QUOTE(Kriiste @ 2011 02 26, 10:37)
manau, as nepulciau vaiko kilot - bet eiciau kalbet su mokytojais - juk tas darbas, supratimas - individuali savybe - vienam dzin ant tavo vaiko - kitas is prigimties mokytoiskas ir is visu jegu stengsis del jo
Gal as neteisi - bet niekur nekovojau del vaiku geroves - jei matau kad ten blogai - atsitraukiu ir ieskau kur jiems geriau - per prieverta mielas nebusi
antra vertus - gal istikro tavo vaikui per sunku butu MP - juk mokytoja klaseje turi virs 20 mokiniu ir negali tiek laiko skirti individualiam darbui
ko tu sieki ja priverst? ko tu reikalauji? kokie tavo tikslai - paaiskink placiau jei nesunku
siekiu, kad jis būtų mokomas to ko nemoka, o ne darytų tik tai ką moka, pvz ne tik sudėt ir atimt, o ir spręsti salyginius uždavinius, lygtis ir pan. Jam tiesiog vaikui atsibido tą patį per tą patį daryt. ar mokintis kokį eilėraštuką mintinai, tegul tik 1 ar 2 posmus, bet kad būtų lavinama atmintis, kad būtų mokomas savarankiškumo (pačiam perskaityti užduotį, namuose jis tai puikiai daro, o mokykloj jam net neduoda tokio šanso), kad nebūtų mažinamos skaitymo užduotys (nesuprantu kaip galima išmokti skaityti to nedatant

), kad nebūtų naudojama skaičiavimo mašinėlė. ir pan. visa tai jis tikrai gali, tik su salyginiais užd. labai jam sunku

o pasak jos ko norėsiu to ir mokysiu ir niekas manęs neprivers
davė palyginimui ką sprendžia jo klasiokai (tipo pažiūrėk koks jis pas tave atsilikėlis

) tai bandysim išspręs ar mum gausis kai grįš iš močiutės
Dar vienas įdomus faktas, jau prasidėjo antras pusmetis, o man taip niekas ir neatsako ar mano vaikas anglų kalbos mokomas pagal adaptuotą ar pagal BP

ir iš šito susirinkimo išėjom be atsakymo