QUOTE(Laugh_Cry @ 2008 10 09, 21:14)
Visiškai nesutinku. Taip, vairavimas yra labai atsakingas dalykas, nes esi atsakingas už žmonių gyvybes. Jeigu žmogus neišlaiko kelis kartus dėl to, kad nemoka važiuot, tai gal ir nereikėtų lįst iš vis už vairo.
Bet nejau galvojat, kad Regitroj visi super teisingi ir vertina super atsakingai? Nejau nežinot, kokie dalykai ten vyksta? Mažiausiai 15% per dieną TURI neišlaikyt. Taip nuspręsta. Tai nėra bobutės pasaka. Nežinočiau - nesakyčiau. Pati tai patyriau. Mano instruktorius sakė, kad esu labai gabi, kad tikrai esu verta teisių. Važinėjau su tėčiu, kuris po pirmo mūsų pasivažinėjimo buvo visiškai nustebęs. Esu siaubingai savikritiška, bet žinau, kad vairuot sugebu. O už vieną nekritinę klaidą neišlaikiau. Gal dėl to, kad kyšio nedaviau, gal patekau į tuos 15 proc., nežinau. Niekada nepatikėsiu, kad, net ir su 100 metų stažu, žmonės nedaro klaidų. Visi daro, nori nenori.
Jau pamatėte tiesos grūdą mano pasisakyme

Na, jei kas nors pateiks oficialią tyrimo apie Regitros tyčinius egzaminuojamųjų sukirtinėjimus medžiagą, gal ir patikėsiu. O kol kas žinau tiek - Regitros egzaminuotojas mano veiksmus vairuojant iš pradžių komentavo kaip "ėėė nevaidink erelio", mieste netikėtai komandavo sukt į kairę prieš pat sankryžas man važiuojant pirmoje juostoje ir panašiai. Turėjau ir avarinę situaciją žiede, teko kirsti ištisinę juostą dėl staigiai į žiedą įlėkusio bmw (būčiau įlėkęs į jo šoną). Mano manevras buvo apgalvotas, patikrintas kairysis veidrodėlis, stabdyta bėgiais.
Klaidų nedarančių vairuotojų yra, tikrai yra
QUOTE(Laugh_Cry @ 2008 10 09, 21:14)
Kitas dalykas - tai, kad moki tobulai vairuoti nereiškia, kad tavęs neužmuš koks nors kelių idiotas. Tų 20 valandų išmokti vairuot neužtenka niekaip. Ne visi turi galimybių ir laiko mokytis papildomai. Todėl tikrai nereikia sakyt, kad tada iš vis geriau nevairuot. Be to, mokymosi procesas iki egzamino išlaikymo yra gana įtemptas, žmonės stresuoja. Nereikia sakyti, kad žmogui, kuris nervinasi, apskritai nereikia teisių. Visiška netiesa. Nė vienas nesam bejausmis robotas, o ir yra įrodyta, kad 'sveikas' stresas yra netgi naudingas.
Nereiškia. Bet kelių idiotų būtų kur kas mažiau, jei teises išlaikyti būtų išties sunku

Pripažįsti, kad 20 valandų neužtenka išmokti vairuoti. Tai gal tada reikia 100 valandų?
Žmonės stresuoja visi, bet reakcija į stresą tai skirtinga. Jei kokia nors panelė prasidėjus akvaplaningui klykia paleidus vairą arba, ne ką geriau, užmygia stabdžius, tai normalus vairuotojas turėtų tokioje situacijoje galvoti, ką daryti, kad minimizuotų nuostolius. Nujaučiu, kad vėl kils klausimas - o kachius taip gali? Įsitikinau, kad galiu, kai automobilis trasoje ribiniame posūkyje pagavo truputį žvyro ir buvo sekundėlei išmestas iš jos. Po to slysdamas ėmė suktis ratu, pavyko ištiesinti. Greitis > 100 km/h.
Stresą reikia mokėti valdyti. Nevaldančiam streso žmogui paprastai neišduodami ginklai, ar ne?
QUOTE(Laugh_Cry @ 2008 10 09, 21:14)
Mano nuomone, išmoksti išlaikyt egzaminą, tada gali mokytis vairuoti. O kad jūs mokėtės vairuoti uždarose teritorijose, tai nesuprantu, kaip išmokote. Mašiną valdyt - taip. O kai išvažiuoji į gatvę ir reikia išmokti reaguoti į ženklus, kitus eismo dalyvius - tai čia jau tobulas automobilio valdymas nėra viskas.
O mano nuomone, egzaminas turi patikrinti, ar vairuotojas moka vairuoti gatvėje. Pats daug važinėjau su labiau patyrusiais žmonėmis (keleivio vietoje), stebėjau jų veiksmus, visada važiuodamas automobiliu stebėjau kelio ženklus bei aplinkinius eismo dalyvius ir komentavau, ką vairuotojai daro negerai. Taip išmokau vertinti situaciją kelyje dar nesėdėdamas už vairo. O ką darote Jūs, kai važiuojate keleivio vietoje? Naudojatės proga mokytis vairuoti?
QUOTE(DAMA XL @ 2008 10 10, 07:41)
labas rytas, kaip supratau čia mano išlaikymo istorija tiek diskusiju sukele
bet deja ne jūsų valia

bet kaip taip spresti apie žmogų,kad jam nepasiseke 2 kartus o ant trečio ima ir pavyko. jus ką galvojot kad aš sedejau per tuos 3 kartus ir nesimokiau,nevažinėjau

....jūsų valia

, jus turint "tokia" patirti ,nedarot klaidu kely..prisiparkojat visada be pasitaisymu ir iš pirmo karto???
nu netikiu aš nors nušaukit
Jei atvirai, tikrai ne Jūsų

Tiesiog baisiai erzina žmonių suvokimas "kaip nors išlaikyti, nors ir su maksimaliu leidžiamu klaidų skaičiumi, o po to jau vairuooooooti". Savaime suprantama, apie Jus tikrai nieko nesprendžiau
Prisiparkuoju kartais ne iš pirmo karto, bet turiu įprotį įlįst ten, kur įparkavus šonu prie borto tarp priekinės ir galinės mašinos tip top lieka vietos žmogui praeiti
QUOTE(DAMA XL @ 2008 10 10, 07:41)
ačiū jums kad pasigirėt ir savimi ir savo žmoną baliončikas jums
1.tikrai??? gal dar dykai ??? kur taip yra? ir aš noriu

na gal jus turit omeny šeimos instruktoriu tai išbandytas variantas
2.va su šiuo pasisakymu sutinku 100 %
Papildyta:
uogele nenuleisk rankų sėkmes tau
Na, pavyzdį pateikiau, kaip reikia mokytis vairuoti
Kodėl dykai? Nieko šiais laikais dykai nėra
Uogelei noriu pasakyt, kad nekaltintų automobilio. jei jis imdavo gesti - gal jau nemažai laiko užvėluota būdavo perjungt žemesnę pavarą? O jei gęsta startuojant, tai - nemokėjimas startuoti