Įkraunama...
Įkraunama...

IKEA

QUOTE(spaliukė @ 2011 12 11, 20:46)
ikeamarket.lt vaziuos 12.15 diena 4u.gif

Tai dabar jaučiu visos ir supuls ant jų biggrin.gif
Panos, reikia labai kavinio staliuko, ale žiūriu taip, žiūriu anaip, ir nenusprendžiu, ar bus gerai LACK'as, ar geriau HEMNES pasiimt, kaina keturis kartus skiriasi g.gif Labai trinamas nebūtų, kokiam žurnalui ir kavos puodeliui...
Patarkit, jei kas turit 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(jurguse_spurguse @ 2011 12 11, 23:45)
TRYG dubens nieks negaus jeigu jau eina kalbos ant lietuvos nes nei vieno iš 30 ir neatvežiau. O neatvežiau todėl, kad ir taip rizikuodama savo vidaus stebuklėliu važiavau padėti vyrui norėdama atrinkti savo klientams smulkmenas. o 30 stiklinių bliūdų sukrauti yra tikrai nelengvas krūvis, o parvežti ne šukes irgi menas:).


Atsiprasau, bet man tai cia ne pasiteisinimas tikrai. Pirkeju yra reikalas uzsakyti, o jusu priimti uzsakyma arba ne. Ir abiem atvejais niekas nepyktu jei tik iskart parasytumete, kad TRYG dubenu uzsakymo priimti negalite. Kodel reikia laukti iki atvezimo dienos, kad tai suzinoti?

Biciules, as jau turiu BESTA wub.gif Komentarai bus kiek veliau
Atsakyti
QUOTE(Fluctus @ 2011 12 12, 08:53)
aš Jūsų vietoj (nes iš atsakymo pradžios, pasirodė, kad intonacija kovotojiška)

na kaip kas nori taip interpretuoja - bet nei jus nei as nematom kaip zmogus atsako, kokia intonacija, kokia veido israiska, cia gi forumas. As perskaiciau kaip normalia zinute, su paaiskinimais kas ir kodel. Pati va katik gavau prekiu sarasa, didzioji dalis nuliai, nu bet ne Jurga gi kalta, kad ikeja issluota. Man asmeniskai nera ne vienos prekes be kurios negaleciau isgyventi, parves po savaites ar po menesio, dzin. Ir siaip man cia kapeikos, nematau del ko nervintis ir nervus kitiem gadinti. Po visu Renaldo bajeriu, Valentino pazadu (kur jis dingo, niekaip detales neranda?), na ir Edvino laisku neatrasymo tai man kazkaip viskas ok.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Forgete: 12 gruodžio 2011 - 09:37
QUOTE(Forgete @ 2011 12 12, 10:35)
na kaip kas nori taip interpretuoja - bet nei jus nei as nematom kaip zmogus atsako, kokia intonacija, kokia veido israiska, cia gi forumas.  As perskaiciau kaip normalia zinute, su paaiskinimais kas ir kodel. Pati va katik gavau prekiu sarasa, didzioji dalis nuliai, nu bet ne Jurga gi kalta, kad ikeja issluota. Man asmeniskai nera ne vienos prekes be kurios negaleciau isgyventi, parves po savaites ar po menesio, dzin. Ir siaip man cia kapeikos, nematau del ko nervintis ir nervus kitiem gadinti. Po visu Renaldo bajeriu, Valentino pazadu (kur jis dingo, niekaip detales neranda?), na ir Edvino laisku neatrasymo tai man kazkaip viskas ok.


aš subjektyviai parašiau komentarą dėl Jurgos subjektyvaus atsakymo biggrin.gif
pritariu, kad forumą beskaitant nežinai kas kokioj būsėnoj rašė, bet pagal tam tikrus pasakymus, juk galima nujausti, kas ką norėjo pasakyt.
Pvz "eina kalbos ant visos Lietuvos" - hiperbolizuojama, kad eina nelabai gera reklama vežėjui, nors manau kad ne tiek daug perkančių per vežėjus žino apie SM forumą.
esmė tikriaus, kad dauguma tų Tryggų buvo užsakyti kaip dovanos, tad todėl nusivilimas didesnis nei šiaip negavus kokio daikto į buitį g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Fluctus: 12 gruodžio 2011 - 10:04
Pasikartosiu, merginos...
QUOTE(Uvė @ 2011 12 11, 16:48)
Šiaip tai visko gyvenime būna juk, nesam juk pačios svarbiausios jos gyvenime, tad tikiuosi, kad susisieks ir parašys, ar ką parvežė.

Bliūdų visokių LT juk yra, baldus, smulkmes vėliau gausim. Faktas vienas - reikia kalbėtis. Įsivaizduokit, kad turit 30 klientų, kurie uzsako po 5-10 prekių, kažko negaunat, nuo nuovargio virstat iš koto, tikrai nėra didelio noro rašinėti skambinėti klientams kas ir kaip. Aišku, jei būtumėt samdoma darbuotoja, niekam tai būtų neįdomu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Uvė: 12 gruodžio 2011 - 10:37
QUOTE(Forgete @ 2011 12 12, 09:35)
Man asmeniskai nera ne vienos prekes be kurios negaleciau isgyventi, parves po savaites ar po menesio, dzin. Ir siaip man cia kapeikos, nematau del ko nervintis ir nervus kitiem gadinti. Po visu Renaldo bajeriu, Valentino pazadu (kur jis dingo, niekaip detales neranda?), na ir Edvino laisku neatrasymo tai man kazkaip viskas ok.

Aš pasirašau po kiekvienu žodeliu thumbup.gif drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif

meile_G, labai-labai lauksim atsiliepimų apie BESTA, o dar labiau - nuotraukų biggrin.gif
Atsakyti
Nedaug teko, bet kiek teko, tai man su Jurga pavyksta susikalbėti, o tiksliau susirašyti (su Edvino komanda tikrai prasčiau...). Bet kartais juokingai atsitinka, pvz. man atvežė lovą, o grotelių - ne biggrin.gif Pamiegosim ant grindų dar kokią savaitėlę, kol ikeamarket groteles parveš biggrin.gif Beje, paskambinus jiems, labai malonus vyrukas kalbėjo... tačiau atvežimo sąlygos pas Jurgą geresnės rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Louhi: 12 gruodžio 2011 - 12:10
QUOTE(jurguse_spurguse @ 2011 12 11, 22:45)
Sveikos,
Esu ta Jurga, kuri daugelį nuvylė šį kartą. Niekad neskaitau supermamos, beliko paskaityti kai iš vienos klientės gavau žinią, kad supermamos burnojas.
Matau kad trūksta teisybės.
TRYG dubens nieks negaus jeigu jau eina kalbos ant lietuvos nes nei vieno iš 30 ir neatvežiau. O neatvežiau todėl, kad ir taip rizikuodama savo vidaus stebuklėliu važiavau padėti vyrui norėdama atrinkti savo klientams smulkmenas. o 30 stiklinių bliūdų sukrauti yra tikrai nelengvas krūvis, o parvežti ne šukes irgi menas:). Taigi Alhemie ne tu vienintelė negausi TRYG, jo negaus niekas. Gaila, kad neteisingos žinios sklinda.
Atsiprašau, kad daug mamų nuvyliau. Tiesiog iš tiesų vertėmės per galvą, nevežiau tik POKALO IR TRYG , kitko po pietų buvo tuščios lentynos.
Dėl kainų, jeigu neaiškumas - visada skaičiuoju pagal praeito vežimo kursą, pridėdama 10 proc. Už stiklus - 12.

Gerai kai yra rinka  ir gali rinktis tarp konkurentų. Yra kur temptis, bet kaip matau ne visada verta verstis per galvą, nes vis tiek liksi baustas.Dar kartą atsiprašau  kad kažką nuvyliau bet pažadėti kad ateityje viską atvešiu, o ypač prieš kalėdas tikrai negaliu nes tai tiesiog neįmanoma kai vyksta lenkų kalėų karštinėsmile.gif
Labanakt.


Sveiki, Jurga, smile.gif Nors ir kaip malonu su jumis bendrauti asmeniskai (visada su gera nuotaika, palinkejimais ir pan) , bet turite suprasti, kad mes uzsisakydamos is Jusu prekiu ne draugauti su Jumis norime, o is Jusu mokamos paslaugos norime blush2.gif

Visu pirma burnojame, nes turime tokia teise. Esame jusu klientes, mokame uz jusu paslaugas pinigus. Todel tikrai turime tam teise, jei Jus paslaugos neatliekate kaip zadate.

Gal ir grubiai nuskambes, bet jei jau busena neleidzia, tai kam is vis vaziuoti . Jei jau nebeturite galimybes aptarnauti visu klientu, tai gal ir nebereiketu tuo uzsiimti. Nes pasiteisinimas, koks jis bebutu, mus mazai jaudina ax.gif Suprantu, kad noras uzsidirbti didelis, bet apsiimdami daugiau nei sugebate igyvendinti sulaukiate butent tokios reakcijos, kokia yra dabar cia SM.

Verstis per galva niekas nepraso. Atlikti savo paslaugas, uz kurias gaunate atlygi yra prasoma. Ir atlikti jas kokybiskai, o ne bile nupirkau kazka, kada noriu pristaciau, kada noriu i laiskus atsakiau ir pan. O jei to nesugebate, tai nors nesipiktinkite SM komentarais, o geriau atsakykite i zmoniu laiskus asmeniskai, nepatingekite paskambinti ir informuoti klientu apie esama situacija ir pan. Nes kaip gerai cia kazkas paminejo ,kad savo reklaminio laisko tai nepamirstate niekada issiusti blush2.gif ax.gif

Kaip ten bebutu, tikiuosi kritika bus priimta draugiskai ir neasmeniskai, o tobuleti visiems yra kur 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo maja7: 12 gruodžio 2011 - 12:18
QUOTE(maja7 @ 2011 12 12, 10:17)
<..>Nes kaip gerai cia kazkas paminejo ,kad savo reklaminio laisko tai nepamirstate niekada issiusti  blush2.gif  ax.gif <..>


apie šitą dalį galiu pasakyt tiek - ar niekas niekad nesusimąstė, kad išsiųst reklaminį laišką yra lengviau/tai gali būti automatizuota? mastau.gif nes siunčiama ne vienam, o visiems, esantiems kontaktų sąraše.. taip kad nemanau, jog reikėtų tai prikišti..

kad jau Kalėdos artėja, tai galiu pasisakyt (nežinau, ar sakiau jau ta tema) - važiavau į Ikea specialiai dėl papuošimų eglutei, dėl lempučių namams ir t.t. Ir likau nieko nepešus - žiūrėt į ką nėra. Internete net ir tos popierinės girliandos atrodo kažkas tokio, wow, labai jauku ir gražu, o gyvai pamačius tai toks pššššt apima ir apsisukęs nueini..
Atsakyti
QUOTE(Almost @ 2011 12 12, 12:35)
apie šitą dalį galiu pasakyt tiek - ar niekas niekad nesusimąstė, kad išsiųst reklaminį laišką yra lengviau/tai gali būti automatizuota? mastau.gif nes siunčiama ne vienam, o visiems, esantiems kontaktų sąraše.. taip kad nemanau, jog reikėtų tai prikišti..



gal jau nepradekime moralizuoti kas ir ka gali ar negali prikisti. 4u.gif o reklaminio laiško siuntimo greitis šioje situacijoje neturi esmės. Svarbu Jurgos pasirenkami prioritetai
Atsakyti
QUOTE(maja7 @ 2011 12 12, 13:17)
Sveiki, Jurga, smile.gif 


pritariu viskam pasakytam drinks_cheers.gif
Atsakyti
Man Jurgos aptarnavimas patinka, tik taip isejo, kad likau be Kalediniu dovanu, nes pinigai namo irengimui, norejosi pigriu, bet ne pigiai atrodanciu daikteliu, kuriuos gali paversti naudingom dovanom. Tik faktas, kad tie duztantys sunkus stiklai bet kuriam vezejui yra nepatogus. Gali but, kad ir ikeamarket neparves doh.gif zodziu suku galva, kaip suktis is padeties doh.gif

Vakar pradejom surinkinet virtuve thumbup.gif visos spinteles Lietuvoje pagamintos lotuliukas.gif doh.gif tik fasadai svediski..zodziu nu bent kokiu budu finansiskai palaikem Lietuva, nes tikrai gaila apie 2000pln paliktu uz PVM Lenkijoje blush2.gif ale gavome ta nuolaidu kortele su beveik 1000zlotu kitiems pirkiniamas thumbup.gif tai vonios baldai, ar virtuves stalciu irangai bus puikus finansavimas thumbup.gif
Atsakyti