QUOTE(juanita @ 2009 04 29, 09:28)
as vakar kotrynoje maciau sios firmos vezimuka, pasake, kad tai pluton, bet jauciu neismaneliai konsultantai, nes tokio internete nerodo, kad butu su dviem mazais ratukais dviem dideliais , su lopsiu. zodziu jis atrodo ne taip. dar mane patikino , kad tai ne hauck, o dabar matau , kad tai butent hauck.
pagal renax nuoroda panasu i icoo vario
Hauck - tai koncernas. Kur vežimukai su pačiu Hauck ženku, tai jie tikrai labai nepatogūs ir baisūs. Draugė turėjo pasiskolinusi, teko čiupinėt, tai tikrai siaubas.
I'COO skaitosi prestižinė vežimų linija, nu kaip mašinose limuzinų klasė.
I'COO Platon naudoju jau beveik metai, nuo pat vaiko gimimo. Esu žiauriai patenkinta, jokio kito vežimo neįsivaizduoju vietoj jo, kaip universalaus.
Pirkom dėvėtą, bet MB apžiūrėjęs pasakė - kokybė šviečia už kilometro. Aš norėjau vežimo, kad lopšys nebūtų su medžiaginėm rankenom, ir kad nusimontuotų nuo rėmo, ir būtų galima užsinešti į 5a. Tai ratai visai sėkmingai "gyveno" mašinoje. Pats lopšys irgi palyginus lengvas ir patogus nešti. Dar labai patiko integruotas tinklelis nuo vabzdžių
Tiek lopšys, tiek sėdima dalis užsimontuoja ant rėmo į abi puses, tai rankenos permetimas gal ir patogiau būtų, bet nepasigedau.
Tikėjausi, kad vaikas lopšy išgulės iki pavasario, bet kad jis augo pas mane į ilgį, o ne į plotį, tai jau žiemą persiraustėm į sportinuką. Šiaip kaip pas mane senesnis modelis, tai visa sportinė dalis metalinė, naujesnuose modeliukuose daugiau plastmasės. Manojo pliusas, kad saugesnis, stabilesnis, bet ir minusas - svoris didelis. Bet irgi užsinešdavau miegantį vaiką (bent kol vaikas svėrė iki 10kg) su sportine dalim, o ratus palikdavau rūsy, kad nudžiūtų. Sportinuke pilna gulima padėtis, labai patogus stogelis. Teko grįžti namo beveik per pūgą, tai kilstelėjau nugarytę, uždariau kiek įmanoma stogelį, vaikas nesušalo, ir neapsnigo.
Ratai tai nepakartojami. Minštas minkštas, jokio kratymo, maniškis netgi nuo liūliavimo vežimuke užmigdavo, kai per kokias duobes važiuodavom
Super dalykas yra tie priekiniai ratai, kad atfiksuoji, ir jei reikia pasukti vežimą, tai patys sukasi į tą pusę kur reikia, nereikia kelti viso vežimo. Naujuose modeliukuose mačiau tas fiksavimas jau yra ant galinės ašies, tai tik koja numynei ir perfiksavai ratus. Mano reikėjo apeiti vežimą, bet čia smulkmena palyginus su patogumu vairuoti.
Buvo su tais ratais man toks juokingas nutikimas. Rudenį nuvažiavau į parką pasirinkti lapų, pastačiau vežimą ant tako, o pati nubridau giliau į žolyną. Ateinu prie vežimo, privažiuoja ant suolelio sėdėjusi mamytė, ir sako "Jūsų ratai išklišo, ar jūs parvažiuosit namo?" O aš juoktis pradėjau, kad čia toks vežimas, parodžiau kaip tie ratai "išklišę" suka vežimą, tai ji nustebo, ir sakė, kad labai patogu.
Aj, dar geras dalykas, kad labai lengvai nusiima ratai. Paspaudi gumą tokią rato centre, ir išsimauna. Net man nesudarydavo problemų, jei kartais reikėdavo kompatiškiau bagažinėje susidėti vežimą. Tai ratus "nusegu", ir viskas, papildomi 10cm.
Minusai:
SVORIS. Sunkus, kai viskas susideda. Ir visas svoris susidaro pačiuose ratuose. Nes rėmas be ratų yra lengvutis.
Sulankstyto vežimo dydis. Dar su lopšiu pusė velnio, lopšį uždėdavau bet va sportinė dalis, tai reikalauja aukštos bagažinės (arba "lavonvežio" automobilio). Mūsų Citreon C5 išėmus dangtį telpa, bet tarkim kokioj mažoj mašinytėj netilptų šitas vežimukas, nes reikia statyti visiškai vertikalioj nugarytės pozicijoj.
Važiuotume ir toliau su juo, bet vaikas tuoj pradės vaikščioti, o paskui save sunkų vežimą tampyti bus sunku, tad ieškome lengvo skėtuko. Įtariu čia beveik misija - neįmanoma. Po tokio komfortiško vežimo sunkiai įtiks bet kuris skėtukas

Vėlyvą rudenį ko gero vėl trauksiu šį "gargarą" ir varinėsiu, nes vaikui bus šilta jame
Vežimo kainos ir kokybės santykis puikus. Ypač, jei renkatės naują ir planuojate, kad vežimas "tarnaus" ir antram vaikeliui.