Įkraunama...
Įkraunama...

Tashe tashe rankinės

paskaičiau truputį, bet nžn, keistai kažkaip g.gif
aš tašę rinkaus kaip dizainerio darbą, naujo mane sužavėjusio brendo, ir pirkau JŲ produktą, Jų, kaip specialistų sukurtą, pasiūtą ir išbaigtą. Jei taip savim pasitikėčiau, kad susikurčiau sau rankinę visiškai atitinkančią savo visus pageidavimus, tai eičiau pas paprastą odos siuvėją ir jai ten viską pasakočiau, kaip ką ji siūt turi unsure.gif

kažkaip elementariai aš čia suvokiu, na bet siuvėjų juk prašot siūt, o kuriančių žmonių, pateikiančių savą produkto viziją, kurią kažkiek klientas gali koreguot, daiktą perkat arba ne, jei jis nepatinka. Aš net nžn koks bus pamušalas ir žinot nenoriu, bet akivaizdu, kad nebus bereikšmė bespalvė medžiaga. Jų pateikta pasiūla kuo puikiausiai parodo, ko galima tikėtis ar bent į ką dėmesį atkreipt.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pasaka1: 18 balandžio 2012 - 12:59
Bet sutikite- dažnas klientas net nežino ką galima derinti. Visą šią informaciją privalo suteikti pardavėjas. Etika tokia. Aš pati dirbu panašioje srityje. Ir šį kartą palaikysiu klientę, NES. Pardavėjas turėjo išskirti tuos aspektus, kuriuos galima derinti. Dažnas klientas nė nežino, jog vieną ar kitą detalę galima pakeisti kita. Ne visi yra su menininko fantazija. Tai, tiesiog, pardavėjo neapdairumas. Šį kartą pamušalas, kitą kartą gal kita detalė. Jei jau dirbi tokį kūrybinį darbą, jei jau galima derinti kiekvieną detalę, tai ir siūlyk klientui viską.
Atsakyti
Pasisakysiu ir as ax.gif Ju puslapyje parasyta "Lining is always a nice surprise and unique just for that one bag"... Kai jau pribres reikalas isigyt ju rankine, man netgi bus atrakcija, su kokiu pamasualu ji bus bigsmile.gif Kurybiski gamintojai, todel nemanau, kad pamusala ides visiskai neskoninga ir tragiska biggrin.gif Bet kokiu atveju, kad siurprizas butu nice pirkeja gali ispet, kad pvz. drugeliu (cia as apie save, ko nenoreciau) nepageidauja 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zaRAza: 18 balandžio 2012 - 13:24
QUOTE(biscuit @ 2012 04 18, 14:02)
Bet sutikite- dažnas klientas net nežino ką galima derinti. Visą šią informaciją privalo suteikti pardavėjas. Etika tokia. Aš pati dirbu panašioje srityje. Ir šį kartą palaikysiu klientę, NES. Pardavėjas turėjo išskirti tuos aspektus, kuriuos galima derinti. Dažnas klientas nė nežino, jog vieną ar kitą detalę galima pakeisti kita. Ne visi yra su menininko fantazija. Tai, tiesiog, pardavėjo neapdairumas. Šį kartą pamušalas, kitą kartą gal kita detalė. Jei jau dirbi tokį kūrybinį darbą, jei jau galima derinti kiekvieną detalę, tai ir siūlyk klientui viską.

aš nežinau, nes man neįdomu net smile.gif nes perku produktą, tokį, kokį matau ir koks man patinka arba ne. Jei noriu kažko savo ar nuo kažko nužiūrėto - einu pas siuvėją ir jai diktuoju, ką kaip įsivaizduoju.
O įsivaizduot gaut elementarų pamušalą, kai beveik visi specialiai nuotraukose akcentuojami kaip ryškūs, išskirtiniai, tai čia tas pats, kas pirkt laboutinus ir išsigąst jų raudono pado, kaip wtf biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(zaRAza @ 2012 04 18, 14:19)
Pasisakysiu ir as ax.gif Ju puslapyje parasyta "Lining is always a nice surprise and unique just for that one bag"... Kai jau pribres reikalas isigyt ju ranike, man netgi bus atrakcija, su kokiu pamasualu ji bus bigsmile.gif Kurybiski gamintojai, todel nemanau, kad pamusala ides visiskai neskoninga ir tragiska biggrin.gif Bet kokiu atveju, kad siurprizas butu nice pirkeja gali ispet, kad pvz. drugeliu (cia as apie save, ko nenoreciau) nepageidauja 4u.gif

drinks_cheers.gif igzekli biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(micefee @ 2012 04 18, 11:19)
O jei klientas nepatenkintas, problema turi būti sprendžiama, klientą gina vartotojų teisės.

as kai nepatenkinta bunu daiktu, ji grazinu, tai cia taip ginamos mano kaip kliento teises, o pirkeja sia rankine bande grazinti? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Liusile @ 2012 04 18, 00:57)
Na, bet perkant internetu vis tiek jos gerokai pigesnės. Galų gale, gal ir nėra tikslas jas parduoti, bet nemažai buvo besiskundžiančių, kad negalima gyvai apžiūrėti tai dabar puiki proga smile.gif Iš tiesų tai nežinau kaip yra, tik darau tokias prielaidas. Čia  jau reiktų savininkų/ių klausti smile.gif

o kiek kainuoja parduotuveje jos? 4u.gif
Atsakyti
Aš taip pat vis dar svarstau apie šią rankinę ir va ji jau spėjo pabrangti. Tikiuosi daugiau kainos nešoktels...
Aš tai galvojau, kaip renkiesi odos spalvą, taip pats išsirenki ir pamušalo spalvą.. Bet jei tai yra surprise, tai dar geriau smile.gif
Atsakyti
QUOTE(kavamale @ 2012 04 18, 15:24)
o kiek kainuoja parduotuveje jos?  4u.gif



apie 600 berods 4u.gif
Atsakyti
Soy, o ne Jūs pozuojate su naująja Lolita? smile.gif labai graži.. įdomu, kokia jos kaina?
Atsakyti
Grazios, bet labai jau panasios viena i kita g.gif
Atsakyti
tam kas sukure sia tema ir as uzejau - sakes lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif reikia doh.gif doh.gif doh.gif verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(pasaka1 @ 2012 04 18, 12:52)
paskaičiau truputį, bet nžn, keistai kažkaip  g.gif
aš tašę rinkaus kaip dizainerio darbą, naujo mane sužavėjusio brendo, ir pirkau JŲ produktą, Jų, kaip specialistų sukurtą, pasiūtą ir išbaigtą. Jei taip savim pasitikėčiau, kad susikurčiau sau rankinę visiškai atitinkančią savo visus pageidavimus, tai eičiau pas paprastą odos siuvėją ir jai ten viską pasakočiau, kaip ką ji siūt turi  unsure.gif

kažkaip elementariai aš čia suvokiu, na bet siuvėjų juk prašot siūt, o kuriančių žmonių, pateikiančių savą produkto viziją, kurią kažkiek klientas gali koreguot, daiktą perkat arba ne, jei jis nepatinka. Aš net nžn koks bus pamušalas ir žinot nenoriu, bet akivaizdu, kad nebus bereikšmė bespalvė medžiaga. Jų pateikta pasiūla kuo puikiausiai parodo, ko galima tikėtis ar bent į ką dėmesį atkreipt.


Bet juk paprašiusi architekto sukurti namo projektą norėtumėt, kad detalės būtų derinamos su jumis? Ar visiškai juo pasitikėtumėt ir paliktumėt valią jo fantazijai? Juk siūlydamas idėjas jis turi pasitarti su žmogum ir įsitikinti, kad jam tai priimtina. Toks kūrėjų darbas. Kartais tenka nusileisti klientui ir daryti visai ne taip, kaip tu pats norėtum...

QUOTE(biscuit @ 2012 04 18, 13:02)
Bet sutikite- dažnas klientas net nežino ką galima derinti. Visą šią informaciją privalo suteikti pardavėjas. Etika tokia. Aš pati dirbu panašioje srityje. Ir šį kartą palaikysiu klientę, NES. Pardavėjas turėjo išskirti tuos aspektus, kuriuos galima derinti. Dažnas klientas nė nežino, jog vieną ar kitą detalę galima pakeisti kita. Ne visi yra su menininko fantazija. Tai, tiesiog, pardavėjo neapdairumas. Šį kartą pamušalas, kitą kartą gal kita detalė. Jei jau dirbi tokį kūrybinį darbą, jei jau galima derinti kiekvieną detalę, tai ir siūlyk klientui viską.


drinks_cheers.gif

QUOTE(evelinki @ 2012 04 18, 15:08)
as kai nepatenkinta bunu daiktu, ji grazinu, tai cia taip ginamos mano kaip kliento teises, o pirkeja sia rankine bande grazinti?  smile.gif


Kiek supratau, nepriėmė atgal...
Atsakyti