QUOTE(rozeslasiukas @ 2011 01 28, 22:30)
1) važiuoji, kol pirma gairelė sutampa su dešiniu veidrodėliu
2) susuki vairą į kairę iki galo
3) važiuoji, kol pirma gairelė tik pasislepia už mažo langelio
4) susuki vairą į dešinę iki galo
5) jungi atbulinę pavarą ir važiuoji atgal žiūrėdama į veidrodėlį (patogiau į kairį, bet iš pradžių kol įsukinėji, tai ir į dešinį pasižiūrėk, ar nekliudai gairelių) važiuoji atgal, kol mašina atsistoja lygegriečiai linijoms
6) ištiesini ratus (kad ištiesintum, reikia vairą atsukt atgal 1,5 karto)
7) važiuoji atgal iki galinės linijos
2) susuki vairą į kairę iki galo
3) važiuoji, kol pirma gairelė tik pasislepia už mažo langelio
4) susuki vairą į dešinę iki galo
5) jungi atbulinę pavarą ir važiuoji atgal žiūrėdama į veidrodėlį (patogiau į kairį, bet iš pradžių kol įsukinėji, tai ir į dešinį pasižiūrėk, ar nekliudai gairelių) važiuoji atgal, kol mašina atsistoja lygegriečiai linijoms
6) ištiesini ratus (kad ištiesintum, reikia vairą atsukt atgal 1,5 karto)
7) važiuoji atgal iki galinės linijos
Dar noriu paklausti. Čia neturi būti į kairę (statmenas automobilio statymas)?


QUOTE(saulegrąža @ 2011 02 05, 16:21)
rozeslasiukas, sveikinu
ir as siandien issilaikiau teorija, padariau 2 klaidas, bet vistiek laiminga, kad bent dalimi priartejau prie savo svajones
o man tokie gana lengvi pasitaike, aisku buvo ir sankryzu ir reguliuotoju, o daugiau tai dauguma klausimu su atsakymu is dvieju galimu.
Laukiam geru naujienu is Fejos


Laukiam geru naujienu is Fejos

Sveikinimai
