QUOTE(Tylene @ 2010 03 09, 11:19)
negana dėl star'ų jau nervinuosi, tai dabar dar paaiškėjo, kad Sidė ir joje esantys viešbučiai blogi

o blogiausia, kad apie tą į kurį važiuosim žinau tik iš rusiškų atsiliepimų

nu ką, nusiteiksiu būti ignoruojama arba siunčiama na...

, tai gal nebus siurprizų
o gal štai tau teks garbė nuvažiuoti į labai gerą Sidėje esantį viešbutį

ir grįši su visai kitokiais įspūdžiais, nei mes grįžom... mes šiemet važiuosim labai vidutiniškai, žinom tą, bet tam ir nusiteikiam

vienintelio dalyko tikiuosi - malonaus aptarnavimo, o visa kita...sueis
Papildyta:
QUOTE(Zilvinas75 @ 2010 03 09, 11:23)
Daimoj pacia pirma diena susipazinom su ju klientu aptarnavimu kokybes priziuretoju. Toks slubciojantis Misud. Is tikro eiliniai darbuotojai ten saunuoliai. Man darbo organizavimas ten totaliai nepatiko. Tu gal kad anksciau buvai, tai nepajutai. Bet kai prie vienintelio papludimio ir baseino baro susidaro dvi ilgos eiles prie atskiru langeliu, o barmenas ten vienas

Na jis niekaip negali speti, kad ir kaip vikriai suktusi
mes ten buvom anksčiau jūsų, ir didžiulio svečių antplūdžio dar nepajautėm. tu papuolei manau ant pačios to piko pradžios, ir dar nebuvo viskas sustyguota taip, kaip turi būt (bent aš taip manau). spėju kad dar po poros savaičių pasitaisyti turėjo situacija

bet patys darbuotojai geranoriški

ir tai yra didžiulis pliusas.