Skaitau ir nesuprantu diskusijos esmes

Ko cia gincijates, mamos? Taigi pas mus demokratija, laisvas pasirinkimas, kas kur nori-tas ten gimdo, nori-ligoninej, nori namuose, nori-lauko isvietej.

Ir pagimdo. Ir sekmingai.

Kitos nesekmingai, bet speja nuvaziuoti i ligonines, ir nors ten buna apsauktos durnemis, bet kuria medikai neisgelbejo ar atsisake suteikti pagalba? Nei vieno straipsnio neradau, gal blogai ieskojau.
Svarstau, kodel keturios moterys kreipesi i Strazbura, jei jos sekmingai pries tai gimde namuose?

I galva sove tik viena mintis-nori padaryti atsakinga asmeni uz, neduok Dieve, nesekminga gimdyma. Juk kaip dabar vyksta: sugalvoja gimdyti namuose su akusere pasirinkta/pazistama gydytoja, valio, jos gimdo

Jei viskas sekmingai-visi laimingi, visi dziaugiasi, giria ir rekomenduoja asmeni, priemusi gimdyma, kaip labai profesionalu. Ale buna ir ne tokiu graziu situaciju, kada gimdyvei prireikia greitosios pagalbos arba is viso baigiasi kudikio mirtimi. Namuose skausmas, aimanos. Reikalingas atpirkimo ozys. O kas jis? Aisku, kad akusere/gydytoja

Stai gaunasi dviprasmiska situacija: ligonineje, jei kazkas nesiseka akuserei, kvieciamas chirurgas budintis, jei nepasiseke ne vienam-nekaltinami jie, tiesiog nurasoma viskas likimo/Dievo valiai, nu maximum papeikimas ipliekamas, licenzija atimama ir baudziamon atsakomyben patraukiama tik tuo atveju, kai akuseris/gydytojas bande VIENAS susitvarkyti su situacija, nesikviete konciliumo. Tuo tarpu namuose jei kas ivyksta, tai is tu akuseriu/gydytoju atimama licenzija bei patraukiamos jos baudziamon atsakomyben uz netycini gyvybes atemima, nes jie neturi galimybes konsiliumo susaukti. Stai kodel medikai kratosi tokios atsakomybes ir nepritaria gimdymui namuose-gelbeja savo kaili taip pat.
Cia kaip su eutanazija: kitose salyse ji legali, Lietuvoje-kriminalas, toks gydytojas baudziamas uz tycini zmogaus nuzudyma.