Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(pelėdžiukė @ 2010 09 23, 18:44)
O kokie ypatumai būna su automatu žiemą? Kaip suprantu nereikia staigiai stabdyt, ant posūkių nelakstyt ir nenuslys man mašiniukas unsure.gif  Laukia pirma žiema su automatu, tai nežinau ko laukt biggrin.gif Tiesa, priekiniai varantys, tai neturėtų būt baisu, tikiuosiu lotuliukas.gif

Ziema,su kokia bevaziuotum,galioja taisykle-jokiu staigiu judesiu,viska darom svelniai,posukiuose daug negazuoti ,staigiai nestabdyti,ir visus veiksmus numatyti i prieki,atsargiai su vairu.Pasistengti neuzklimpti,su automatu neissisiubuosi,patartina smeliuka ir kastuveli veziotis ax.gif Mano darbinis automatas ne lengvoji,tai ten savi ypatumai,jei pradeda nesioti tai tik melstis belieka ir dar gali kazka su vairu padaryti,tai darai viska,kad taip neatsitiktu smile.gif O su lengva automatu nesu vaziavusi.Atsargiai vazinesi ir viskas bus tau ten gerai,nesuk sau is anksto galvos 4u.gif
Atsakyti
vairuoju automatinę nedidukę 4u.gif . šiuo metu keičiu mašiniuką, tai irgi automatas bus, tik sportinis mirksiukas.gif . pavažiuoju ir su mechanine, kai reikia, bet su AMT didesnis komfortas kaip bežiūrėsi blush2.gif . o ir MB dažnai prašo su maniške pralėkt, sako, kad smagu važiuot biggrin.gif cool.gif
Atsakyti
Automatinė transmisija (AT) lyginant su MT turi žymiai daugiau privalumų, nei trūkumų. Pirmiausiai tai palengvina važiavimą žiemą, kai slidu. Tikriausiai daugelis vairuotojų žino, kad esant slidžiai kelio dangai negalima važiuoti įjungus laisvą, atitinkamą pavarą taip pat reiktų persijungti iki posūkio, kad į jį įvažiuoti su įjungta pavara. AT transmisija visus šiuos nepatogumus eliminuoja, nes važiuoji su nuolat įjungta pavara.
Auto su DSG ar variatoriais naudoja mažiau degalų, nei MT.
Auto su AT dažniausiai būna daug mažiau uždrožti, nei su MT, nes tokiais auto dažniau važinėja moterys, o ne "ereliai".
Pradedantys vairuotojai labai greit sudrožia sankabas, o kartais ir sinchronizatorius, dėl ko sunkiai jungiasi pirma pavara.
Tinkamai prižiūrimi gerų gamintojų (vokiečių, japonų) automatai retai genda.

Trūkumai - auto su AT brangesni, jei sugenda brangus remontas.
Atsakyti
QUOTE(Muterka @ 2010 10 19, 17:25)
Automatinė transmisija (AT) lyginant su MT turi žymiai daugiau privalumų, nei trūkumų. Pirmiausiai tai palengvina važiavimą žiemą, kai slidu. Tikriausiai daugelis vairuotojų žino, kad esant slidžiai kelio dangai negalima važiuoti įjungus laisvą, atitinkamą pavarą taip pat reiktų persijungti iki posūkio, kad į jį įvažiuoti su įjungta pavara. AT transmisija visus šiuos nepatogumus eliminuoja, nes važiuoji su nuolat įjungta pavara.
Auto su DSG ar variatoriais naudoja mažiau degalų, nei MT.
Auto su AT dažniausiai būna daug mažiau uždrožti, nei su MT, nes tokiais auto dažniau važinėja moterys, o ne "ereliai".
Pradedantys vairuotojai labai greit sudrožia sankabas, o kartais ir sinchronizatorius, dėl ko sunkiai jungiasi pirma pavara.
Tinkamai prižiūrimi gerų gamintojų (vokiečių, japonų) automatai retai genda.

Trūkumai - auto su AT brangesni, jei sugenda brangus remontas.


siaip kaip ir pritarciau, tik yra ir minusiuku. seni automatai daugiau ryja, automatas dyzelis (velgi senas) gali but pakankamai extremalu - jei nepavyko uzkurt - neuztempsi. reikalingas adaptacinis periodas po ilgo vazinejimo mechanke, nes stabdy minkai smile.gif o siaip tai uz, daugiausia del komforto
Atsakyti
QUOTE(Muterka @ 2010 10 19, 16:25)
Automatinė transmisija (AT) lyginant su MT turi žymiai daugiau privalumų, nei trūkumų. Pirmiausiai tai palengvina važiavimą žiemą, kai slidu. Tikriausiai daugelis vairuotojų žino, kad esant slidžiai kelio dangai negalima važiuoti įjungus laisvą, atitinkamą pavarą taip pat reiktų persijungti iki posūkio, kad į jį įvažiuoti su įjungta pavara. AT transmisija visus šiuos nepatogumus eliminuoja, nes važiuoji su nuolat įjungta pavara.

Hmm...o ar kazkas draudzia su mechanke kai slidu vaziuoti isijungus pavara? Ir persijungti ja pries posuki? Ir vaziuoti su nuolat ijungta pavara? Beje,taip daryti reikia ne tik kai slidu,bet visada.Del AT transmisijos privalumu ziema ...sakyciau,vieni minusai,jau kai nes tai nes,nieko nepadarysi,su mechanke kaip tik daugiau sansu issisukti,ka reiskia vien galimybe paciam pasirinkti pavara,ko nepadarysi su automatine.Uzklimpus kur su mechanke issisiubuosi-automata traukti reiks.Nzn.,man asmeniskai sunkiau su automatu ziema,ir ypac kai slidu... schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2010 10 19, 16:55)
Hmm...o ar kazkas draudzia su mechanke kai slidu vaziuoti isijungus pavara? Ir persijungti ja pries posuki? Ir vaziuoti su nuolat ijungta pavara? Beje,taip daryti reikia ne tik kai slidu,bet visada.Del AT transmisijos privalumu ziema ...sakyciau,vieni minusai,jau kai nes tai nes,nieko nepadarysi,su mechanke kaip tik daugiau sansu issisukti,ka reiskia vien galimybe paciam pasirinkti pavara,ko nepadarysi su automatine.Uzklimpus kur su mechanke issisiubuosi-automata traukti reiks.Nzn.,man asmeniskai sunkiau su automatu ziema,ir ypac kai slidu... schmoll.gif


Dėl to išsisiubavimo užklimpus man kai kas neaišku g.gif Aišku dar neteko man užklimpt ir tikiuosiu neteks (tfu tfu tfu) biggrin.gif Bet kaip suprantu tokiu atveju galima įsijungt automate triptronic kokią tik pirmą pavarą ir automatas kitos pavaros nemes arba jei reikia įsijungi tik 2 pavaras ir varinėji pirmyn atgal g.gif Bet čia tik mano pamąstymai, nes tokioj situacijoj neteko pakliūt unsure.gif
Atsakyti
Dėl auto išsiūbavimo tai tiesa, jei jau užklimpai, tai su MT daugiau šansų išvažiuoti, nes gali išsiūbuoti auto. Deja šį veiksmą nelabai pavyksta padaryti pradedantiems vairuotojams.
O dėl tinkamos pavaros įjungimo prieš posūkius ar lėtinant greitį, tai jau taip yra, kad vasarą visi įprantame įjungti pavarą tokią kokią reikią pagal variklio apsukas ir greitį. Taigi įvažiuojant į sankryžą posūkyje dažniausiai išminame sankabą ir jungiame atitinkamą pavarą. Žiemą toks veiksmas gali pasibaigti galo užmetimu ar net apsisukimu. Tas pats ir stabdant pvz prieš sankryžą. Juk kai atvažiuoji 60 km/h greičiu, pirmiausiai pristabdai su stabdžiais, išmini sankabą ir pabaigi stabdyti jau ant laisvų, kai tuo tarpu žiemą turėtum iš 4 pavaros persijungti į 3 ir tik tada sumažinus greitį su varikliu išminti sankabą ir pabaigti sustabdyti.
O tai jau yra šiek tiek įgūdžiū ir meistriškumo reikalaujantis veiksmas. Juk atleidus per greit sankabą užblokuosi varančiuosius ratus (reiškia variklio apsukas reikia truputį sukelti, kad tai neatsitiktų ir su sankaba dirbti švelniai).
Automatas gi pavaras perjungia per kelias dešimtąsias sek dalis, taigi eleminuojama galimybė atlikti neteisingus veiksmus
Atsakyti
Pelėdžiuk, su automatu neišsiūbuosi mašinos, tam reikalinga mechaninė sankaba su pedalu. DSG pavarų dėžė turi dvi sankabas, bet jas valdo kompiuteris ir nėra sankabos pedalo. Taigi žiemą geriausiai užsidėti geras žiemines padangas, o bagažinėje vežiotis mažą kastuvėlį. Užtenka atsikasti 20 cm kelio prieš kiekvieną ratą ir išvažiuosi. Žinoma jei užklimpai, tai reikia gazuoti tiek, kad ratai kiek galima mažiau prasisukinėtų vietoje, nes tada prarandamas sukibimas. Ir dar atsimink, kad užklimpus išvažiuoti lengviausiai su ištiesintais ratais, o ne su suktais į kurį nors šoną.
Atsakyti
QUOTE(Muterka @ 2010 10 20, 14:55)
Pelėdžiuk, su automatu neišsiūbuosi mašinos, tam reikalinga mechaninė sankaba su pedalu. DSG pavarų dėžė turi dvi sankabas, bet jas valdo kompiuteris ir nėra sankabos pedalo. Taigi žiemą geriausiai užsidėti geras žiemines padangas, o bagažinėje vežiotis mažą kastuvėlį. Užtenka atsikasti 20 cm kelio prieš kiekvieną ratą ir išvažiuosi. Žinoma jei užklimpai, tai reikia gazuoti tiek, kad ratai  kiek galima mažiau prasisukinėtų vietoje, nes tada prarandamas sukibimas. Ir dar atsimink, kad užklimpus išvažiuoti lengviausiai su ištiesintais ratais, o ne su suktais į kurį nors šoną.


Na geras žiemines padangas jau turiu, kastuvėlis irgi bagažinėj su kitais žieminiais rakandais guli biggrin.gif O kad reikia stengtis kuo mažiau prasukt ratus žinau ir iš patirties. Kuo daugiau mini gazą, tuo daugiau kasies ir dar blogiau gaunas nei buvo iš pradžių doh.gif
Ačiū už patarimus 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Muterka @ 2010 10 20, 15:15)
Dėl auto išsiūbavimo tai tiesa, jei jau užklimpai, tai su MT daugiau šansų išvažiuoti, nes gali išsiūbuoti auto. Deja šį veiksmą nelabai pavyksta padaryti pradedantiems vairuotojams.
O dėl tinkamos pavaros įjungimo prieš posūkius ar lėtinant greitį, tai jau taip yra, kad vasarą visi įprantame įjungti pavarą tokią kokią reikią pagal variklio apsukas ir greitį. Taigi įvažiuojant į sankryžą posūkyje dažniausiai išminame sankabą ir jungiame atitinkamą pavarą. Žiemą toks veiksmas gali pasibaigti galo užmetimu ar net apsisukimu. Tas pats ir stabdant pvz prieš sankryžą. Juk kai atvažiuoji 60 km/h greičiu, pirmiausiai pristabdai su stabdžiais, išmini sankabą ir pabaigi stabdyti jau ant laisvų, kai tuo tarpu žiemą turėtum iš 4 pavaros persijungti į 3 ir tik tada sumažinus greitį su varikliu išminti sankabą ir pabaigti sustabdyti.
O tai jau yra šiek tiek įgūdžiū ir meistriškumo reikalaujantis veiksmas. Juk atleidus per greit sankabą užblokuosi varančiuosius ratus (reiškia variklio apsukas reikia truputį sukelti, kad tai neatsitiktų ir su sankaba dirbti švelniai).
Automatas gi pavaras perjungia per kelias dešimtąsias sek dalis, taigi eleminuojama galimybė atlikti neteisingus veiksmus

Tai cia jau ne mechankes ar automato pasirinkimo pliusai ir minusai,o tarpines tarp vairo ir sedynes problemos.Visko galima ismokti,ir labai greitai,tik reikia noro tureti.Jei tarpine netikusi tai neisgelbes ir automatas.O is savo patirties galiu pasakyti kad su automatu kai slidu bent jau man asmeniskai gerokai sunkiau,ir labai baisu,buna tokiu situaciju kad tik melstis belieka...ka ir darau aisku... ax.gif
Atsakyti
siaip jau automatas ar mechanine yra vairuotojo pasirinkimas, nes su abiem galima saugiai vaziuoti tiek ziema tiek vasara. o diskusijos vyksta ar smagu metyt begius ar ne smile.gif
Atsakyti
QUOTE(algis18 @ 2010 10 21, 09:33)
siaip jau automatas ar mechanine yra vairuotojo pasirinkimas, nes su abiem galima saugiai vaziuoti tiek ziema tiek vasara. o diskusijos vyksta ar smagu metyt begius ar ne smile.gif


Man del to automatas nelabai patinka, nes labai megstu begius metyt blush2.gif
Atsakyti