QUOTE(vovere74 @ 2008 06 05, 15:59)
Mane mokyklinis instruktorius mokė vairą susukt stovint, o papildomą kai samdžiausi tai sakė griežtai nedaryti taip. Tas mano papildomas instruktorius policijos mokykloj ekstremalų vairavimą dėsto. Tai man nuskilo su juo žiemą ant ledo pasidraskyt

Be to sužinojau kas gali atsitikri kai susukus vairą ant ledo paslydus nebevaldai mašinos. Daug sunkiau ją atstatyti į reikiamą padėti.
Aš per egzą paklausiau kaip su tuo susukimu. Tai man pasakė, kad reikia vairą sukti važiavimo metu, o važiuoti labai lėtai. Negalima vairo susukti stovint nes ne tik gatvėje mašina užsimes į šoną jai trinktelėjus, bet aikštelėje taip pat. Jeigu tu lendi tarp dviejų mašinų ir iš anksto susukus vairą, tai tave netyčia kam nors užkliudžius gali sumaitoti ne vieną mašiną.... Man taip Regitroje per egzą aiškino.
Jei atvirai -- kažkokie kliedesiai ir tiek.
Tas reikalavimas nesukti vairo stovint yra nebent tam, kad vairuotojas jaustų kiek ratai yra pasukti, nes kai mašina stovi ir susuki ratus, tai nežinai kokia tiksliai kryptimi mašina pradės važiuoti. O visokie užnešimai ir t.t. -- nesąmonė.
Realiam gyvenime tai manevruojant mažoje erdvėje dažnai teks sukti vairą stovint vietoje, nes nebus tų papildomų keliolikos cm ta, kad susuktum vairą riedėdama.