Na,miegas automatu vaziuojant tai tikrai ima,nors...mechankej irgi sugebu prisnusti
bet begiu metymui ir sankabos minkymui tas itakos nedaro,matyt,autopilotas isijungia
Esu kazkada stipriai sirgdama vaziavusi,reikejo kazkaip poliklinikon nusigauti,tai,teisybe pasakius,nepamenu kaip grizau,tik kaip masina krapsciau is sausakimsos aiksteles
cia su mechanke rytinio piko metu
nepamenu,kad nepatogu vaziuot butu buve...
QUOTE(denaxa @ 2009 01 22, 18:12)
Na,miegas automatu vaziuojant tai tikrai ima,nors...
kaip ir su autopilotu, nu negaliu vairuoti nei to nei to, nejauciu as taip masinos ir taskas
Esu vairavusi tiek au automatine tiek su mechanine pavarų dėže ir pasilikau prie mechaninės, aišku su automatine gal lengviau, nes čia kaip kas minėjo, kad sugeba nusnūst ir taip sankabos mindyt nereikia.. bet kartais automatinės neprotingai suprotauja ir neperjungia aukštesnių pavarų, ima jos ir plešia 3ioj pavaroj 60km/h greitį, be to daugiau kuro imą, bet kaip manau, kad kiekvienam savo, pati asmeniškai mėgstu pavaras makaluot ir sankaba mindžiot ir man tai problemų nesukelia
QUOTE(pikkolo @ 2008 12 08, 10:09)
O mechaninės nereikia jaust? Dar netgi sakyčiau labiau, nes ne laiku perjungtos pavaros gali labai pakenkti automobiliui.
Be abejo - ypac jei vietoj penktos, kokia pirma netycia ikali trasoj
O siaip kiekvienam automobiliui gali labiau tikti ar automatas, arba mechanine.
Man asmeniskai visai smagu vazinet su mechanine mazu automobiliuku, kuris greitai sukinejasi mieste. Su juo tada smagiau zaist galima.
Na o kai vazioju jau su didesniu masiniuku mieste, tai per kamscius negalima neivertint automato, be abejo gero automato, nes kaikurie (pvz opel vectroj nuomotoj man buvo) labai letai jungia pavaras ir junti tuos junginejimus.
Be abejo su mechanika galima daugiau valdyti masina, bet ir su automatu, naudojant overdriva gali irgi visai gerai kontroliuoti masina.
Juk bet kuriuo atveju reikia igyti patyrties ir tada vaziavimas bus ir geresnis ir smagesnis.
turėjau MPD ir APD, kaifavau nuo bėgių perjunginėjimo
bet... dažnai pradėjo man mešlungį traukti
teko parduoti ir pirkti su automatine , iš pradžiu sunku buvo tuom,kad nebuvo ką veikti, vis ranką kišau ir koją vis sankabos ieškojo, bet pripratau ir nebenoriu mechaninės, dėl pačio vairavimo tai su automatine tikrai reikia susigyventi kaip ir su mechanine, bet dideliu problemų nebuvo, kai jauti jog jai sunku bėgį perjungti truputi stipriau gazą paspaudi ir op perjungia
bet minusas, kad benziną valgo kaip reikalas
ir įsibegėja lėčiau, ir trauka mažoka
tai visai norėčiau 2.5 su varykliu, kad būtų
siaip dauk kas sako, kad geriau mechanine(maziau genda ir pan). lengviau su automatine, bet kai vairuoji pasiilgsti mechanines
QUOTE(libertad @ 2009 01 23, 20:26)
siaip dauk kas sako, kad geriau mechanine(maziau genda ir pan). lengviau su automatine, bet kai vairuoji pasiilgsti mechanines 
Tik uz automatine
Ilgai turejau irodineti privalumus automatines pavaru dezes, kai darbe pirko masina, ir dar nupirke nenorejo su manimi sutikt...O nepraejo nei pora metu, jau visi bendradarbiai vazineja su automatinemis
Absoliutus patogumas, ar "navarotas" snekant slengu. Ir del isibegejimo papriestarauciau, - uzsidegus zaliam sviesoforui visada rauna is vietos greiciau, nei mechanines...Trukumas - kuro norma siek tiek didesne, bet kai kuriu savitai vairuojamos mechanines ima daugiau
QUOTE(Susindoja @ 2009 01 23, 21:20)
Tik uz automatine
Ilgai turejau irodineti privalumus automatines pavaru dezes, kai darbe pirko masina, ir dar nupirke nenorejo su manimi sutikt...O nepraejo nei pora metu, jau visi bendradarbiai vazineja su automatinemis
Absoliutus patogumas, ar "navarotas" snekant slengu. Ir del isibegejimo papriestarauciau, - uzsidegus zaliam sviesoforui visada rauna is vietos greiciau, nei mechanines...Trukumas - kuro norma siek tiek didesne, bet kai kuriu savitai vairuojamos mechanines ima daugiau 
tai už mechanine gal ir greičiau, bet jei varyklis ne 2,5 tai apskritai traukos man truksta, pedalas buna vos ne iki dugno, o ji bzi bzi ir sunku jai, bet cia gal su mano 1,8 varykliu taip
QUOTE(Dženita @ 2009 01 24, 12:12)
tai už mechanine gal ir greičiau, bet jei varyklis ne 2,5 tai apskritai traukos man truksta, pedalas buna vos ne iki dugno, o ji bzi bzi ir sunku jai, bet cia gal su mano 1,8 varykliu taip

o nera sportinio rezimo? Pas mane buvo mygtukas, arba tas pats pora kartu spustelejus gaziuka, - kai raudavo, tai likdavai prilipus prie sedynes
Oi kaip mėgstu, kai "rauna".
Maniškės, kiek turėjau, visos "raunančios" iš vietos.
Deja,is vietos greiciau "rauna" butent mechanine,tik tas rovimas labai priklauso nuo to,kokia tarpine tarp vairo ir sedynes ideta
Automate tarpine ypatingos reiksmes neturi,uztat gal ir susidaro kai kam toks ispudis...
O aplamai tai mieste prie sankryzu kazkodel visi kaip susitare miega,as su savo visai is vietos netraukianciu autu jau vos ne sankryzos vidury bunu,kai kiti dar tik is vietos teikiasi pajudeti...vat is kur tokie kamsciai...
O aplamai tai mieste prie sankryzu kazkodel visi kaip susitare miega,as su savo visai is vietos netraukianciu autu jau vos ne sankryzos vidury bunu,kai kiti dar tik is vietos teikiasi pajudeti...vat is kur tokie kamsciai...





