Tarsi nežinai posakio: du lietuviai- trys partijos... Man irgi norėtųsi, kad visi draugautų, visi vienytųsi... O jei save vadinantys baltų žyniais vieni kitiems į barzdas spjaudo
Tarsi nežinai posakio: du lietuviai- trys partijos...
Man irgi norėtųsi, kad visi draugautų, visi vienytųsi... O jei save vadinantys baltų žyniais vieni kitiems į barzdas spjaudo
Nugis, siūlau tau atvažiuot į Jorę, Galėsi sulyginti kas prie ko.
Kai man bloga, atvažiuoja greitoji, o kai gera - policija. Atrodo, kad vokiečių ir rusų kalbos yra giminingos, nes kaip kitaip paaiškinti, kad vokiečių kalboje judėjimo kryptį nurodo prielinksnis "nach"? ツ
Nemėgstu tokių susiėjimų.
Mane domina ne istorijos interpretacijos, o tautosaka, ypač pasakos. Turėdama laiko vis jas paskaitau ir pamąstau. (Temoje EŽOTERINĖ LITERATŪRA rašau apie pasaką EGLĖ ŽALČIŲ KARALIENĖ.)
Nemėgstu tokių susiėjimų.
Mane domina ne istorijos interpretacijos, o tautosaka, ypač pasakos. Turėdama laiko vis jas paskaitau ir pamąstau. (Temoje EŽOTERINĖ LITERATŪRA rašau apie pasaką EGLĖ ŽALČIŲ KARALIENĖ.)
Reiktų tau pabendrauti su Dalia Urbanavičiene. Šiaip ji etnomuzikologė, bet manau būtų tikrai įdomu.
Kai man bloga, atvažiuoja greitoji, o kai gera - policija. Atrodo, kad vokiečių ir rusų kalbos yra giminingos, nes kaip kitaip paaiškinti, kad vokiečių kalboje judėjimo kryptį nurodo prielinksnis "nach"? ツ
Bėda ta, kad negaliu viskuo domėtis iš karto... Pasaulyje yra tiek be galo įdomių dalykų, o šis gyvenimas- tik vienas. Aš domiuosi ne tik tautosaka, bet ir ezoterika, ir pedagogika, ir medicina...Nors persiplėšk
Bėda ta, kad negaliu viskuo domėtis iš karto... Pasaulyje yra tiek be galo įdomių dalykų, o šis gyvenimas- tik vienas. Aš domiuosi ne tik tautosaka, bet ir ezoterika, ir pedagogika, ir medicina...Nors persiplėšk
Romuvos stovyklose trijose dalyvavau prieš 10-12 metų. Paskutinė buvo todėl paskutinė, kad labai nemaloniai jautėsi Trinkūno susireikšminimas, statymas iš savęs vos ne Dievo ir pan. Įdomu, kaip dabar, gal kai jo žmona tapo seniūne, taip iš savęs nestato? O jei nekalbėsime apie Trinkūną, tai tos stovyklos yra vieni gražiausių mano prisiminimų. Juoba kad tada dar tikrai buvau pagonė. Net pačiai gaila, kad dabar mano tikėjimas kitas, bet... Juk su tikėjimu negali sau pasakyt: va dabar būsiu pagonė ar krikščionė ar musulmonė ar pan. Kaip dvasia subrendusi, tuo ir tiki, o ne pagal pasakymą. Bet pagoniška pagarba gamtai išliko iki šiol - ir mergautinė pavardė įpareigoja. Pasak Daukanto, žmonės su mano pavarde buvo iš pagonių žynių luomo, ir per apeigas jų priedermė buvo kapoti ožiams galvas:) Beje, čia kažkas paminėjo, kad lietuviai atseit išvis nebuvo pagonys, tai tiems galiu pasiūlyt pasiskaityt britų enciklopediją, ten apie lietuvių pagonybę prirašyta 40 lapų smulkiom raidytėm. Kitas dalykas, dėl Romuvos apeigų. Jie patys pripažįsta, kad autentiškų apeigų nėra išlikę, kad tai, ką jie daro, atėję iš 18 amžiaus maksimum, kad tai yra romantizmas, bet juk tai vis viena yra gerai. Gražu dainuot lietuvių liaudies dainas, garbint dievus kad ir pagal naujoviškas santykinai apeigas, bet vis viena apeigas, mokytis šokių, gerbt gamtą, prižiūrėt istorinius paminklus ir pan. Labai džiaugiuos, kad tokia bendrija egzistuoja. Linkiu nesubyrėt niekada
pagaliau ir apie jorę jau yra informacijos is www.romuva.lt : JORĖ - 2007 Sveiki mieli bičiuliai Su džiaugsmu kviečiame Jus į JORĖS šventę Kulionyse (prie Observatorijos, Molėtų raj.) 2007 04 28-29 d. http://muziejus.moletai.lt/jore.html Sudeginome MORĘ pasitikime JORĘ! Švęskime kartu. Rengėjai: Lietuvos Romuva Molėtų krašto muziejus Lietuvos jaunimo Ramuva Jonas Vaiškūnas 8-682 14559
Gal kas buvot Jorėj? Pasidalinkit įspūdžiais Man šiemet nepasisekė sudalyvaut.
Kai man bloga, atvažiuoja greitoji, o kai gera - policija. Atrodo, kad vokiečių ir rusų kalbos yra giminingos, nes kaip kitaip paaiškinti, kad vokiečių kalboje judėjimo kryptį nurodo prielinksnis "nach"? ツ
Kas dėl Trinkūnų, tai viskas liko po senovėj tik dar daugiau abu suįžūlėjo. Babkes mat darosi. Nenoriu nė kalbėt, o šiaip tai , kadangi esu pagonė, tai aš nesuprantu, kaip galima religijas keisti kaip kojines. Kvailai nuskamba žodžiai :" ...kai buvau pagonė", tai tu juk ja nebuvai. Galbūt prijautei tai religijai, bet tikrai netikėjai. Tikėjimas yra vienas visam gyvenimui. O tai kai pasensi, gal budiste patapsi, nes filosofija taps gyvenimo dalimi. Tai va. Išsisakiau.