QUOTE(Pomona33 @ 2012 05 29, 00:09)
Jei turite savo konsultante(arba ta pacia moteri,kad ir cia SM) tai nereikia sukti sau galvos jei reiktu pakeisti TW gamini. Paskambinat jai ir sakot:
-Brokas! Noriu pasinaudoti "garantiniu"
O kai perkate visada is skirtingu moteru ir neatsimenat is ko kada ir ka, kai kazkas nutiks, kas Jums pakeis? Gerai jei atsiras gera konsultante kuri Jums pades, o kita gali pasakyti:
- Ne is manes pirkai, tai pati ir galvok kaip pasikeisti gamini! Supraskite taip,kad ne jai pelna darete ne ji del Jusu ir vargti turi
Bet...
1) visada atsiranda geru moteru kurios padeda;
2) i sandeli pasikeisti gamini galite nuvaziuoti ir pati (aisku ne visada pakeicia, bet pasitaiko,kad pakeite ne vienai ir ne konsultantei)

tada gerai, nes cia skaiciau, kad pacios vaziuoja i sandeli pakeisti, o parase, kad kyla problemu. Bet gi buna, kad perki pas viena zmogu, o jis po 5-7 metu nustoja uzsiimti tuo verslu, tai kaip data tiem/tom, kas pas ja pirko?
O ten kur jus lankotes centruose/ mokymuose. Juk ten yra kuri visus konsultantus kuruoja, tai manyciau i ja galima kreiptis del pakeitimo ar as klystu?
Papildyta:
Dar turiu klausima del melyno Exstra Pius 1,9Ltr Man blogai atidarinejasi dangtelis

, gal ka blogai ar neteisingai darau, nes as sokineju aplink ta inda negaledama jo atidaryt