Is tavo rasysenos, tikrai matosi, kad ten daugiausia tik zaidzia
Perskaičiau ir pakraupau
Visiška antireklama tai mokyklai. Nelabai kokios nuomones buvau apie valdorfo mokyklos lygį, bet tokios tragedijos nesitikėjau. Mano pirmą klasę baigusi dukra (normalioje mokykloje) rašo gerokai rišliau ir nepalyginamai taisyklingiau.
O gal čia kažkas gretuciuka pasivadinęs specialiai norėjo mokyklos įvaizdį pagadinti tokiom rašliavom?
O gal čia kažkas gretuciuka pasivadinęs specialiai norėjo mokyklos įvaizdį pagadinti tokiom rašliavom?
Žinau ir aš nemažai apie šią mokyklą ir savo vaiko ten tikrai neleisiu
Neparuošia normaliai vaikų jie, jeigu vaikui tenka vėliau pereit į kitą mokyklą, tai jis kaip balta varna būna... Nesusigaudo sistemoj ir deja nepakelia krūvio normalios mokyklos
Neparuošia normaliai vaikų jie, jeigu vaikui tenka vėliau pereit į kitą mokyklą, tai jis kaip balta varna būna... Nesusigaudo sistemoj ir deja nepakelia krūvio normalios mokyklos
QUOTE(Kristtute @ 2007 07 13, 14:12)
Neparuošia normaliai vaikų jie, jeigu vaikui tenka vėliau pereit į kitą mokyklą, tai jis kaip balta varna būna..
tai čia ne todėl, kad normaliai neparuošia, o kad sistema kita. Jie tai vadina neforsavimu ir dirbtiniu žiniomis neužvertimui. Tiek kiek reikalinga tai sistemai jie ir pasiekia. Tiesa adaptuotis kitokioje, tradicinėje sunku, kaip tik todėl, kad mokymosi krūviai nuo pat pradžių kitokie. Todėl kitokioje sistemoje ir nesusigaudo ir nepakelia ir pan. Tėvai leisdami tikrai pirma turėtų susipažinti su sistema ir jei ateityje planuoja pereiti į tradicinę žinoti, kad vaikui tikrai nebus lengva.
O as vat kitokios nuomones nei daugelis cia. Ne mokykla vaika turi paruosti, o vaikas pats turi ruostis. Mokykla tik "uzveda ant kelio", o tuo keliu jau vaikas pats tuetu noreti eiti. Tik per dideli darba gali ismokti. Kol vaikai mokykloj (cia apie dauguma), visi jie dirba, bet vat grize namo, is ju gal puse numeta knygas i sona. O ir teveliai nelabai nei laiko nei noro turi kiekviena diena patikrinti vaiko darbus.
Kai vaikas nusimoko, tada aisku prastos mokyklos lieka
Kai vaikas nusimoko, tada aisku prastos mokyklos lieka
Sveiki 
O aš vat leisiu savo atžalą į 1-ą Valdorfo klasę
Leidau į Valdorfo darželį ir praktiškai viskas ten man tiko.
Ilgai svarsčiau į kokią mokyklą leisti vaiką, nes noriu jam gero. Leisti ten, kur priklauso - apsaugok Dieve. Aš pati lankiau tą mokyklą ir nieko gero apie ją negalėčiau pasakyti. Radau vieną lyg ir vertą dėmesio, pradinę Mašioto. Deja pasirodėme esą ne pagal teritoriją ir nepakliuvom. Tuomet po ilgų diskusijų nutariau leisti vaiką į Valdorfo mokyklą. Gerai, kad vyras man pritarė, kitaip ko gero būčiau nuprotėjusi
Negaliu pasakyti, kad esu susižavėjusi ta pedagogika. Neviskam ko gero ir pritariu. Bet man patinka jų požiūris į mokymą, į bendravimą. Aš pati būčiau norėjusi, kad mane kas taip mokintų.
Aš nemoku fizikos, ji man neįdomi, nes pasak fizikos mokytojo "mergaitės vistiek nieko apie tai nesupranta". Niekas nesivargino traukos dėsnio aiškinti pavyzdžiais. Apskritai niekas labai nesistengė nieko aiškinti. Žinoma jeigu nueisi pas dėstytoją po pamokos ir paklausi, gal ir malonės paaiškinti. Bet kuris gi mūsų taip darė? Ir kuris gi jų tai skatino? Be abejo yra gerų dėstytojų. Jų jokia sistema nesunaikins. Ir iki šiol juos minime geru vardu. Tačiau kiek jų teko sutikti?
Bet grįžkim prie Valdorfo mokyklos. Bendravau su vaikais, mačiau jų darbus - aš taip piešti nemoku
namų darbai su piešiniais, mintimis, nuotaikomis. Raštas - gražus, nežiūrint į tai kad jie nenaudoja suliniuotų sąsiuvinių. Pabandykit parašyti ant balto popieriaus lapo... Atrodo niekas jų lyg ir nemokina, neperša žinių, bet jie visko išmoksta.
Kalbėjau su viena mergaite, kuri kažkada lankė šią mokyklą. Klausiau kaip, ar nebuvo problemų adaptuotis kitoje m-kloje? Sakė - buvo. Jai buvo nesuvokiamas bendravimas, tiksliau jo nebuvimas tarp mokytojų ir mokinių. O, sakau, mokslai? O ką mokslai? Sako kai kur kažkiek atsilikau, kai kur žinojau daugiau nei kiti - viskas normaliai. O dabar, sako, planuoju eksternu baigti mokyklą, nes man gaila laiko. Vat čia aš likau šokiruota. Iš tos mergaitės švietė toks pasitikėjimas savimi, kad supratau, kad ji taip ir padarys.
Dabartiniai vaikai turi vieną gyvenimo tikslą - įstoti į universitetą. Ir nesvarbu kokiais būdais ar į kokią specialybę. Ir tikrai ne visi jų yra tokie protingi, kad sugebėtų baigti aukštąsias. Bet tam reikia mokuntis 10-ukais. Kitaip nieko nepasieksi. O man reikia sveiko ir gyvibingo vaiko. Viena mano giminaitė vertėsi per galvą, kad kuo geriau išlaikytų abitūros egzaminus. Tapo peršviečiama, pilkos spalvos. Bet gerai išlaikė ir įstojo į išsvajotąją teisę. Ir ką - pasipylė skolos. Matyt ne viską galima iškalti, kai kur reikia ir sugebėti suprasti arba išmąstyti.
Nežinau, gal tokiu sprendimu sugadinau savo vaikui visą gyvenimą, bet žinau, kad emociškai vaikui ten bus gerai. O mokslai - jeigu užteks protelio - gaus ir žinių. Jeigu ne - niekas jo jai nepridės.
O aš vat leisiu savo atžalą į 1-ą Valdorfo klasę
Ilgai svarsčiau į kokią mokyklą leisti vaiką, nes noriu jam gero. Leisti ten, kur priklauso - apsaugok Dieve. Aš pati lankiau tą mokyklą ir nieko gero apie ją negalėčiau pasakyti. Radau vieną lyg ir vertą dėmesio, pradinę Mašioto. Deja pasirodėme esą ne pagal teritoriją ir nepakliuvom. Tuomet po ilgų diskusijų nutariau leisti vaiką į Valdorfo mokyklą. Gerai, kad vyras man pritarė, kitaip ko gero būčiau nuprotėjusi
Negaliu pasakyti, kad esu susižavėjusi ta pedagogika. Neviskam ko gero ir pritariu. Bet man patinka jų požiūris į mokymą, į bendravimą. Aš pati būčiau norėjusi, kad mane kas taip mokintų.
Aš nemoku fizikos, ji man neįdomi, nes pasak fizikos mokytojo "mergaitės vistiek nieko apie tai nesupranta". Niekas nesivargino traukos dėsnio aiškinti pavyzdžiais. Apskritai niekas labai nesistengė nieko aiškinti. Žinoma jeigu nueisi pas dėstytoją po pamokos ir paklausi, gal ir malonės paaiškinti. Bet kuris gi mūsų taip darė? Ir kuris gi jų tai skatino? Be abejo yra gerų dėstytojų. Jų jokia sistema nesunaikins. Ir iki šiol juos minime geru vardu. Tačiau kiek jų teko sutikti?
Bet grįžkim prie Valdorfo mokyklos. Bendravau su vaikais, mačiau jų darbus - aš taip piešti nemoku
Kalbėjau su viena mergaite, kuri kažkada lankė šią mokyklą. Klausiau kaip, ar nebuvo problemų adaptuotis kitoje m-kloje? Sakė - buvo. Jai buvo nesuvokiamas bendravimas, tiksliau jo nebuvimas tarp mokytojų ir mokinių. O, sakau, mokslai? O ką mokslai? Sako kai kur kažkiek atsilikau, kai kur žinojau daugiau nei kiti - viskas normaliai. O dabar, sako, planuoju eksternu baigti mokyklą, nes man gaila laiko. Vat čia aš likau šokiruota. Iš tos mergaitės švietė toks pasitikėjimas savimi, kad supratau, kad ji taip ir padarys.
Dabartiniai vaikai turi vieną gyvenimo tikslą - įstoti į universitetą. Ir nesvarbu kokiais būdais ar į kokią specialybę. Ir tikrai ne visi jų yra tokie protingi, kad sugebėtų baigti aukštąsias. Bet tam reikia mokuntis 10-ukais. Kitaip nieko nepasieksi. O man reikia sveiko ir gyvibingo vaiko. Viena mano giminaitė vertėsi per galvą, kad kuo geriau išlaikytų abitūros egzaminus. Tapo peršviečiama, pilkos spalvos. Bet gerai išlaikė ir įstojo į išsvajotąją teisę. Ir ką - pasipylė skolos. Matyt ne viską galima iškalti, kai kur reikia ir sugebėti suprasti arba išmąstyti.
Nežinau, gal tokiu sprendimu sugadinau savo vaikui visą gyvenimą, bet žinau, kad emociškai vaikui ten bus gerai. O mokslai - jeigu užteks protelio - gaus ir žinių. Jeigu ne - niekas jo jai nepridės.
Nemoko Vilniaus Jono Basanaviciaus vidurineje mokykloje..
Tikrai sita mokykla,labai nusirito..
Nusivyliau ja...
Tikrai sita mokykla,labai nusirito..
Nusivyliau ja...
prieš keletą metų dirbau Valdorfo klasėse, pakraupau, mamos neleiskit ten vaikų, nebent jus domina tik meninė kryptis. buvo atlikti tyrimai , ir įrodyta, kad valdorfo klasių vaikų sugebėjimai labai atsilieka nuo įprasto mokymosi. mano manymu, ši pedagogika skirta tik atsilikusiems vaikams.
Pati esu ir mokytoja,ir mokinio mama.Visai nesenai viename seminare viena ponia(beje pati mokykloje nedirbanti),deganciom akim pasakojo,kad va dabar pasaulyje ateina tokia pedagogika,kad vertinami TO vaiko pastangos ir pasiekimai,atsizvelgiant i jo sugebejimus,gabumus arba ju nebuvima.Super.O dabar man paaiskinkit,kaip ta visa saunuma pritaikyti mokykloje.Silpnos atminties issiblaskiusi mergaiciuke stengsis,lankys,darys ir gaus is mokytoju 10-kus.Koks gi jai bus siurprizas,kai ji neistos i pacia "prasciausia" kolegija,nes prie visu jos pastangu egzminu rezultatai bus tokie kokie bus.
Tobuliausias mokymas jau praeity-tai individualus darbas su guvernantais,samdomais mokytojais Puskino laikais.Bet ji turejo vienetai.Kuo issilavinimas masiskesnis,tuo daugiau jis turi trukumu,nes lavinimo kokybei ivertinti,pagaliau ir lesu skyrimui reikia universaliu aiskiu ir vieningu VISIEMS kriteriju.Mazu netradiciniu mokykleliu niekada nebus daug,nes tai katorgiskas darbas-patvirtinti ir aprobuoti KITOKIUS mokymo planus,strategijas ir kitokius popierizmus
.O gaila...
Kurkas svarbiau dabar,kad mokyklos,kad ir kokios jos butu,isvis VEIKTU.Kai pernai vienoj mokykloj 12kams(!) pora menesiu isvis nebuvo liet. kalbos,nes ner kam dirbt-pati pasiurpau.Bet budama mokytoja galiu pasakyt,kad tikrai priejom liepto gala.Vergai dirbo uz maista ir stoga virs galvos,mes dirbam TIK uz maista.Stogui (konkreciai mano pavyzdziu) joks bankas net paskolos neduoda su tokia alga
.
Tobuliausias mokymas jau praeity-tai individualus darbas su guvernantais,samdomais mokytojais Puskino laikais.Bet ji turejo vienetai.Kuo issilavinimas masiskesnis,tuo daugiau jis turi trukumu,nes lavinimo kokybei ivertinti,pagaliau ir lesu skyrimui reikia universaliu aiskiu ir vieningu VISIEMS kriteriju.Mazu netradiciniu mokykleliu niekada nebus daug,nes tai katorgiskas darbas-patvirtinti ir aprobuoti KITOKIUS mokymo planus,strategijas ir kitokius popierizmus
Kurkas svarbiau dabar,kad mokyklos,kad ir kokios jos butu,isvis VEIKTU.Kai pernai vienoj mokykloj 12kams(!) pora menesiu isvis nebuvo liet. kalbos,nes ner kam dirbt-pati pasiurpau.Bet budama mokytoja galiu pasakyt,kad tikrai priejom liepto gala.Vergai dirbo uz maista ir stoga virs galvos,mes dirbam TIK uz maista.Stogui (konkreciai mano pavyzdziu) joks bankas net paskolos neduoda su tokia alga
Aš gal ir ne "į temą"pašnekėsiu, bet jei toliau mūsų mokyklose dirbs tokie mokytojai,kurie po pamokų užsiima amoraliu gyvenimu mūsų jaunimo laukia ne kokia ateitis.Pati esu mokytoja išdirbusi 30 metų ir kai vaikštai tais pačiais mokyklos takeliais su "mokytojomis"kurios moko vaikus gerumo, moralės, dorovės, o pačios po pamokų gulasi į lovas su svetimais, ir net vedusiais vyrais.GĖDA.Gėda man tiek metų išdirbus mokykloje turėti mokytojos vardą, nes tokios "kolegės"tikrai nepuošia mokyklos. Gal reikėtų padaryti auditą ir asmeniniame mokytojų gyvenime, juk mes ruošiame vaikus gyvenimui, mokome sąžiningumo,doros,etikos, tikėjimo.Tai ko gali išmokyti tokia "auklėtoja"?
Mokytoja iš Anykščių
Mokytoja iš Anykščių







