdaug
bet tai dabar paskaiciau kad nuo 2 iki 4 cia normaliai skaitos
QUOTE(Marlena20 @ 2008 05 07, 21:46)
sveika prisijungusi naujoji raliuotoja
Nestta, tai gal tave ta audine seke
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 08, 10:32)
Papildyta:
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 08, 10:30)
tevas aiskina, kad todel kad variklis galingesnis, tai jis ir "kankinimu" daugiau pakelia
aga, su 1.4 ar 1.6 varikliais lengviausia užgesti nei su kokiu 1.8
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 08, 10:30)
pas mane irgi benzinine, bet ji kazkaip nelinkus greit gesiot, kazkaip baisiai pakanti mano astrute
tevas aiskina, kad todel kad variklis galingesnis, tai jis ir "kankinimu" daugiau pakelia, nepagesta net jei apsukos iki 1.2 nukrenta, nors paskutiniu metu jau nebedarau tokiu ciudu
o ir su treciu begiu ant 60-70 kartais pavarau, kai matau kad tuoj stabdytis reiks
nu ir seku as tas apsukas- bet mieste tai man praktiskai niekad auksciau 2.8 nepakyla
o autostradoj lekiant jau buvo 3.4, tai issigandau kad perdaug
bet tai dabar paskaiciau kad nuo 2 iki 4 cia normaliai skaitos 
Tavo tėtė teisingai aiškina. Mano 2,8 ir prie 1000 negesta
Papildyta:
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 08, 10:32)
Gal slaptas gerbėjas
Na matau, kad mane truputi ne taip supratot...
velkasi ne paskui mane, o siaip gatveje.. ir tik jei daugiau masinu, neina nei apsilenkti, o kamsti nebloga daro tokiu vaziavimu...
velkasi ne paskui mane, o siaip gatveje.. ir tik jei daugiau masinu, neina nei apsilenkti, o kamsti nebloga daro tokiu vaziavimu...
QUOTE(Snowdrop @ 2008 05 08, 11:08)
Na matau, kad mane truputi ne taip supratot...
velkasi ne paskui mane, o siaip gatveje.. ir tik jei daugiau masinu, neina nei apsilenkti, o kamsti nebloga daro tokiu vaziavimu...
velkasi ne paskui mane, o siaip gatveje.. ir tik jei daugiau masinu, neina nei apsilenkti, o kamsti nebloga daro tokiu vaziavimu...
Supratom, supratom







