Taip, automatinių pavarų remontas brangus malonumas, ir specialistų , kurie mokėtų daugiau, nei vieną dėžę nuimt, kitą uždėt - ne tiek ir daug...
Bet toks principas kad geras automatas tik naujas - nebūtinai visais atvejais teisingas. Būna problemų ir su naujais, aišku garantinis remontas nekainuos, bet vistiek nemalonu.
O būna ir gan dažnai kad APD pergyvena pačią mašiną. Pasiskaičius forumų, sunku teisingą vaizdą susidaryt, nes daugiausia rašo tie, kam bėda.Kam viskas tvarkoj, skaito kad taip turi būt ir nėr čia ko rašinėt.
Vat mano šefas - turėjo BMW 525 1983 metų.Automatas atitarnavo be jokių gedimų daug metų , pardavė tą bemvą su krūvom rūdžių ir važiuoklės bėdų, o žmogus jį pirko tik dėl veikiančios APD. Paskui šefas nusipirko vėl 525, ir aišku automatą, 1999 metų. Ir po pusmečio dėžei avarinis režimas. Visi rimti servisai aišku užsiprašė didelių pinigų, pilnas kapremontas, blablabla.......
Bet jis rado kažkur aukštaitijos kaime auksarankį garažinį meistriuką, kuris pašalino problemą už 400 lt...Jau 4 metai APD dirba normaliai.
Loterija su technika, pasiseks arba ne....O su APD nesėkmės atveju kentės kišenė, su tuo reik susitaikyt...
Aš irgi, ilgai kankinausi su tokiom mintim, kai keičiau mašiną ir norėjau pirkt automatą. Naujos mašinos pirkimas atkrito savaime dėl suprantamų priežasčių...
...Prisiskaičiau įvairiausių atsiliepimų visokių markių klubuose...
išbraukiau iš sarašo auto markes, kurių APD man pasirodė nepatikimiausios.Tai Renault ir Ford. Pežo ir citroenas irgi neblizga...
Ilgai dvejojau,...japonišką su AISIN dėže,...ar BMW...
............................
galų gale pasirinkau Opel Omega.Ten ta pati APD kaip ir BMW.
(O beje Opel Vectroj būna japoniška AISIN APD - skaitoma viena patikimiausių...)
Su dėže lygtai neprašoviau, dirba gerai jau trys metai, nors skaitliukas rodo jau virš 300 tkm... Aišku prižiūriu ją, skystį , filtrą pakeičiau, dar vieną varvančią gumytę...Perjungiklį išvaliau...Kiek ji laikys, niekas nežino, bet kol kas (tfu tfu) aš ja labai patenkintas.
Užtat su varikliu...užsiroviau. Teko kapitaliai remontuot. Va ir minus 3000 lt.
Taip kad bijoti dėvėtų mašinų VIEN dėl APD gal nevertėtų...Kaip sakiau - loterija...
O su APD mašina daugiau šansų, kad bus geriau išsilaikiusi...Neperka gi tokių pacukai pasidraskymui, vakliui ir važiuoklei netenka kentėt vairuotojo klaidų, ir t.t.
Nu gerai,maniškė su APD, o variklis "užsilenkė"...
Bet, kaip po "skrodimo" paaiškėjo, tai buvo pasekmė buvusio šeiminyko belgo "taupumo". kažkada buvo trūkęs pagrindinis diržas, ir sutvarkyta tik pardavimui....