QUOTE(sunflow @ 2011 12 15, 23:01)
Mergaitės, gal kuri pagelbės ir patars ką daryt
Lapkričio pabaigoje iš ebay užsisakiau savo vyresnėlei kalėdinę dovaną- Hello Kitty aksesuarų rinkinuką (rankinuką, piniginę bei laikroduką).
Šiandien paštininkė atnešė namo siuntinėlį, namuose buvo auklė, ji priėmė, pasirašė, kaip ir viskas tvarkoje. Tik paštininkė paminėjo, jog maišelis praplyšęs, bet daiktas atrodo čelas, ir jeigu kažkas netenkina, kreipkites su pretenzija į paštą. Vakare atvažiavau namo, pažiūrėjau, ogi iš rinkinuko liko tik tašė, nei piniginės, nei leikroduko nematyt...
Bandžiau skambinti į paštą, teirautis, bet prisiskambinti be šansų, niekas nekelia. Rytoj bandysiu nueiti, parašysiu tą pretenziją.
Bet realiai, ar yra nors koks šansas atgauti pinigėlius, beja nemažus...
pasverkit visą tą siuntinį, nufotografuokit taip, kad matytųsi VIENOJE nuotraukoje kuo daugiau informacijos ir nusiųskit pardavėjui. Paklauskit, koks buvo svoris ir parodykit, ką gavot. Atidarykit eBay case ir atgausit pinigus, jeigu pardavėjas nesutiks kažkaip geranoriškai ką nors padaryt.
Suplyšo nesuplyšo pašte, tai nebūtinai būtent Jūsų pašto padalinio kaltė. Dabar kad ir rašysit kokias pretenzijas, jos nebus priimamos, arba vienas atsakymas - reikėjo kelti problemą ATSIIMANT. Na, Jūsų atveju dar susikomplikavo - priėmė auklė. Tai paštas ir ant jos
varys.
Iš Lietuvos emigravo jau ir delfinai...