Jau diskutavom, kad automatas taip pat gerai "rauna", jei pakankamai arklio jėgų ir yra perjungiamos pavaros. Čia tu tiesiog įsitikinusi, kad kitaip būti negali.
QUOTE(Susindoja @ 2009 01 23, 22:20)
Tik uz automatine
Ilgai turejau irodineti privalumus automatines pavaru dezes, kai darbe pirko masina, ir dar nupirke nenorejo su manimi sutikt...O nepraejo nei pora metu, jau visi bendradarbiai vazineja su automatinemis
Absoliutus patogumas, ar "navarotas" snekant slengu. Ir del isibegejimo papriestarauciau, - uzsidegus zaliam sviesoforui visada rauna is vietos greiciau, nei mechanines...Trukumas - kuro norma siek tiek didesne, bet kai kuriu savitai vairuojamos mechanines ima daugiau 



O gal greiciau rauna, nes nereikia pavaru jungineti

QUOTE(denaxa @ 2009 01 24, 19:03)
Deja,is vietos greiciau "rauna" butent mechanine,tik tas rovimas labai priklauso nuo to,kokia tarpine tarp vairo ir sedynes ideta
Automate tarpine ypatingos reiksmes neturi,uztat gal ir susidaro kai kam toks ispudis...

ka gi, lenkiu galva pries protinga moteri

Issidiskutavau su MB, ir teko pripazinti Jusu tiesa...Draguose nesu dalyvavusi, viena jaunuoli esu "apdejusi" jam vaziuojant su MPD trumpoje distancijjoje, tarkim buvo nekokia tarpine, nes nusileisti siaip sau ne jo charakteriui...
Bet keisciausia, kad vairuojant astuonis metus nepastebejau greiciau uz mane raunanciu prie sankryzu, nesu isprotejusi pjovimo maniake, o kad mechaniniu auto tarpines buvo labai mandagios, jei dar vyriskos lyties, ir per tiek metu

Denaxa, dar klausimukas, ar Jusu zinios is gyvenimiskos patirties, ar moketes? Klausiu ir del kitu Jusu zinutese pastebetu atsakymu?
Susindoja, o Tavo vyras žino, kad būna kelių tipų automatinės dėžės? Tos, kurios rauna, ir tos, kurios nerauna?

QUOTE(Subjektyvi @ 2009 01 25, 10:47)
Susindoja, o Tavo vyras žino, kad būna kelių tipų automatinės dėžės? Tos, kurios rauna, ir tos, kurios nerauna? 

taip, kas jau kas, o jis tai zino

As nemenkinu automatines dezes, ji "rauna" taip pat gerai, tik mechanine, jei tarpine turi sugebejimu, visada aplenks automatine

MB liepe pasiskaityti visu auto tipu statistinius aprasymus, kur rasoma per kiek laiko isibegeja iki 100 km per val.

Technologijos jau seniai keičiasi automatinių naudai, tavo vyras taip pat nevisažinis, viskas tobulėja. Automatai ne tik kad jau lenkia mechanines, bet joms nenusileidžia nei per nago juodymą, gatvėse tai nuolat galima įrodyti, jei kažkam aktualu. Pvz. dažnas mūsų keliuose automobilis: Įsigėgėjimas 0-100 km/h 11,5 (mechaninė) 11,2 9,5 (automatas)pilna specifikacija.
QUOTE(Susindoja @ 2009 01 25, 10:49)
Denaxa, dar klausimukas, ar Jusu zinios is gyvenimiskos patirties, ar moketes? Klausiu ir del kitu Jusu zinutese pastebetu atsakymu?
Ir tas,ir anas,o mokausi visa laika nuo tada kai teises issilaikiau,ir praktikos,ir teorijos,idomu tiesiog man labai visi tie techniniai dalykai


Papildyta:
QUOTE(Subjektyvi @ 2009 01 25, 21:10)
Pvz. dažnas mūsų keliuose automobilis: Įsigėgėjimas 0-100 km/h 11,5 (mechaninė) 11,2 9,5 (automatas)pilna specifikacija.
Ten nelabai yra ka lyginti,skirtingi varikliai,o dyzelio isibegejimas visada bus letesnis,ypac jei ir variklis maziau galingas

QUOTE(Susindoja @ 2009 01 25, 10:49)
Bet keisciausia, kad vairuojant astuonis metus nepastebejau greiciau uz mane raunanciu prie sankryzu, nesu isprotejusi pjovimo maniake, o kad mechaniniu auto tarpines buvo labai mandagios, jei dar vyriskos lyties, ir per tiek metu
neitiketina...

O koks tikslas rauti nuo kiekvienos sankryzos? As taip elgiausi kol dar su 70 vazinejau,dabar surimtejau





QUOTE(Subjektyvi @ 2009 01 25, 20:10)
Technologijos jau seniai keičiasi automatinių naudai, tavo vyras taip pat nevisažinis, viskas tobulėja. Automatai ne tik kad jau lenkia mechanines, bet joms nenusileidžia nei per nago juodymą, gatvėse tai nuolat galima įrodyti, jei kažkam aktualu. Pvz. dažnas mūsų keliuose automobilis: Įsigėgėjimas 0-100 km/h 11,5 (mechaninė) 11,2 9,5 (automatas)pilna specifikacija.
Subjektyvi, - Jums atsako MB:
Lyginant ta pati (3000 D) varikli ir ju pavaru dezes iki 100km isibegejimas minimaliai greitesnis AT transmisijos (0,3 sek.). Pagal tos pacios tech. charasteristikos pavaru perdavimu skaicius galima spresti, kad AT 100km pasieks dar net 2pavara, o MT reiks jau ir 3. Stai cia ir imanoma prarasti tas 0,3 sek. O kaip butu toliau? Ir dar nemanau, kad nauju technologiju automobiliuose galima lyginti 6 pavaru MT ir 5 pavaru AT.
O dabar rasau as


Tik ar verta del to gincytis, nes man egzistuoja tik automatas, nieko nera geriau, esu vazinejusi su pusiau automatu, ir jis liko antroj vietoj

Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2009 01 25, 20:43)
Ir tas,ir anas,o mokausi visa laika nuo tada kai teises issilaikiau,ir praktikos,ir teorijos,idomu tiesiog man labai visi tie techniniai dalykai
be to,tai tiesiogiai su mano darbu susije 


labai pagirtina, Jus antra protinga moteris, sutikta mano gyvenime, tiesiog gerbiu

QUOTE(denaxa @ 2009 01 25, 21:05)
O koks tikslas rauti nuo kiekvienos sankryzos?
taigi, kad ir neplesydavau tu savo automatu, MB buvau ismokyta myleti


QUOTE(Susindoja @ 2009 01 25, 22:25)
Pas Jus gsi?
Deja,ne,pas mane 1,6 mono ipurskimas,ir dar caravanas,o gsi-mano svajone malonumams

O del proto...zmogus negali buti protingas visose srityse,man tiesiog savaime lenda i galva viskas,kas su masinom susije(gal tiesiog masinas labiau nei zmones myliu...),bet kas liecia siaip gyvenimiskus dalykus tai...



