
Kas geriau: MT ar AT, tai amžinas klausimas renkantis automobilį, į kurį nėra vienareikšmiškai teisingo atsakymo. Ir viena, ir kita gr.dėžė turi savų privalumų, turi ir trūkumų (žvelgiant subjektyviai). Kuri spalva gražesnė - balta ar juoda, kas skaniau - cepelinai ar vėdarai? Rinkitės, mielos damos, tai, kas Jums patinka, pagal tai, kokius įpročius susiformavote vairuojant ir svarbiausia vairuokit saugiai! Svarbiausias saugumo elementas automobilyje yra tarpinė, esanti tarp vairo ir sėdynės, o ne gr.dėžė.

Aš kai tik pradėjau mokytis vairuot, galvojau, kad niekada neperprasiu tos sankabos
Maniau, kad gal kaip nors atsikankinsiu, bet kai išsilaikysiu tikrai pirksiu tik automatą...
Bet, kaip sakoma, nuo neapykantos iki meilės vienas žingsnis, niekada nesakyk niekada (ir kitos protingos patarlės
) - įsimylėjau mechaninę jau, o dar net teisių neturiu
Išsilaikius pirksiu tik mechankę
Vienas kaifas man ją vairuot, o visai neseniai dar buvo kančia






QUOTE(SIMPL @ 2010 01 13, 18:44)
cia pasikabinimas ant pilvo-atskiras atvejis. Siaip sakyciau su automatine gal dar lengviau judeti esant slidziai kelio dangai, kadangi perduoda sukimo momenta ratams tolygiai. Dar ziema padeda judeti toks dalykas, kaip stabdis, jei uzpakaliu varoma, tai tvarkingas rankinis, jei ne-supratingai naudojamas darbinis.
p.s. kadangi jau pakankamai prisiknaisiojes ir sniege ir purve, todel stengiuosi samoningai vengti tokiu situaciju, del kuriu reiktu lipti is automobilio....
p.s. kadangi jau pakankamai prisiknaisiojes ir sniege ir purve, todel stengiuosi samoningai vengti tokiu situaciju, del kuriu reiktu lipti is automobilio....
Mechanine lygiai taip pat perduoda ta momenta tolygiai

Papildyta:
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 13, 17:58)
Ir beje nedaug kas žino.... Jei slidus kelias, ar kalnuose kur - stabdymas varikliu labai reikalingas Padėtyje "D" jo beveik nėra. O jei reikia kad būtų - reikia persijungt į "3".Logiška, nes jei tokios sąlygos tai aukščiausios pavaros nelabai reikia.
Darbinej turiu toki faina daikta kaip retarderis-nuokalnej tik ant jo,stabdziu net nelieciu

Kol kas aš asmeniškai tai tik už mechanines pavarų dėžes.... Nors pakankamai vairavimo patirties turiu, bet vistik pliusiukai dedasi ant mechanikos.....
as uz mechanine

pripratusi aš prie mechaninės ir nors pas MB automatinė, pavažiavusi su jo auto, nejaučiu jokių sentimentų aš tai automatinei dėžei, man patinka minkyti tą ričiagą

QUOTE(gimine @ 2010 01 14, 13:15)
Kas geriau: MT ar AT, tai amžinas klausimas renkantis automobilį, į kurį nėra vienareikšmiškai teisingo atsakymo. Ir viena, ir kita gr.dėžė turi savų privalumų, turi ir trūkumų (žvelgiant subjektyviai). Kuri spalva gražesnė - balta ar juoda, kas skaniau - cepelinai ar vėdarai? Rinkitės, mielos damos, tai, kas Jums patinka, pagal tai, kokius įpročius susiformavote vairuojant ir svarbiausia vairuokit saugiai! Svarbiausias saugumo elementas automobilyje yra tarpinė, esanti tarp vairo ir sėdynės, o ne gr.dėžė. 

Taikliai pasakyta

Aš už mechaninę .
Sveikutės, perskaičiau ne visą temelę, bet didžiąją dalį, daug už ir prieš, manau normalu, kiekvienas renkasi kas jam patogiau ir priimtiniau. Nors mano vairavimo stažas jau 12 metų (tikro vairavimo, diena iš dienos sakykime taip, ne teisių turėjimo), vairavau visokių mašiniukų ir su mechanine ir su automatine greičių dėžėmis. Tiesą pasakius nejaučiu jokio sunkumo nei su viena nei su kita, su kokia reikia, tokia ir važiuoju, bet, man asmeniškai vis gi patogiau, bent jau mieste, vairuoti automatą, manau logiška ir natūralu. Na kažkaip komfortą jaučiu, normalu. Kaip man vienas vyriškis pasakė, kai šia tema diskutavome: "Jei toks patogumas yra išrastas, kodėl gi juo nesinaudoti, tai kam tada namuose įsirengiame tualetus, naudokimės lauko WC". Bet tai buvo jo nuomonė, aš nesu kategoriškai prieš mechaninę, bet pati geriau jaučiuosi ir mieliau renkuosi automatinę. Nors žiemą, rinkčiausi tik visureigį arba mechaninę ir priekiu varomą. O turiu automatą ir galu varomą, tad laaabai nelaukiu žiemų, nes ne visada mašiniukas man paklūsta slidžiame kelyje

Turbut su mechanine nei vaziuot nebemoku, paskutinis pasivazinejimas mechanine buvo regitroje, kai teises islaikiau
Ir siaip manau, kad perjungineti pavaras - masinos darbas, as ir taip uzsiemusi


Na jei pas tave problemos su kompleksisku mastymu ir tavo uzsiemimai yra paziurejimas i veidrodeli , kas kelias sekundes kaip tu atrodai, lupu dazymas..tikiu, tu turi kruva veiklos vairuodama su automatine pavaru deze:P..
O siaip paprastai apie automatines dezes megstanchius ir naudojanchius sakoma...ne itin savimi pasitikintys, nejauchiantys ir nevaldantys savo masinos, nesugebantys vienu metu dirbti keliu darbu ir turintys nemazai litu, nes eksploatacija brangesne, kuro sunaudojama daugiau, genda su didesnem problemom..
Bet patogu, ypac neigaliems..
Del to matyt, galima pasakyti, kad su mechanine pavaru deze megsta auto zmones, mylintis vairavima, norintys patys 'valdyti' automobili ir neperneshantys nuobodulio:)
http://www.alfa.lt/s...009-09-21_08-10
O siaip paprastai apie automatines dezes megstanchius ir naudojanchius sakoma...ne itin savimi pasitikintys, nejauchiantys ir nevaldantys savo masinos, nesugebantys vienu metu dirbti keliu darbu ir turintys nemazai litu, nes eksploatacija brangesne, kuro sunaudojama daugiau, genda su didesnem problemom..
Bet patogu, ypac neigaliems..
Del to matyt, galima pasakyti, kad su mechanine pavaru deze megsta auto zmones, mylintis vairavima, norintys patys 'valdyti' automobili ir neperneshantys nuobodulio:)
http://www.alfa.lt/s...009-09-21_08-10
QUOTE(Duty @ 2010 08 03, 00:37)
Turbut su mechanine nei vaziuot nebemoku, paskutinis pasivazinejimas mechanine buvo regitroje, kai teises islaikiau
Ir siaip manau, kad perjungineti pavaras - masinos darbas, as ir taip uzsiemusi 


Tik jau nereikia manes invalidei prilyginti. Su kuo man patogiau, su tuo ir vaziuoju
Zinoma, automatine PD turi ir savu minusu, bet pliusu izvelgiu daugiau

