QUOTE(pasaka1 @ 2012 04 18, 12:52)
paskaičiau truputį, bet nžn, keistai kažkaip
aš tašę rinkaus kaip dizainerio darbą, naujo mane sužavėjusio brendo, ir pirkau JŲ produktą, Jų, kaip specialistų sukurtą, pasiūtą ir išbaigtą. Jei taip savim pasitikėčiau, kad susikurčiau sau rankinę visiškai atitinkančią savo visus pageidavimus, tai eičiau pas paprastą odos siuvėją ir jai ten viską pasakočiau, kaip ką ji siūt turi
kažkaip elementariai aš čia suvokiu, na bet siuvėjų juk prašot siūt, o kuriančių žmonių, pateikiančių savą produkto viziją, kurią kažkiek klientas gali koreguot, daiktą perkat arba ne, jei jis nepatinka. Aš net nžn koks bus pamušalas ir žinot nenoriu, bet akivaizdu, kad nebus bereikšmė bespalvė medžiaga. Jų pateikta pasiūla kuo puikiausiai parodo, ko galima tikėtis ar bent į ką dėmesį atkreipt.
Bet juk paprašiusi architekto sukurti namo projektą norėtumėt, kad detalės būtų derinamos su jumis? Ar visiškai juo pasitikėtumėt ir paliktumėt valią jo fantazijai? Juk siūlydamas idėjas jis turi pasitarti su žmogum ir įsitikinti, kad jam tai priimtina. Toks kūrėjų darbas. Kartais tenka nusileisti klientui ir daryti visai ne taip, kaip tu pats norėtum...
QUOTE(biscuit @ 2012 04 18, 13:02)
Bet sutikite- dažnas klientas net nežino ką galima derinti. Visą šią informaciją privalo suteikti pardavėjas. Etika tokia. Aš pati dirbu panašioje srityje. Ir šį kartą palaikysiu klientę, NES. Pardavėjas turėjo išskirti tuos aspektus, kuriuos galima derinti. Dažnas klientas nė nežino, jog vieną ar kitą detalę galima pakeisti kita. Ne visi yra su menininko fantazija. Tai, tiesiog, pardavėjo neapdairumas. Šį kartą pamušalas, kitą kartą gal kita detalė. Jei jau dirbi tokį kūrybinį darbą, jei jau galima derinti kiekvieną detalę, tai ir siūlyk klientui viską.
QUOTE(evelinki @ 2012 04 18, 15:08)
as kai nepatenkinta bunu daiktu, ji grazinu, tai cia taip ginamos mano kaip kliento teises, o pirkeja sia rankine bande grazinti?
Kiek supratau, nepriėmė atgal...