QUOTE(BlackHyacitnhus @ 2010 02 08, 18:38)

Manau, kad tuoktis bažnyčioje, kaip ir krikštyti vaiką, yra įprastas reikalas. Tokia tradicija. Bet aš nemanau, kad būtina.
Anksčiau balta suknelė vaizdavo jaunamartės skaistumą, kaip ir rūtų vainikėlis. Mačiau ne kartą


Jei žmonės yra tikintys, ketina gyventi pagal 10 Dievo įsakymų - tegul tuokiasi.

Pritariu 100 proc.

Dėl vaikų krikštijimo yra truputį kitaip. Gal ir nereikia atimti iš vaiko Dievo palaiminimo, vien dėl to, jog tėvai netikintys. Suaugęs jis pats apsispręs, ar tiki Dievu ar netiki. Jei netiki, jam neturės jokios reikšmės, kad kūdikystėj buvo pakrikštytas. O jei bus tikintis, tuomet juo labiau nemaišys tas krikštas.
QUOTE(MELETA*** @ 2010 02 09, 11:03)
Pritariu 100 proc.
Dėl vaikų krikštijimo yra truputį kitaip. Gal ir nereikia atimti iš vaiko Dievo palaiminimo, vien dėl to, jog tėvai netikintys. Suaugęs jis pats apsispręs, ar tiki Dievu ar netiki. Jei netiki, jam neturės jokios reikšmės, kad kūdikystėj buvo pakrikštytas. O jei bus tikintis, tuomet juo labiau nemaišys tas krikštas.

Dėl vaikų krikštijimo yra truputį kitaip. Gal ir nereikia atimti iš vaiko Dievo palaiminimo, vien dėl to, jog tėvai netikintys. Suaugęs jis pats apsispręs, ar tiki Dievu ar netiki. Jei netiki, jam neturės jokios reikšmės, kad kūdikystėj buvo pakrikštytas. O jei bus tikintis, tuomet juo labiau nemaišys tas krikštas.
Kristus pasikrikstijo 33 metu, budamas pilnam prote, ir suvoke ka dare, namanu, kad iki kriksto jis buvo Dievo palaimintas. Siap idomiai, dazniausiai visi krikscionys vos ne pazodziui vykdo visas Biblijoje paminetas mintis, apzaidzia-vaidina scenas is Kristaus gyvenimo ir mirties, bet kazkodel krikstas neieina i si sarasa. Gal todel, kad baznycia uzsiima sielu medziokle...
Nieko pasaulyje nera veidmainiskiau ir kvailiau, kaip pakrisktitas ateistas, tik siaip, del viso pikto. Kame cia pagarba tikejimui, tai daugiau bandos efektas, visi taip daro ir as is paskos.
QUOTE(BlackHyacitnhus @ 2010 02 08, 19:38)
Jei žmonės yra tikintys, ketina gyventi pagal 10 Dievo įsakymų - tegul tuokiasi.


nenorejau tuoktis baznycioje vien todel, kad labai rimtai ziuriu i religija. jei nesi religingas, tai santuoka baznycioje yra visiska veidmainyste, na tai kas kad grazi
esu aukleta katalikiskai, bet susijungti pries dieva, man atrodo turi tik tie, kurie kasdien gyvena pagal katalikybes taisykles, tiki jomis ir pan, t.y tikri krikscionys

QUOTE(Moonte @ 2010 02 09, 11:21)
Nieko pasaulyje nera veidmainiskiau ir kvailiau, kaip pakrisktitas ateistas, tik siaip, del viso pikto. Kame cia pagarba tikejimui, tai daugiau bandos efektas, visi taip daro ir as is paskos.



nes lauzot tradicijas, pagal kai kuriuos visi [rivalo tuoktis baznycioje
nesvarbu tiki ar ne


QUOTE(d-krall @ 2010 02 08, 20:15)
Aš irgi nematau nieko tokio. Juk ir vaikus krikštyja daugiau dėl to, kad, nu, REIKIA tų ceremonijų, apeigų, o ne iš uolaus tikėjimo.
O mes savo vaikų nekrikštijom. Krikštas visgi yra religinis aktas, kurio metu nuplaunama prigimtinė nuodėmė ir vaikas priimamas katalikų bendruomenėn. O jei netiki ta prigimtine nuodėme ir nori, kad vaikas pats, sąmoningai pasirinktų, kuriai (ar jokiai) religinei bendruomenei priklausyti? Kodėl REIKIA veidmainiauti? Kai vaikas bus sąmoningas, galės pats apsispręsti krikštytis, jei jam tai bus reikalinga. Ir aš gerbsiu tokį jo sprendimą. O toks krikštas, kai patys tėvai nei tikintys, nei į bažnyčią vaikštantys, mano nuomone, tai yra nepagarba religijai ir vaiko apsisprendimo laisvei.
QUOTE(Išsiilgusi @ 2010 02 10, 12:49)
O mes savo vaikų nekrikštijom. Krikštas visgi yra religinis aktas, kurio metu nuplaunama prigimtinė nuodėmė ir vaikas priimamas katalikų bendruomenėn. O jei netiki ta prigimtine nuodėme ir nori, kad vaikas pats, sąmoningai pasirinktų, kuriai (ar jokiai) religinei bendruomenei priklausyti? Kodėl REIKIA veidmainiauti? Kai vaikas bus sąmoningas, galės pats apsispręsti krikštytis, jei jam tai bus reikalinga. Ir aš gerbsiu tokį jo sprendimą. O toks krikštas, kai patys tėvai nei tikintys, nei į bažnyčią vaikštantys, mano nuomone, tai yra nepagarba religijai ir vaiko apsisprendimo laisvei.
Sutinku su Jumis.
Temoj apie vaikų krikštą viena moteris labai pritingai parašė - arba tikėt iki galo, taip kaip reikia su visom šventėm, apeigom ir t.t.. Arba netikėt.
O ne "šiaip netikiu, bet tuokiuosi bažnyčioj/krikštiju vaiką"...
Bjauroka