rašiau Asos, kad negaunu siuntinio kovo 4 d. Tai gavau tokį atsakymą: "I have checked and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier and as you cannot locate your parcel, I have processed a replacement for your order which will be with you on or before 07/04/11." Tai kaip suprantu mano prekės išsiųsta iš naujo?
Sveikos
rašiau Asos, kad negaunu siuntinio kovo 4 d. Tai gavau tokį atsakymą: "I have checked and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier and as you cannot locate your parcel, I have processed a replacement for your order which will be with you on or before 07/04/11." Tai kaip suprantu mano prekės išsiųsta iš naujo?
rašiau Asos, kad negaunu siuntinio kovo 4 d. Tai gavau tokį atsakymą: "I have checked and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier and as you cannot locate your parcel, I have processed a replacement for your order which will be with you on or before 07/04/11." Tai kaip suprantu mano prekės išsiųsta iš naujo?
QUOTE(Deverax @ 2011 03 29, 13:15)
Sveikos
rašiau Asos, kad negaunu siuntinio kovo 4 d. Tai gavau tokį atsakymą: "I have checked and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier and as you cannot locate your parcel, I have processed a replacement for your order which will be with you on or before 07/04/11." Tai kaip suprantu mano prekės išsiųsta iš naujo?
rašiau Asos, kad negaunu siuntinio kovo 4 d. Tai gavau tokį atsakymą: "I have checked and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier and as you cannot locate your parcel, I have processed a replacement for your order which will be with you on or before 07/04/11." Tai kaip suprantu mano prekės išsiųsta iš naujo?
Taip, ir ją gausit balandžio 7 d. arba anksčiau
QUOTE(Deverax @ 2011 03 29, 13:15)
Sveikos
rašiau Asos, kad negaunu siuntinio kovo 4 d. Tai gavau tokį atsakymą: "I have checked and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier and as you cannot locate your parcel, I have processed a replacement for your order which will be with you on or before 07/04/11." Tai kaip suprantu mano prekės išsiųsta iš naujo?
rašiau Asos, kad negaunu siuntinio kovo 4 d. Tai gavau tokį atsakymą: "I have checked and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier and as you cannot locate your parcel, I have processed a replacement for your order which will be with you on or before 07/04/11." Tai kaip suprantu mano prekės išsiųsta iš naujo?
jei turi tokią prekę, maniškės neturi, tad darys "refund"
velnias, o tokia graži ir paprasta suknia
QUOTE(Balalaika. @ 2011 03 29, 11:00)
kažkas negerai čia su tais siuntiniais, aš jau turėjau gauti, bet irgi negaunu, nėra buvę, kad iš asos vėluotų. Iš kitos uk internetinės parduotuvės irgi nesulaukiu jau trečia savaitė. Jaučiu, kad vagia tame paskirstymo punkte. Niekur daugiau negalėtų.
Aha, man irgi pirmakart veluoja siuntiniai, visad ateina per savaite su keliom dienom
QUOTE(Ryuk @ 2011 03 29, 11:07)
Del veluojanciu siuntiniu:
"Due to technical issues at the Eurotunnel,delivery delays are expected in:Lithuania,Slovakia &Poland.See order tracking&courier site updates"
"Due to technical issues at the Eurotunnel,delivery delays are expected in:Lithuania,Slovakia &Poland.See order tracking&courier site updates"
O kazi kas cia per problemos, kada susitvarkys viskas
QUOTE(linamog @ 2011 03 29, 10:02)
Per kiek laiko iprastai is asos gaudavot?
Visada per 7 dienas. O dabar jau 11 dienų praėjo.. iš feelunique išvis jau trys savaitės praėjo, ir kas pikčiausia, jie man neatrašo, parašiau laišką.
QUOTE(Balalaika. @ 2011 03 29, 13:56)
Visada per 7 dienas. O dabar jau 11 dienų praėjo.. iš feelunique išvis jau trys savaitės praėjo, ir kas pikčiausia, jie man neatrašo, parašiau laišką.
Gal parasyk dar karta, man visad greit atraso
As kovo 16 gavus, o kovo 15 ne.
Papildyta:
O is kur sita info?
Gal kas placiau zino apie ka cia?
Papildyta:
QUOTE(Ryuk @ 2011 03 29, 10:07)
Del veluojanciu siuntiniu:
"Due to technical issues at the Eurotunnel,delivery delays are expected in:Lithuania,Slovakia &Poland.See order tracking&courier site updates"
"Due to technical issues at the Eurotunnel,delivery delays are expected in:Lithuania,Slovakia &Poland.See order tracking&courier site updates"
O is kur sita info?
Gal kas placiau zino apie ka cia?
QUOTE(pupen @ 2011 03 29, 14:46)
As kovo 16 gavus, o kovo 15 ne.
Papildyta:
O is kur sita info?
Gal kas placiau zino apie ka cia?
Papildyta:
O is kur sita info?
Gal kas placiau zino apie ka cia?
per Twitter zinutes Asos Service Updates, ten jie kasdien skelbia zinutes apie veluojancius siuntinius.
Del techniniu problemu euro tunelyje veluoja siuntiniai.
hmm idomu kiek tos technines problemos testis gali.
O kas siuntėsi registruotus siuntinius (mokėjo už siuntimą), toms siuntiniai pristatyti laiku?
Reikia pagalbos
Noriu gražinti suknutę. Tai kaip supratau tame atsiųstame lape pažymi, kad nori gražinti ir priežasties kodą. Tuomet supakuoji prekė. O ant siuntinio reikia klijuoti tą lapelį su adresu ar pačiai nurodyti (parašyti) Asos adresą?
Noriu gražinti suknutę. Tai kaip supratau tame atsiųstame lape pažymi, kad nori gražinti ir priežasties kodą. Tuomet supakuoji prekė. O ant siuntinio reikia klijuoti tą lapelį su adresu ar pačiai nurodyti (parašyti) Asos adresą?





