QUOTE(jurguse_spurguse @ 2011 12 11, 22:45)
Sveikos,
Esu ta Jurga, kuri daugelį nuvylė šį kartą. Niekad neskaitau supermamos, beliko paskaityti kai iš vienos klientės gavau žinią, kad supermamos
burnojas.
Matau kad trūksta teisybės.
TRYG dubens nieks negaus jeigu jau eina kalbos ant lietuvos nes nei vieno iš 30 ir neatvežiau.
O neatvežiau todėl, kad ir taip rizikuodama savo vidaus stebuklėliu važiavau padėti vyrui norėdama atrinkti savo klientams smulkmenas. o 30 stiklinių bliūdų sukrauti yra tikrai nelengvas krūvis, o parvežti ne šukes irgi menas:). Taigi Alhemie ne tu vienintelė negausi TRYG, jo negaus niekas. Gaila, kad neteisingos žinios sklinda.
Atsiprašau, kad daug mamų nuvyliau. Tiesiog iš tiesų vertėmės per galvą, nevežiau tik POKALO IR TRYG , kitko po pietų buvo tuščios lentynos.
Dėl kainų, jeigu neaiškumas - visada skaičiuoju pagal praeito vežimo kursą, pridėdama 10 proc. Už stiklus - 12.
Gerai kai yra rinka ir gali rinktis tarp konkurentų.
Yra kur temptis, bet kaip matau ne visada verta verstis per galvą, nes vis tiek liksi baustas.Dar kartą atsiprašau kad kažką nuvyliau bet pažadėti kad ateityje viską atvešiu, o ypač prieš kalėdas tikrai negaliu nes tai tiesiog neįmanoma kai vyksta lenkų kalėų karštinė

Labanakt.
Sveiki, Jurga,

Nors ir kaip malonu su jumis bendrauti asmeniskai (visada su gera nuotaika, palinkejimais ir pan) , bet turite suprasti, kad mes uzsisakydamos is Jusu prekiu ne draugauti su Jumis norime, o is Jusu mokamos paslaugos norime
Visu pirma burnojame, nes turime tokia teise. Esame jusu klientes, mokame uz jusu paslaugas pinigus. Todel tikrai turime tam teise, jei Jus paslaugos neatliekate kaip zadate.
Gal ir grubiai nuskambes, bet jei jau busena neleidzia, tai kam is vis vaziuoti . Jei jau nebeturite galimybes aptarnauti visu klientu, tai gal ir nebereiketu tuo uzsiimti. Nes pasiteisinimas, koks jis bebutu, mus mazai jaudina

Suprantu, kad noras uzsidirbti didelis, bet apsiimdami daugiau nei sugebate igyvendinti sulaukiate butent tokios reakcijos, kokia yra dabar cia SM.
Verstis per galva niekas nepraso. Atlikti savo paslaugas, uz kurias gaunate atlygi yra prasoma. Ir atlikti jas kokybiskai, o ne bile nupirkau kazka, kada noriu pristaciau, kada noriu i laiskus atsakiau ir pan. O jei to nesugebate, tai nors nesipiktinkite SM komentarais, o geriau atsakykite i zmoniu laiskus asmeniskai, nepatingekite paskambinti ir informuoti klientu apie esama situacija ir pan. Nes kaip gerai cia kazkas paminejo ,kad savo reklaminio laisko tai nepamirstate niekada issiusti
Kaip ten bebutu, tikiuosi kritika bus priimta draugiskai ir neasmeniskai, o tobuleti visiems yra kur