Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(SIMPL @ 2010 01 12, 22:23)
1.Senoms dezems keitimas kas 200t, naujoms numatomas tik tikrinimas ir papildymas
2. priminkite man : kokiam modelyje AUDI dedama variatorine greiciu deze?

1.po 200t tai jau reiks remontuoti visa deze, nors rekomenduoja kas 200, bet...ir naujoms reikia keisti,kas 100t. arba galima is vis nekeist, nueis deze, bus keiciama visa deze. tepalas turi atlikti savo f-ja, tepimo.
2.A6-A4, po triptroniko smile.gif
Atsakyti
As uz mechanine,nemoku vaziuoti su automatine doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Braškutė @ 2010 01 12, 22:45)
1.po 200t tai jau reiks remontuoti visa deze, nors rekomenduoja kas 200, bet...ir naujoms reikia keisti,kas 100t. arba galima is vis nekeist, nueis deze, bus keiciama visa deze. tepalas turi atlikti savo f-ja, tepimo.
2.A6-A4, po triptroniko  smile.gif

1. na , kai kurie gamintojai nurodo, kad alyvos keisti nereikia, pvz. BMW steptronic, bet as nerizikuociau...
2. ai, tai cia multitronic smile.gif , as kazkaip pagalvojau is karto apie paprasta variatoriu, kuris stovi kai kuriuose ford modeliuose arba motoroleriuose smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo SIMPL: 12 sausio 2010 - 23:53
QUOTE(SIMPL @ 2010 01 12, 23:51)
1.
2. ai, tai cia  multitronic smile.gif , as kazkaip pagalvojau is karto apie paprasta variatoriu, kuris stovi kai kuriuose ford modeliuose arba motoroleriuose smile.gif

tas pats veikimo principas smile.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgeresta @ 2010 01 12, 23:52)
As uz mechanine,nemoku vaziuoti su automatine doh.gif



drinks_cheers.gif su automatu nuobodu schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(Braškutė @ 2010 01 13, 11:25)
tas pats veikimo principas  smile.gif

na panasus, tik ten jie vietoj dirzo naudoja grandine is ploksteliu ir daugiadiske sankaba, kuri ausinama alyva, kaip senuose dvitakciuose motocikluose smile.gif
Atsakyti
As 100 proc. uz mechanine, nes:
1. Pats valdai masina.
2. Yra ka veikt biggrin.gif
3. Prireikus galima tempt, kas kartais buna sudetinga su automatu.
4. Mieste ekonomiskiau vazinet.
Atsakyti
QUOTE(Liniuka @ 2010 01 13, 16:11)
1. Pats valdai masina.
2. Yra ka veikt biggrin.gif

Na nesu aš už automatus, bet nelabai suprantu kodėl dauguma išskiria šiuos du dalykus? Ar automate kažkas kitas valdo automobilį (gal keleivis g.gif )? Žinoma kelyje būna situacijų kai geriau mechaninė (kai mašina slysta lengviau stabdyti pavarom), bet ar dažnai tokios nutinka? Yra ką veikt g.gif Šiaip jau aš visada įsivaizdavau, kad automobilio valdymas tai ne vien pavarų perjungimas ir vairo sukinėjimas. Laikui bėgant pavarų mėtymas tampa įpročiu ir tai netampa papildomu darbu.
Vieną pastebėjau tikrai didelį automatų vairuotojų trūkumą - tai kad turėdami laisvą ranką (kurią turėtų laikyti ant vairo) jie mėgsta kalbėti telefonu, valgyti, gerti, rašyti žinutes ar net laiškus vairuodami, kas labai akivaizdžiai blaško jų dėmėsį. Ir dar kai kurie vairuotojai nesugebėa pasirinkti tinkamo greičio ir pastoviai spardo per stopus, mane tai nervina, ypač kai nėra jokios kliūties priekyje.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 13 sausio 2010 - 16:25
QUOTE(pikkolo @ 2010 01 13, 17:24)
Na nesu aš už automatus, bet nelabai suprantu kodėl dauguma išskiria šiuos du dalykus? Ar automate kažkas kitas valdo automobilį (gal keleivis g.gif )? Žinoma kelyje būna situacijų kai geriau mechaninė (kai mašina slysta lengviau stabdyti pavarom), bet ar dažnai tokios nutinka? Yra ką veikt g.gif Šiaip jau aš visada įsivaizdavau, kad automobilio valdymas tai ne vien pavarų perjungimas ir vairo sukinėjimas. Laikui bėgant pavarų mėtymas tampa įpročiu ir tai netampa papildomu darbu.
Vieną pastebėjau tikrai didelį automatų vairuotojų trūkumą - tai kad turėdami laisvą ranką (kurią turėtų laikyti ant vairo) jie mėgsta kalbėti telefonu, valgyti, gerti, rašyti žinutes ar net laiškus vairuodami, kas labai akivaizdžiai blaško jų dėmėsį. Ir dar kai kurie vairuotojai nesugebėa pasirinkti tinkamo greičio ir pastoviai spardo per stopus, mane tai nervina, ypač kai nėra jokios kliūties priekyje.


jo del spardymo per stopus tai turbūt neišvengiama....Pagal save pastebiu - kur su mechanine užtenka numest gazą, su automatu ne visada, bet dažnai tenka švelniai priliest stabdį...nes stabdymas varikliu yra ne toks.Ir prie šviesoforų laikyt... O stopai žiebiasi vienodai ryškiai, ar spirsi, ar vos priliesi.
Netgi ilgiau stebint mašiną važiuojančią prieky galima nuspėti kad ten automatas....arba mechaninė ir glušas vairuotojas....
Ir beje nedaug kas žino.... Jei slidus kelias, ar kalnuose kur - stabdymas varikliu labai reikalingas Padėtyje "D" jo beveik nėra. O jei reikia kad būtų - reikia persijungt į "3".Logiška, nes jei tokios sąlygos tai aukščiausios pavaros nelabai reikia.
Čia aš apie konkrečią savo opel AR25 dėžę.Kitų nežinau.

Ir apskritai, šioj temoj jau nebėr ką daugiau bepasakyt....
Tik vienas kitas naujokas(ė) ateina kartais, nepasivargina paskaityt nuo pradžių ir teškia autoritetingą nuomonę "aš tik už mechaninę nes kitokios nebandžiau. Be to pastoviai sportuoju ir mane dažnai ant buksyro tampo ".
Atsakyti
as jau cia issakiau savo nuomone apie APD blush2.gif siandien ivyko tai,kas nebutu ivyke su mechanke-uzklimpau galingoj pusnyje schmoll.gif nepadejo nei blokiruote,nei paletintojai,nes sniego kalna perlipau tik su priekiniais ratais ir pasidejo masina ant "pilvo" doh.gif teko spardyti sniega kokias 5min. aisku,prie to prisidejo keliu metu patirtis kad nebuvau mirtinai uzklimpes su APD ir padangos jau einancios i pabaiga+demisezonines. su MPD buciau turbut islipes.
nepaisant visko,man APD patogumas atperka pasportavima prie sniego rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(skeptikas @ 2010 01 13, 17:36)
as jau cia issakiau savo nuomone apie APD blush2.gif  siandien ivyko tai,kas nebutu ivyke su mechanke-uzklimpau galingoj pusnyje schmoll.gif  nepadejo nei blokiruote,nei paletintojai,nes sniego kalna perlipau tik su priekiniais ratais ir pasidejo masina ant "pilvo" doh.gif  teko spardyti sniega kokias 5min. aisku,prie to prisidejo keliu metu patirtis kad nebuvau mirtinai uzklimpes su APD ir padangos jau einancios i pabaiga+demisezonines. su MPD buciau turbut islipes.
nepaisant visko,man APD patogumas atperka pasportavima prie sniego rolleyes.gif

cia pasikabinimas ant pilvo-atskiras atvejis. Siaip sakyciau su automatine gal dar lengviau judeti esant slidziai kelio dangai, kadangi perduoda sukimo momenta ratams tolygiai. Dar ziema padeda judeti toks dalykas, kaip stabdis, jei uzpakaliu varoma, tai tvarkingas rankinis, jei ne-supratingai naudojamas darbinis.
p.s. kadangi jau pakankamai prisiknaisiojes ir sniege ir purve, todel stengiuosi samoningai vengti tokiu situaciju, del kuriu reiktu lipti is automobilio....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo SIMPL: 13 sausio 2010 - 17:45
QUOTE(SIMPL @ 2010 01 13, 18:44)
cia pasikabinimas ant pilvo-atskiras atvejis. Siaip sakyciau su automatine gal dar lengviau judeti esant slidziai kelio dangai, kadangi perduoda sukimo momenta ratams tolygiai. Dar ziema padeda judeti toks dalykas, kaip stabdis, jei uzpakaliu varoma, tai tvarkingas rankinis, jei ne-supratingai naudojamas darbinis.
p.s. kadangi jau pakankamai prisiknaisiojes ir sniege ir purve, todel stengiuosi samoningai vengti tokiu situaciju, del kuriu reiktu lipti is automobilio....


pritariu 100 proc. Stabdis buksuojant - tai beveik ta pati traukos kontrolė (TC). Tik reikia mokėt naudotis. Jei moteriškės pasidomės - reiks apipasakot gal...

P.S aš kelias dienas niekaip negalėjau užlipt prieš kalniuką kieme prie namo...net žieminis režimas nepadėjo. Patikrinau slėgį padangose...2,4 bar....padariau 1,8 bar - ir užvažiuoju beveik be prasikasimo....
Atsakyti