
o as jau 4 kartus neislaikiau vairavimo
et...

gal kas nors galit paaiskinti kaip parkuojates sonu?
kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau
itariu stogas nuvaziavo
kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau





QUOTE(chemistry @ 2008 06 11, 17:09)
o as siandien 10 karta vaziavu. nu pirma karta taip blogai buvo. grizau apsiverkus ir dar beveik 2 val negalejau nusiramint. su kitu instruktorium vaziavau, o jis toks senas kazkoks, reke visa kelia ant manes, suprantu darau klaidu, bet tai kad trecia pavara jungiu nuo 30 km/h, o ne nuo 40 km/h, kaip jam atrodo (nors anksciau visiems instruktoriams tas gerai buvo), nebutina rekauti gal. po kokio pusvalandzio jau net nebegalejau normaliai vaziuoti jau dariau klaidas is nervu. ir jis dar labiau reke... nu krc... as pasiprasiau anksciau baigti vaziavima, bet ne, jis sugalvojo kad nevaziuosim dar. sustojau, jau man net rankos drbejo nuo nervu, jis pasiziurejo, sako nu tu tikrai neislaikysi regitroj, darai klaidas viena po kitos, o as jau nebezinau ka daryt, sedziu lupa kramtau. sakau aciu ir trenkiau durimis.
beda tame, kad ir vaziavima penktadieni, pries egza pas ji uzsirasiau, tikrai nevaziuosiu, nes vien ji pamacius
ketinau paskutini karta aikstelei pasisukioti, nes kazkaip anksciau nebuvo tiek daug bedu mieste. bet tai tikrai neisiu as pas ji! o nepasikartojus aikstelei tikrai nevazaziuosiu i regitra. tai vienintele mintis dabar jau nebeiti i regitra
nieko nebezinau... dar dabar asaros kaupiasi mastant apie vaziavima pas ta isterika

beda tame, kad ir vaziavima penktadieni, pries egza pas ji uzsirasiau, tikrai nevaziuosiu, nes vien ji pamacius





o negali kito instruktoriaus pasikeisti, suprantu, kad visi labai užsimti bet gal dar kuris būtų laisvas tuo laiku. Sėkmės

QUOTE(comep @ 2008 06 11, 18:46)
gal kas nors galit paaiskinti kaip parkuojates sonu?
kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau
itariu stogas nuvaziavo

kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau





Pabandysiu istiest pagalbos ranka, kuria siaip jau istiesiau pati sau.Tai va: savo auto vaziuoji i prieki nuo pagaliuko, tau esancio is desines, kol pamatysi ji pro galini mazaji duru langeli. Tada suki vaira i desine ir letai vaziuoji, kol pamatai ta pati pagaliuka prie savo auto desiniojo valytuvo pradzios.Tada atsuki vaira, vaziuodama ir ziuri i soninius veidrodelius.Gal nors kiek aiskiau bus...Sugebi tik taip.

QUOTE(chemistry @ 2008 06 11, 18:09)
o as siandien 10 karta vaziavu. nu pirma karta taip blogai buvo. grizau apsiverkus ir dar beveik 2 val negalejau nusiramint. su kitu instruktorium vaziavau, o jis toks senas kazkoks, reke visa kelia ant manes, suprantu darau klaidu, bet tai kad trecia pavara jungiu nuo 30 km/h, o ne nuo 40 km/h, kaip jam atrodo (nors anksciau visiems instruktoriams tas gerai buvo), nebutina rekauti gal. po kokio pusvalandzio jau net nebegalejau normaliai vaziuoti jau dariau klaidas is nervu. ir jis dar labiau reke... nu krc... as pasiprasiau anksciau baigti vaziavima, bet ne, jis sugalvojo kad nevaziuosim dar. sustojau, jau man net rankos drbejo nuo nervu, jis pasiziurejo, sako nu tu tikrai neislaikysi regitroj, darai klaidas viena po kitos, o as jau nebezinau ka daryt, sedziu lupa kramtau. sakau aciu ir trenkiau durimis.
beda tame, kad ir vaziavima penktadieni, pries egza pas ji uzsirasiau, tikrai nevaziuosiu, nes vien ji pamacius
ketinau paskutini karta aikstelei pasisukioti, nes kazkaip anksciau nebuvo tiek daug bedu mieste. bet tai tikrai neisiu as pas ji! o nepasikartojus aikstelei tikrai nevazaziuosiu i regitra. tai vienintele mintis dabar jau nebeiti i regitra
nieko nebezinau... dar dabar asaros kaupiasi mastant apie vaziavima pas ta isterika

beda tame, kad ir vaziavima penktadieni, pries egza pas ji uzsirasiau, tikrai nevaziuosiu, nes vien ji pamacius





Ir is kur dar atsiranda tokiu instruktoriu


O as siandien irgi nusivylusi savo vaziavimu,mokykla jau baigiau,pasiemiau papildomu vairavimu,bet kad net nesijaucia,kad as is vis vairuoti moku



QUOTE(comep @ 2008 06 11, 18:46)
gal kas nors galit paaiskinti kaip parkuojates sonu?
kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau
itariu stogas nuvaziavo

kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau





Nuo gairelių iš dešinės pusės mašina turi būti netoliau puse metro. Koks 40 cm taip maždaug. Tada važiuoji tiesiai, kol per dešinį veidrodėlį pamatai galinį stulpelį. Žiūri atgal per dešinį petį, ir važiuoji po truputį lėtai, kol stulpelis paskutinis pasirodo per langą, tada staigiai vairą susuki į dešinę, ir važiuoji lėtai atgal, žiūrėdama pro kairį veidrodėlį, kol pamatysį bortelio kraštą, tik jį pamatai, suki vairą į kairę, bet ne staigiai, trupučiuka lėčiau, ir važiuoji atgal, tada jau pati per dešinį veidrodėlį turėtum pajust tą atstumą. Ir varai. Atsistoji nedaugiau 2 metrų ir nemažiau metro prieky stovinčios mašinos. Gali ta prasme pavažiuot kartą į priekį. Gal supratai. Sėkmės.

QUOTE(comep @ 2008 06 11, 17:46)
gal kas nors galit paaiskinti kaip parkuojates sonu?
kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau
itariu stogas nuvaziavo

kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau





jau kaip matau merginos paaiškino bet ir aš pakopinsiu, nes vos radau, kurioje temoje buvau aprašiusi kaip važiuoti (bent mane mokino) aikštelėje.
man instruktorius davė atšviestus lapus su schemomis kaip reikia parkuotis ir padiktavo kaip ką reikia daryti aš taip mokaiusia ir išsilaikiau aikštelėje. galiu aprašyti kaip reik parkuotis, gal kuriai pravers.
1.STATMENAS PRISIPARKAVIMAS:
važiuoji, kol dešinės pusės veidrodėlis sutampa su pirma gairele, suki vairą iki galo į kairę ir važiuoji kol pirma gairelė atsiduria langelio (dešinėje keleivio pusėje lange yra toks langelis). poto susuki vairą iki galo į dešinę ir važiuoji atbuline eiga kol mašina atsistoja lygegriačiai baltom linijom. tada ištiesini priekinius ratus sukdama vairą pusantro karto į kairę ir važiuoji iki galo.
2.ĮSTRIŽAS PRISIPARKAVIMAS:
važiuoji, kol pirma gairelė vos pasislepia už langelio (to pačio kur ir statmenam pastatyme), susuki vairą į dešinę iki galo ir važiuoji atbuline eiga kol mašina atsistoja lygegriačiai baltom linijom. tada ištiesini priekinius ratus sukdama vairą pusantro karto į kairę ir važiuoji iki galinės linijos žiūrėdama į DEŠINĖS pusės veidrodėlį.
3.LYGIAGRETUS PRISIPARKAVIMAS:
Važiuoji, kol pirma gairelė atsiduria langelio viduryje. Sususki vairą į dešinę iki galo ir važiuoji atbuline eiga žiūrėdama į KAIRĖS pusės veidrodėlį, kol pamatai linijų susikirtimo kampą. poto ištiesini ratus sukdama vairą pusantro karto į kairę ir važiuoji, kol dešinės pusės veidrodėlio pradžia sutampa su pirmos gairelės pradžia. poto susuki vairą į kairę iki galo ir važiuoji kol mašina atsistoja lygegriačiai.
4.T SANKRYŽA:(šito paaiškinimo nediktavo, bet bandysiu parašyti pati)
važiuoji tiesiai pro T sankryžą (pravažiuot reik į važiavimą) kol per dešinės pusės galinis ratas atsiduria už įvažiavimo į sankryžą užapvalinimo (žodžiu per veidrodėlį turi pamatyti tą užapvalinimą) ir tada susuki vairą į kairę iki galo ir kai mašina atsistoja lygegriačiai baltų linijų tada ištiesini priekinius ratus sukdama vairą pusantro karto į kairę pusę ir važiuoji iki galo. kai išvažinėji iš šios sankryžos, dešinės pusės veidrodėlis kai sutampa su sankryžos įvažiavimo pradžia susuki vairą greit į dešinę ir tada tikrai neliesi linojų jokių bei bortelių.
aaaaaaaaaaciuuuuuuuuuu
reiks nulekt palauzyt 'tacke'


reiks nulekt palauzyt 'tacke'


QUOTE(chemistry @ 2008 06 11, 18:09)
o as siandien 10 karta vaziavu. nu pirma karta taip blogai buvo. grizau apsiverkus ir dar beveik 2 val negalejau nusiramint. su kitu instruktorium vaziavau, o jis toks senas kazkoks, reke visa kelia ant manes, suprantu darau klaidu, bet tai kad trecia pavara jungiu nuo 30 km/h, o ne nuo 40 km/h, kaip jam atrodo (nors anksciau visiems instruktoriams tas gerai buvo), nebutina rekauti gal. po kokio pusvalandzio jau net nebegalejau normaliai vaziuoti jau dariau klaidas is nervu. ir jis dar labiau reke... nu krc... as pasiprasiau anksciau baigti vaziavima, bet ne, jis sugalvojo kad nevaziuosim dar. sustojau, jau man net rankos drbejo nuo nervu, jis pasiziurejo, sako nu tu tikrai neislaikysi regitroj, darai klaidas viena po kitos, o as jau nebezinau ka daryt, sedziu lupa kramtau. sakau aciu ir trenkiau durimis.
beda tame, kad ir vaziavima penktadieni, pries egza pas ji uzsirasiau, tikrai nevaziuosiu, nes vien ji pamacius
ketinau paskutini karta aikstelei pasisukioti, nes kazkaip anksciau nebuvo tiek daug bedu mieste. bet tai tikrai neisiu as pas ji! o nepasikartojus aikstelei tikrai nevazaziuosiu i regitra. tai vienintele mintis dabar jau nebeiti i regitra
nieko nebezinau... dar dabar asaros kaupiasi mastant apie vaziavima pas ta isterika

beda tame, kad ir vaziavima penktadieni, pries egza pas ji uzsirasiau, tikrai nevaziuosiu, nes vien ji pamacius





aš apakus


QUOTE(mimosa @ 2008 06 11, 19:31)


QUOTE(insi @ 2008 06 11, 18:12)
o 3 pavarą tikrai nuo 30 km/h reik.ir
Nuo 30 per anksti,yra rizika pamesti greiti perjungiant pavara ir motorui sunku.O siaip tai as savo dukra mokau i apsukas ziuret-2000 su biskiu ir jungi aukstesne.Siaip tai skirtingose masinose kiek skiriasi tie dalykai,su laiku tiesiog pradedi jausti.