Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos paštas

as vakar (buvo pirmadienis biggrin.gif ) gavau siuntinuka su zurnalais i Norvegija, issiusta ketvirtadieni popiet biggrin.gif amber, panasu, kad kazkur tavasis paklydo Kaune biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(KibirVibir @ 2012 06 12, 13:45)
as vakar (buvo pirmadienis  biggrin.gif  ) gavau siuntinuka su zurnalais i Norvegija, issiusta ketvirtadieni popiet  biggrin.gif  amber, panasu, kad kazkur tavasis paklydo Kaune  biggrin.gif


man panasu, kad kazkas nubombino.. verysad.gif nu duok die, kad pasiklydo.. bet kas per zmones.. kol graziai kalbi, net nekalba, kai tik pakeliau tona ir isdejau viska kaip yra, tada jau dave labai malonia virsininke.. nu kur pasaulis ritas.. doh.gif doh.gif kosmaras.. !
Atsakyti
Laba diena,

Norėčiau Jūsų patarimų. Birželio 21d gavau kvituką, kad registruoto laiško ateičiau pasiimti nuo birželio 23d,( ir ant kvituko buvo data birželio 22d) bet šiandien nuėjus pasakė jog laiško nėra ir bandyčiau ateiti pirmadienį, tipo sako gal pamiršo palikti ir pan.. Bet kaip čia yra, kad kvituką gavau ankščiau laiko negu laiškas pateko į pašto skyrių? Anksčiau kai esu gavęs kvitukus tai tik tada kai jau laiškai būdavo gauti, o dabar prieš laiką? Kokie būtų patarimai jei ir pirmadienį nuėjęs negausiu laiško?
Atsakyti
QUOTE(Patikimas @ 2012 06 23, 13:49)
Laba diena,

Norėčiau Jūsų patarimų. Birželio 21d gavau kvituką, kad registruoto laiško ateičiau pasiimti nuo birželio 23d,( ir ant kvituko buvo data birželio 22d) bet šiandien nuėjus pasakė jog laiško nėra ir bandyčiau ateiti pirmadienį, tipo sako gal pamiršo palikti ir pan.. Bet kaip čia yra, kad kvituką gavau ankščiau laiko negu laiškas pateko į pašto skyrių? Anksčiau kai esu gavęs kvitukus tai tik tada kai jau laiškai būdavo gauti, o dabar prieš laiką? Kokie būtų patarimai jei ir pirmadienį nuėjęs negausiu laiško?


Turbūt siunta yra smulki ir paštininkas ją buvo paėmęs su savim įteikti.

Bet Jūsų nerado namuose tai nepaliko ir siunta liko jo krepšyje :-).

Jei iš krepšio siuntą bus palikęs pašte tai rasi, jei vėl nešios po namus tai vėl nerasi :-).
Atsakyti
Ar Turkijoj veikia registruotos korespondencijos sekimas?


Emiratuose neveikia.
Atsakyti
o ar yra kokios rasytines taisykles, kad negaliu nusipirkti voko, ji uzrasyti ir paduoti issiusti vienu kartu? Nervina siaubingai! Atstovejau eileje beveik pusvalandi, nusipirkau voka ir norejau ji iskart uzrasyti ir issiusti, pasto darbuotoja liepe eiti prie stalo uzrasyti atskirai, tipo per ta viena minute kita zmogu aptarnaus. Sakau tai as tada uzrasiusi prieisiu, sako gerai. Aisku uzrasiau ir vel laukiau, nes uzmanes buvusiji ilgai aptarnavo (mokescius mokejo, kalendoriukus siule jam ir tt...). Priejus paduoti voka siuntimui ir sumoketi uz ji, buvau aprekta eileje stovinciu "kokia pirncese eik i eile, uzlindai ir tt". O pasto darbuotoja nei zodelio nepasake. Tai as blogiete likau. Normalu paste pusvalandi laukti nusipirkti voka, o paskui dar antra tiek laukti kol ji priims issiusti? Ir ne pirma karta! Kai visur stengiamasi dirbti "vien langelio principu", tai paste kazkokios nerasytos taisykles atsiranda. Kita karta paprasysiu, kad parodytu, kur parasyta.
Atsakyti
aš visad užrašau prie langelio iškart.
Atsakyti
QUOTE(Pupsia @ 2012 06 26, 00:22)
o ar yra kokios rasytines taisykles, kad negaliu nusipirkti voko, ji uzrasyti ir paduoti issiusti vienu kartu?

biggrin.gif ir taip, ir ne. Jaučiatės blogai, neteisingai aptarnauta, rašykit skundą kokybe@post.lt

Nurodykit kuriam pašte taip aptarnauja, kiek žmonių buvo ir pan.

O šiaip tai man asmeniškai LABAI nepatinka tokie žmonės, kurie perka ir čia pat susirietę rašo ant voko biggrin.gif. Tikrai tuomet galvoju, kad labai užlaiko eilę. Mat kaip taisyklė, pradeda kuistis teisingo adreso, nežino kur rašyti gavėjo siuntėjo adresus, klausinėja darbuotojos kad tik klausinėtų. Suprantu, kad atėjo kliento eilė ir jis turi būti deramai aptarnautas. Bet kiti irgi tikisi greito aptarnavimo.
Atsakyti
As visada rasydama adresa ant voko uzleidziu vieta sekanciam klientui, nes visvien uztruks kol ta adresa surasiu, uzrasysiu, idesiu daiktus, uzklijuosiu. Aisku, daznai susitvarkau greiciau nei pastininke aptarnaus klienta, bet nedarau problemos jei reikia kelias minutes palaukti.
I eiles pabaiga is naujo neinu smile.gif
Atsakyti
Tai supratau, kad tokiu taisykliu nera ax.gif as irgi uzleidziu vieta kol uzrasau, tik vat i eiles gala eiti po to nesinori... o buvau uzsipulta butent del to, kad uzrasiusi voka nejau i eiles gala.. o eile buvo apie 10 zmoniu, kasa tik viena... na aciu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(naitas @ 2012 06 26, 09:35)
biggrin.gif ir taip, ir ne. Jaučiatės blogai, neteisingai aptarnauta, rašykit skundą kokybe@post.lt

Nurodykit kuriam pašte taip aptarnauja, kiek žmonių buvo ir pan.

O šiaip tai man asmeniškai LABAI nepatinka tokie žmonės, kurie perka ir čia pat susirietę rašo ant voko  biggrin.gif. Tikrai tuomet galvoju, kad labai užlaiko eilę. Mat kaip taisyklė, pradeda kuistis teisingo adreso, nežino kur rašyti gavėjo siuntėjo adresus, klausinėja darbuotojos kad tik klausinėtų. Suprantu, kad atėjo kliento eilė ir jis turi būti deramai aptarnautas. Bet kiti irgi tikisi greito aptarnavimo.

tai ar reikalingas deramas aptarnavimas, ar tik greitas???? Dviprasmiški norai.


Šiaip tai kai aš atstoviu eilę dėl voko, kad galėčiau jį registruotu išsiųsti, tai ir reiškia, kad priėjo mano eilė būti apartnautai ir visiškai nepriklausomai nuo, kokių ir kiek aš noriu pirkti paslaugų. Kol aš perku paslaugas, nieks manęs nevarinės, ypač kai varinėtojos tiesioginė funkcija yra aptarnauti klientą priėjusiam savo eilę - čia ne metro praleidimo varteliai. O visai kitas dalykas yra geranoriškai leisti aptarnauti už manęs stovinti klientą, jei jis labai skuba ir atėjo nusipirkti tik pašto ženklo, o ne išsiųsti visos įmonės siuntų arba nepamokėti savo ir dar dviejų kaimynių komunalinius mokesčius.
Atsakyti
QUOTE(Pupsia @ 2012 06 26, 16:13)
Tai supratau, kad tokiu taisykliu nera  ax.gif as irgi uzleidziu vieta kol uzrasau, tik vat i eiles gala eiti po to nesinori... o buvau uzsipulta butent del to, kad uzrasiusi voka nejau i eiles gala.. o eile buvo apie 10 zmoniu, kasa tik viena... na aciu  4u.gif

aišku, kad bjauru.

QUOTE(syri @ 2012 06 26, 16:55)
tai ar reikalingas deramas aptarnavimas, ar tik greitas???? Dviprasmiški norai.
Šiaip tai kai aš atstoviu eilę dėl voko, kad galėčiau jį registruotu išsiųsti, tai ir reiškia, kad priėjo mano eilė būti apartnautai ir visiškai nepriklausomai nuo, kokių ir kiek aš noriu pirkti paslaugų. Kol aš perku paslaugas, nieks manęs nevarinės, ypač kai varinėtojos tiesioginė funkcija yra aptarnauti klientą priėjusiam savo eilę - čia ne metro praleidimo varteliai. O visai kitas dalykas yra geranoriškai leisti aptarnauti už manęs stovinti klientą, jei jis labai skuba ir atėjo nusipirkti tik pašto ženklo, o ne išsiųsti visos įmonės siuntų arba nepamokėti savo ir dar dviejų kaimynių komunalinius mokesčius.


aš pašte būnu beveik kasdien. Todėl ir pritariu Jums, ir nepritariu. Prisižiūriu tokių "manęs čia niekas nevarinės", kad net nėra ką komentuoti. Kai aš ateinu į paštą išsiųsti siuntas, tai man tikrai nerūpi nei eilėje stovinčių klientų nuotaika, nei darbuotojos nuotaika. Man tikrai reikia GREITO aptarnavimo. Lėtai ir maloniai mane gali aptarnauti kavinėje.

Tokia nuostata man primena žalių vairuotojų ambicijas - jeigu mašinų srautas važiuoja greičiu 60, tai visada atsiras koks nors plento guzas, kuris vilksis 40 biggrin.gif Nes taip "saugu", taip nurodo KET. biggrin.gif Na kas važinėja, tas supranta.
Atsakyti