QUOTE(Kuculis @ 2007 10 19, 12:22)
Sveiki
Lyg ir turėtumėm džiaugtis prasidėjusiu šildymo sezonu,tačiau kartu su juo prasidėjo ir problemos,todėl atėjau prašyti patarimo.
Dėstau situaciją : šildymą mūsų name įjungė antradienį,tačiau viename (lyg tyčia pačiame šalčiausiame ir drėgniausiame) kambaryje nešyla radijatorius.Pirmąkart į City Service paskambinau antradienį - jokios reakcijos (jūsų problemą užregistravome) ,nuo tada skambinu kasdien - ir nieko nelaimiu. Ką daryti? Nenoriu mėnesio gale mokėti už pelyjančias sienas...
QUOTE(Kuculis @ 2007 10 19, 16:18)
Taip turbut ir reikes padaryti.Bet ,velnias,piktumas ima - juk mokam uz sildymo sistemos prieziura,o viska turim patys darytis
Nea

,Vilniaus energija atsakinga tik uz silumos priejima iki namo.Uz silumos pasiskirstyma name atsakinga nama priziurinti imone (musu atveju - city service,kad ji kur galai! )
Šiap tai taip ir yra

reikia kreiptis į namą aptarnaujančią įmonę

,
mano patarimas: jei šaltas radiatorius reikia surašyti aktą
"Savivaldybės Energetikos ir ūkio departamento direktoriaus įsakymu nustatyta, kad šildomų patalpų temperatūra turi būti ne žemesnė kaip 18 laipsnių. Gyventojai, kurių butuose po 5 dienų nuo šildymo sezono pradžios temperatūra bus žemesnė nei 18 laipsnių ir nešils radiatoriai, gali kreiptis į namą administruojančią bendrovę ar Vilniaus energijos atstovus.
Dėl nepakankamo šildymo bus surašomas aktas, kuriame nurodomos priežastys. Aktą pasirašo buto gyventojai. arba gyventojų įgaliotas asmuo, šildymo sistemos prižiūrėtojas ir bendrovės Vilniaus energija atstovas.
Remiantis šiuo aktu, gyventojams priskaičiuotą mokestį už nešildomas patalpas privalės kompensuoti kaltininkas."
Žodžiu, įmetu ir nuorodą į straipsnį ...gal padės
http://www.delfi.lt/...php?id=14706233[/url]