Įkraunama...
Įkraunama...

IVF

Paskaitykite nors keliu moteru isgyvenimus del nevaisingumo, kokius kryziaus kelius jos nuejo, kad testas parodytu II.. Ne taip viskas paprasta, kaip kazkam cia atrodo, patenkinimas motinystes instinkto. Kame blogumas? Jei zmogus nori tureti savo kuna ir krauja, jei yra medicinine galimybe? Gamtoje taip pat naturali atranka, ne vienas embrionas zusta, kiek neapvaisintu kiausineliu, t.y. galimu kudikeliu, "prazusta". Medikai stengiasi priarteti prie gamtos, jie daro lygiai ta pacia naturalia atranka, tik dirbtinai, jie nori uztikrinti sveiko vaiko gimima. Isodina kelis kiausinelius, o kitus uzsaldo ateiciai, galbut kitai tokiai pat nelaimingai moteriai pagelbeti.
Ka jus pasakysite apie donoryste? Tai taip pat zmogaus isikisimas i gamtos naturalia atranka. Tai zmonijos issigelbejimas. Jus - pries? Nes tai nenaturalu, tai dirbtina.

Lengva kalbeti, kol pats neturejai akistatos su tokiais dalykais.
Atsakyti
QUOTE


Debi, dirbtinio apvaisinimo, i motinos gimda isodinant embriona esme yra ta, kad apvaisinama yra ne viena kiausialaste, o kokios 7. 3-4 yra isodinami i motinos gimda, todel dirbtinai apvaisinant daznai gimsta dvynukai ar trinukai. Dar keli yra laikomi uzsaldyti. Visa tai daroma, norint garantuoti sekme. Bet butent del sio aspekto tokiam dirbtiniam apvaisinimui nepritaria Kataliku baznycia, ir as siuo klausimu su baznycia sutinku smile.gif


Kara, pacia procedura as zinau.  Tik nesutinku su, kad tai zmogzudyste.  
Antra, baznycia kazkada mane, kad inkvizicijos yra gerai ir tokiu budu iszude simtus tukstanciu zmoniu ir cia dar ne visi jos "geri" darbai..  Kodel ju nuostatos turi buti tobulai teisingos. Kaip matai kunigai tokie pat zmones, ir ne vienas is ju issiveles i pedofilu skandala  ir koki kitoki skandala... (nors cia aisku jau kita tema).

Atsakyti
QUOTE


Manau, organu donoryste reikalauja daug didesnio tvirtumo ir dvasines stiprybes, sviesos ir brandos, nei pvz. svetimo vaiko ivaikinimas. Pirmiausia todel, kad atiduodi savo artimo zmogaus organa. Atsisakai mazos dalelytes vilties, kad jis gali isgyventi. Juk organu donorais tampa zmones, mirstantys del nelaimingu atsitikimu, ty tai ivyksta staiga, paprastai zmones nera tam pasiruose, jie yra shoke, ir toje busenoje turi apsispresti - ar dovanoti kitam zmogui galimybe isgyventi. Taip, ir dirbtinis apvaisinimas, ir donoryste nera naturalu. Taciau laikydamasi isikibusi savo nuomones, noreciau iskelti minti, kad pacioje esmeje sie du dalykai stovi priesingose pusese: jei dirbtinis apvaisinimas yra ish esmes vis tik egoizmo apraishka (noras patenkinti SAVO motinistes instinka, TURETI kudiki, suteikti SAVO gyvenimui pilnatve), tai organu donoryste jau yra visiskas altruizmas - paaukoti savo artimo zmogaus organa tam, kad visiskai svetimas zmogus turetu sansa gyventi...


Kara, dar gyvu zmoniu organu niekas neisima, tad apie kokia vilti isgyventi tu kalbi? Niekaip nesuprantu, kodel tu dirbtini apvaisinima laikai zmogaus egoizmu?  Noras tureti kudiki, suteikti savo gyvenimui pilnatve ir patenkinti motinistes ar tevystes instinkta NERA JOKS EGOIZMAS.  Jei to nebutu, zmones senai butu isnyke.  Egoizmas - kai moterys darosi abortus, nes daro daro karjera, ar visa nestuma geria ir ruko, arba kai savo gimusiu vaiku nemyli, juos musa ir visaip kitaip juos luosina, kai juos palieka liftuose, konteineriuose ar vaiku namuose, arbai kai tevai savo vaikus lytiskai isnaudoja... Pasauly yra tiek daug baisiu dalyku, kad juokingai skamba tavo "absoliutus egoizmas".   Niekados nesakyk niekados, nes gyvenime dar gali pakeisti savo nuomone, jei, pavyzdziui, su tuo tektu susidurti tau ar tavo dukrai (aisku,  to tau jokiu budu nelinkiu).  
Atsakyti
Stengiausi viska atidziai perskaityti, bet kad labai daug. Tai jei kas, pasitaisysiu.
1. Temoje is tiesu kalbama apie skirtingus dalykus: apvaisinima ir isivaikinima. Gaila, kad jau daug pasakyta, nebeiseis tu temu atskirti.
2. Isskyrus Debi, nepastebejau, kad nors viena pasisakiusioji butu turejusi problemu pastoti arba rimciau domejusi situo nevaisingumo problemos budu. Atsiprasau, jei ka praleidau.
3. Apklausa labai siaura, apima ne visus gyvenimo atvejus. Pvz., jei vyras nevaisingas, tai dirbtinis apvaisinimas nera vienintelis budas moteriai tureti savo vaika, sorry...  As esu UZ dirbtini apvaisinima tarp sutuoktiniu, jei nenaikinami embrionai

Prodolzhenije sledujet  ;D
Atsakyti
QUOTE
2. Isskyrus Debi, nepastebejau, kad nors viena pasisakiusioji butu turejusi problemu pastoti arba rimciau domejusi situo nevaisingumo problemos budu. Atsiprasau, jei ka praleidau.
3. Apklausa labai siaura, apima ne visus gyvenimo atvejus. Pvz., jei vyras nevaisingas, tai dirbtinis apvaisinimas nera vienintelis budas moteriai tureti savo vaika, sorry...  As esu UZ dirbtini apvaisinima tarp sutuoktiniu, jei nenaikinami embrionai


1. Man teko dometis, bet teoriskai ir senokai. Nenoreciau apie tai placiau kalbeti smile.gif

3. Del apklausos visiskai sutinku. Kaip ir su nuomone apie apvaisinima!!!! wink.gif biggrin.gif
Atsakyti
Pirmenybe teikciau:

- Dirbtiniam apvaisinimo budui, nezudant embrionu
- pateisinu bet kokias priemones
- Geriau isivaikinciau
- jei reikes, bandysiu naturaliai, kol pavyks
- ner tai ir nereikia
- isidarbinciau aukle

;D ;D ;D ;D ;D
Atsakyti
Taigi.
1. Dirbtinis apvaisinimas in vitro nera vienintelis dirbtinio apvaisinimo budas. Galima tokiu laikyti ir pvz. in vivo, kai sperma ivedama i moters gimda "slangele". Nezinau, ar kas nors gali abejoti, kad ir in  vitro, ir in vivo pradeti vaikai yra tokie pat, kaip ir pradeti ant sofos  ;). Ir pradeti yra ne kiek ne mazesneje meileje, nes tevai paprastai buna daug stengesi, kad tik ju vaikas ateitu i pasauli.
2. Kol kas neradau argumentu, kurie pateisintu pries mano sazine embrionu isbrokavima ir sunaikinima. 4 lasteliu zmogus genetiskai yra toks pat, koks bus ir  po 30 ar 50 metu, jei jam pavyks gimti. Jei man reiktu rinktis in vitro, as rizikauociau ne SAZINE, o PINIGAIS. T.y. reikalauciau paimti 3 kiausialastes. I gimda butu isodinamos visos, kurias pavyko apvaisinti - tai nebutu sunaikintas ne vienas embrionas. Geriausiu atveju gims trynukai. Jei ne vienos nepavyks apvaisinti, reiskia in vitro procedura apmoketa tusciai.  Taip elgdamasi, prasyciau Dievo, kad jis suteiktu man malone tureti vaiku.
3. Man nepriimtina yra spermos donoryste. vyrui daznai daug svarbiau yra tureti savo vaiku, nei moteriai. Ar vaikas, pradetas motinos kune nuo donoro spermos bus tam nevaisingam vyrui tikras vaikas? Abejoju. Gal klystu... Sovietiniais laikais tokia insceminacija moteris galejo padaryti slaptai - tada nematau skirtumo, jei vaikas butu pradetas nuo vaisingo vyro paprasciausiu budu. Na, nebent spermos donoras netures pretenziju i tevyste...
4. Lesbieciu seimos... nu nu. vienisa moteris uzsimano pasidaryti vaika su technikos pagalba... nu nu. Tokie dalykai butu naudingi tik klinikoms, bet visuomene dar labiau suterstu.
Atsakyti
QUOTE
Stengiausi viska atidziai perskaityti, bet kad labai daug. Tai jei kas, pasitaisysiu.
1. Temoje is tiesu kalbama apie skirtingus dalykus: apvaisinima ir isivaikinima. Gaila, kad jau daug pasakyta, nebeiseis tu temu atskirti.
2. Isskyrus Debi, nepastebejau, kad nors viena pasisakiusioji butu turejusi problemu pastoti arba rimciau domejusi situo nevaisingumo problemos budu. Atsiprasau, jei ka praleidau.
3. Apklausa labai siaura, apima ne visus gyvenimo atvejus. Pvz., jei vyras nevaisingas, tai dirbtinis apvaisinimas nera vienintelis budas moteriai tureti savo vaika, sorry...  As esu UZ dirbtini apvaisinima tarp sutuoktiniu, jei nenaikinami embrionai

Prodolzhenije sledujet  ;D


Dirbtinis apvaisinimas ir isivaikinimas du skirtingi dalykai, bet ju rezulatas - vaikas, todel ir apie tuos dalykus ir kalbame.  
Del vaisingumo problemu, ju turejo mano vyras, bet gydymas buvo sekmingas ir mes tikimes laimingai susilaukti vaiku ir ne vieno.  Bet tuo metu, kai tu problemu buvo, as domejausi visais imanomais budais isgydyti nevaisinguma, iskaitant ir dirbtini apvaisinima krastutiniu atveju.   Manau to neprireiks, bet puikiai suprantu tuos zmones, kurie pasirenka si buda, nes jie nueina kryziaus kelius, kad susilauktu vaiku.  Pastebejau dar viena dalyka, kad susidurusieji su tokia problema radikaliai pakeicia savo nuomone, nors pries turejo visai kitokius isitikinimus.    Todel manes visai nestebina pasisakimai pries dirbtini apvaisinima, jei zmones to nera patyre.  Lygiai taip pat ir su homoseksualistais, serganciais AIDS ir pan.  Kol su tuo nesusidurei is arciau, tol nepazvelgi is kitos puses.  
Atsakyti
To Debi.
As irgi turejau siokiu tokiu problemu pastoti. Tada buciau dariusi dirbtini nedvejodama, nes paprasciausiai nezinojau apie embrionu naikinima. Visuomeneje buvo formuojama mazdaug tokia nuomone: dirbtinis apvaisinimas - tas pats, kaip klonavimas, vaikai gimsta ne tokie, tai nenormalu ir panasus vejai. Nereikia ne sakyti, kad sitie argumentai atrode visiskai nerimti.
Dabar jei reiktu, rinkciausi buda, kuri minejau - apvaisinti tiek embrionu, kiek galima isnesioti. Zinau, kad lengva rasyti, kai dukrele miega kitam kambary, gal kitaip atrodytu kitaip. Bet manau, kad man uztektu tvirtumo laikytis tokio pasirinkimo. Tau sekmes smile.gif
Atsakyti
QUOTE
Taigi.
1. Dirbtinis apvaisinimas in vitro nera vienintelis dirbtinio apvaisinimo budas. Galima tokiu laikyti ir pvz. in vivo, kai sperma ivedama i moters gimda "slangele". Nezinau, ar kas nors gali abejoti, kad ir in  vitro, ir in vivo pradeti vaikai yra tokie pat, kaip ir pradeti ant sofos  wink.gif. Ir pradeti yra ne kiek ne mazesneje meileje, nes tevai paprastai buna daug stengesi, kad tik ju vaikas ateitu i pasauli.
2. Kol kas neradau argumentu, kurie pateisintu pries mano sazine embrionu isbrokavima ir sunaikinima. 4 lasteliu zmogus genetiskai yra toks pat, koks bus ir  po 30 ar 50 metu, jei jam pavyks gimti. Jei man reiktu rinktis in vitro, as rizikauociau ne SAZINE, o PINIGAIS. T.y. reikalauciau paimti 3 kiausialastes. I gimda butu isodinamos visos, kurias pavyko apvaisinti - tai nebutu sunaikintas ne vienas embrionas. Geriausiu atveju gims trynukai. Jei ne vienos nepavyks apvaisinti, reiskia in vitro procedura apmoketa tusciai.  Taip elgdamasi, prasyciau Dievo, kad jis suteiktu man malone tureti vaiku.
3. Man nepriimtina yra spermos donoryste. vyrui daznai daug svarbiau yra tureti savo vaiku, nei moteriai. Ar vaikas, pradetas motinos kune nuo donoro spermos bus tam nevaisingam vyrui tikras vaikas? Abejoju. Gal klystu... Sovietiniais laikais tokia insceminacija moteris galejo padaryti slaptai - tada nematau skirtumo, jei vaikas butu pradetas nuo vaisingo vyro paprasciausiu budu. Na, nebent spermos donoras netures pretenziju i tevyste...
4. Lesbieciu seimos... nu nu. vienisa moteris uzsimano pasidaryti vaika su technikos pagalba... nu nu. Tokie dalykai butu naudingi tik klinikoms, bet visuomene dar labiau suterstu.


As nesu gydytoja, bet kiek zinau 4 lasteles gal jau turi genetini koda, bet jos neturi nei organu, nei nervu sistemos.  Praktiskai tos 4 lasteles nera zmogus.  Visa tai susformuoja truputi veliau.  
Atsakyti
Del to, kada zmogus tampa zmogumi, pasaulis nesutaria iki siol. Rodos, Anglijos karaliene, pasirase kazkoki dokumenta, kad embrionas tampa zmogumi po 9 dienu. Gal klystu, pataisykit, kas zinot?
Lietuvos istatymai leidzia aborta iki 12 savaiciu, taigi vaisius zmogumi laikomas nuo 12 savaiciu.
Daugelis krikscionisku bendruomeniu embriona laiko zmogumi nuo apvaisinimo. As pritariu sitai nuomonei, ne tik kaip tikincioji, bet ir mastydama logiskai apie genus, kaip jau minejau.
Taigi, kiekvienas siuo klausimu turi savo ir tik savo nuomone, kuria mes visi gerbiame, jei tik ji galu gale nepazeidia istatymo, zmogaus ir visuomenes geroves. Sitoje vietoje reiktu nusisypsoti.  ;D
Atsakyti
Nustebau, kad tokios aistros sioje temoje uzvire. Viska perskaiciau. Galima, as vel apie ta pati?

Jau rasiau, mano manymu, ivaikinimas ir dirbtinis apvaisinimas yra du visiskai skirtingi dalykai. Jokiu budu nesakau, kad gerieji isivaikina, o blogieji daro dirbtini apvaisinima. Ir apie isivaikinima jau rasiau daug, kaip as vertinu toki kilnu poelgi, jo priezastis. Gal pakaks.

O vat apie dirbtini apvaisinima, taigi as ir pradejau tas kalbas, jog jis skirtas visu pirma moteriai, kuri jauciasi nelaiminga, del to, kad negali patenkinti motinystes instinkto. Rasiau su visa pagarba tokiai moteriai, ji - zmogus, turintis teise i laime. Taip, sis budas - dirbtinis apvaisinimas - labai kontraversiskas. As rinkciaus tai, ar ne - manau, mazai ka tai domina. Svarbiausia, jog as niekada nedrisciau smerkti tokios moters.

Daniela, irasyk ir mane i saraseli tu, turejusiu problemu del pastojimo wink.gif.  Viskas baigesi laimingai, turiu du vaikus. Taciau pakankamai praleidau ligoninese, maciau, kaip sielvartavo vaiku negalincios tureti moterys.

Taigi, as ne pries dirbtini apvaisinima, nors nieko agituoti nedrisciau - kas zino, kaip ten su tais embrionais, lasteliu tapsmu zmogumi.

O vat apie isivaikinima gal tikrai reiketu atskiros temos. Manu, kiekviena isivaikinusi seima jau turi bilieta i Roju wink.gif
Atsakyti