QUOTE(pikkolo @ 2010 01 13, 17:24)
Na nesu aš už automatus, bet nelabai suprantu kodėl dauguma išskiria šiuos du dalykus? Ar automate kažkas kitas valdo automobilį (gal keleivis

)? Žinoma kelyje būna situacijų kai geriau mechaninė (kai mašina slysta lengviau stabdyti pavarom), bet ar dažnai tokios nutinka? Yra ką veikt

Šiaip jau aš visada įsivaizdavau, kad automobilio valdymas tai ne vien pavarų perjungimas ir vairo sukinėjimas. Laikui bėgant pavarų mėtymas tampa įpročiu ir tai netampa papildomu darbu.
Vieną pastebėjau tikrai didelį automatų vairuotojų trūkumą - tai kad turėdami laisvą ranką (kurią turėtų laikyti ant vairo) jie mėgsta kalbėti telefonu, valgyti, gerti, rašyti žinutes ar net laiškus vairuodami, kas labai akivaizdžiai blaško jų dėmėsį. Ir dar kai kurie vairuotojai nesugebėa pasirinkti tinkamo greičio ir pastoviai spardo per stopus, mane tai nervina, ypač kai nėra jokios kliūties priekyje.
jo del spardymo per stopus tai turbūt neišvengiama....Pagal save pastebiu - kur su mechanine užtenka numest gazą, su automatu ne visada, bet dažnai tenka švelniai priliest stabdį...nes stabdymas varikliu yra ne toks.Ir prie šviesoforų laikyt... O stopai žiebiasi vienodai ryškiai, ar spirsi, ar vos priliesi.
Netgi ilgiau stebint mašiną važiuojančią prieky galima nuspėti kad ten automatas....arba mechaninė ir glušas vairuotojas....
Ir beje nedaug kas žino.... Jei slidus kelias, ar kalnuose kur - stabdymas varikliu labai reikalingas Padėtyje "D" jo beveik nėra. O jei reikia kad būtų - reikia persijungt į "3".Logiška, nes jei tokios sąlygos tai aukščiausios pavaros nelabai reikia.
Čia aš apie konkrečią savo opel AR25 dėžę.Kitų nežinau.
Ir apskritai, šioj temoj jau nebėr ką daugiau bepasakyt....
Tik vienas kitas naujokas(ė) ateina kartais, nepasivargina paskaityt nuo pradžių ir teškia autoritetingą nuomonę "aš tik už mechaninę nes kitokios nebandžiau. Be to pastoviai sportuoju ir mane dažnai ant buksyro tampo ".