
QUOTE(Alchemie @ 2011 01 19, 20:37)
Gal vieną naktį visi žaislai pabėgo pas jūsų logopedę ir dabar ten bazuojasi nes pvz., ji labiau jiems patiko

Taip, Alchemie, kitą savaitę nešim dokumentus į Čiauškutį (lankymo klausimais jie trečiadieniais priima), bet kažko realaus iš to nesitikiu.
Dėl reakcijų, aš gi labai nenuosekliai aprašiau tą mūsų vizitą. Buvo ir toks epizodas paduodu logopedei vaiko gydytojos pažymą, o ji į mane akis išpūčia: Kas čia dabar? Pasityčiojimas? Kas čia jums davė šį popieriuką? ir pan., tarsi būčiau ją asmeniškai įžeidusi. O ten, pasirodo, speciali forma turi būti pildoma (mūsų gydytoja pasirinko ne tą formą, parašiusi vos kelis sakinius, maždaug sveikas, kalbos defektas, reikalinga psichologo logopedo konsultacija). Šiaip tas jų bendravimas buvo malonus, tik su tokiais užsiplieskimais; kad ir koks jis būtų buvęs, nieko gi tragiško, kai tie susitikimai vos keli

QUOTE(klopedija @ 2011 01 19, 21:22)
Pandorita, norėjau išsamiai komentuoti, daug citavau, bet...
tskant, nuo žioplumo vaistų nėra.
Todėl pabandysiu trumpai: iš esmės PPT atliko savo funkciją - įvertino vaiko spec. poreikius ir parašė rekomendacijas. Su ta PPT pažyma galite eiti į įstaigas ar net į patį švietimo skyrių ir reikalauti, kad vaikui būtų suteikta pagalba. Be PPT pažymos Jūsų reikalavimų tikrai niekas nepaisytų.
Dėl darželio keitimo reiktų skubiai apsispręsti vaiko naudai, o ne savo patogumui. Dvikalbystė negabiam kalboms vaikui yra "peilis".
Dėl kalbos raidos sulėtėjimo priežasčių nustatymo pacituosiu:
Viena problema tiesiog bado akis: dvikalbystė namuose ir darželyje!
Kita problema (peržvelkit neurologo įrašą) - koks nors (kad ir visiškai nežymus) nervų sistemos sutrikimas (gali būti žemas arba padidėjęs raumenų tonusas, nepakankamas koordinacijos išlavėjimas ir pan.), iššaukiantis dizartriją.
Dizartrijos atveju reikia ypatingą dėmesį skirti tiek smulkiosios, tiek bendrosios motorikos lavinimui, vaikui reikia mankštų, masažų, todėl vien darželio paslaugomis apsiriboti nereiktų.
O išvados Jūsų atveju tikrai ne pačios baisiausios.
Beje, o kas tas hadronų kolaideris?


Todėl pabandysiu trumpai: iš esmės PPT atliko savo funkciją - įvertino vaiko spec. poreikius ir parašė rekomendacijas. Su ta PPT pažyma galite eiti į įstaigas ar net į patį švietimo skyrių ir reikalauti, kad vaikui būtų suteikta pagalba. Be PPT pažymos Jūsų reikalavimų tikrai niekas nepaisytų.
Dėl darželio keitimo reiktų skubiai apsispręsti vaiko naudai, o ne savo patogumui. Dvikalbystė negabiam kalboms vaikui yra "peilis".
Dėl kalbos raidos sulėtėjimo priežasčių nustatymo pacituosiu:
Viena problema tiesiog bado akis: dvikalbystė namuose ir darželyje!
Kita problema (peržvelkit neurologo įrašą) - koks nors (kad ir visiškai nežymus) nervų sistemos sutrikimas (gali būti žemas arba padidėjęs raumenų tonusas, nepakankamas koordinacijos išlavėjimas ir pan.), iššaukiantis dizartriją.
Dizartrijos atveju reikia ypatingą dėmesį skirti tiek smulkiosios, tiek bendrosios motorikos lavinimui, vaikui reikia mankštų, masažų, todėl vien darželio paslaugomis apsiriboti nereiktų.
O išvados Jūsų atveju tikrai ne pačios baisiausios.

Beje, o kas tas hadronų kolaideris?

O yra kažkokie teisės aktai, reglamentuojantys tą reikalavimo tvarką (į kokias įstaigas kreiptis, kokią pagalbą/paslaugas jie gali teikti)?

Taip, suprantu, kad įstaiga savo funkciją atliko (čia vėlgi, būtų specialistė parodžiusi kiek daugiau empatijos ir draugiškumo, net paprasčiausiai pasiskolinusi iš kolegės kelis žaislus, tikėtina, ir rezultatai būtų kitokie vaikas neatsakinėtų 1-2 žodžiais, daugiau bei rišliau kalbėtų ir pan.).
Dėl darželio, taigi čia ne plunksną nuo delno nupūsti. Mes jį dabar gan tolokai vežiojame į patį pirmą jo darželį į logopedinį mums būtų daug arčiau, į lietuvių panašiai kaip dabar. Patogumas čia nelabai ką lemia, yra gi tam tikra priėmimo tvarka ir perpildytos grupės (kai vaikui buvo keli mėnesiai, užrašau jį į 5 ar 6 lietuvių darželius jis ne į vieną nepakliuvo). Be to, reikia laiko padėti vaikui apsiprasti su mintim, kad teks pakeisti aplinką, nebežais su geriausiu draugu, nebesisveikins kasryt su mylimiausia auklėtoja ir t.t. Vienaip ar kitaip, įsivaizduoju darželio keitimą (į logopedinį arba lietuvių su logopedu) rudenį. Bet gal yra dalykų, kuriuos galėtume padaryti jau dabar?
Neurologė tose mūsų pažymose savo pėdsakų nepaliko. Minėjau specialistėms apie CNS sutrikimą kaip šalutinį vakcinavimo reiškinį, bet jos tai praleido pro ausis, daug išsiklausinėjo, bet visa kita neužkliuvo ir nebuvo įvardyta kaip galimos priežastys.
Tiesa, kolaideris atomų greitintuvas, norinčiųjų kelianti laiku viltis; buvo jį paleidę, bet sugedo (jį tik šiaip paminėjau, nes labai jau taeiravosi dėl tų pažymų tolimesnio likimo

QUOTE(naitas @ 2011 01 19, 21:46)
labas.. gal Tu mano sesuo dvynė
? Perskaičiau ir .. pasijutau kaip Kauno PPT kad būčiau apsilankius 


Arba žuvytės, kurios plaukioja tuose pačiuose vandenyse

QUOTE(fliper @ 2011 01 20, 14:20)
Kiek metų vaikučiui? Nustatyta sulėtėjusi kalbos raida ar vidutinis kalbos neišsivystymas?
Mano paraše amžius nurodytas dienelės tikslumu

Būtent vidutiniškai sulėtėjusi kalbos raida (pokalbio pabaigoje logopedė minėjo, jog gali parašyti vidutinį kalbos nesivystymą arba vidutinį sulėtėjimą, nežinau, kas jos galutinį sprendimą įtakojo, gal neurologės išvados). O kodėl klausiat?
