QUOTE(klopedija @ 2010 04 01, 22:14)
Vienareikšmiškai negaliu atsakyt.
Dalinai gerai, nes vaikas pradeda suvokti, kad yra kitokių kalbų, kad tas pats daikas gali būti vadinamas skirtingai ir t.t.
Antra vertus, jei kalba vėluoja, užsienio kalbos brukimas nepadeda vaikui išmokti gimtąją kalbą. Bet muzikoje yra ritmas, melodija, teigiamos emocijos... Dirba kiti smegenų centrai, nei kalbant, o tai reiškia, kad smegenys lavėja visapusiškai.
Siūlyčiau leisti į tą mokyklėlę ir stebėti, kaip vaikas reaguoja į naujoves, kaip elgiasi. Ir ypač svarbu atkreipti dėmesį, ar adekvačiai kontekstui vartoja lietuviškus ir angliškus žodžius.
Na, nežinau, ar aiškiai pasakiau.
Sveikos,
iš specialisto- pedagogo pusės ir mamos- nekalbiukų praktikės.

Sutinku su klopedijos paryškintu sakiniu. Bet jei vaikas anglų girdės puse val ar val į savaitę, tikrai nepakenks. Gi nestumiam nekalbiuko į svetimą gimtajai klb aplinką ir neverčiam užmiršt liet klb. be to, kita kalba ištartas žodis, juolab jei jis padrikas, gi nebūtinai turi būt vertinamas kaip pasiekimas- juk kalbėjimas prasideda smegenyse.Bet garsų, skiemenų tarimui padės.
nežinau, ar aiškiai parašiau
Klopedija, gal gali pora neigiamų punktų apie logopedinius darželius pasakyt. 3-5 m grupės. Gal reiktų man savo trimečius atiduot, vis svarstau, bet bijau. Trimečiams gal gerai, bet penkiametis trimečių grupėj

Ar yra motyvacijos stengtis, kai bendrauji su mažesniais ir mažiau kalbančiais už save? Gal geriau natūrali kalbanti aplinka su bendraamžiais?