Įkraunama...
Įkraunama...

Globėjai ir įtėviai kalba apie viską

Tai ar davė pasidaryti kopiją? biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(vira @ 2013 01 29, 14:00)
Tai ar davė pasidaryti kopiją? biggrin.gif


davė vaikui originalą namo parnešti, kad pasirašyčiau.
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2013 01 29, 13:28)
davė vaikui originalą namo parnešti, kad pasirašyčiau.

nugis įmesk pavardes uždengus biggrin.gif
norim ir mes dienas praskaidrinti.
tarp rūpesčio - ar jau rytoj uždarys mokyklą ir ar rytoj mašina jau užsikurs?
Atsakyti
Užsigalvojusi išgėriau pavakary puodelį su kava ir vietoje to kad eičiau miegoti kaip padorus žmogus, sėdžiu prie kompo nors jau beveik dvi nakties. Užkliuvau už visokiausios medžiagos apie PTSD (potrauminį sindromą kurį turi daug mūsų vaikų) ir visa kas su tuo susiję.

Pagalvojau, kad net atskirą temą užvesiu kiek įdomaus radau. Atradau tyrimą, kuriame analizuojamos tokių vaikų problemos neuromokslų požiūriu, tame tarpe susikaupimo pamokose ir medžiagos įsisavinimo problemos.

Tyrimas rodo, kad matuojant tokių vaikų smegenų rodiklius nuolat stebima būsena tarsi vaikas būtų visą laiką įsitempęs ar "aliarmo" būsenoje. Tai gali būti stebima praėjus ne vieneriems metams po to kai vaikas buvo paimtas iš traumuotos aplinkos. Būtent dėl tos pastoviai stebimos įtampos vaikas negali įsisavinti medžiagos, susikaupti pamokoje. Tai būdinga traumą patyrusiems vaikams, kuriuos mokytojai apibūdina kaip gabius (tyrimas specialiai analizavo normalių mokymosi gebėjimų vaikus). Dažnai mokyklose tie vaikai netgi priskiriami prie turinčių mokymosi sunkumų kas iš esmės nėra tiesa.

Toliau tyrime analizuojama kodėl dirbant su šiais vaikais dažnai neveikia "priežastis-pasekmė" modelis (gerai elgsiesi bus vienaip, blogai - kitaip).

Nepriskaičiau iki pabaigos ką siūlo - per daug medicininių terminų tokiam paros laikui.

Pasidarė įdomu o ką testas turėtų parodyti.

QUOTE(Karusia @ 2013 01 26, 18:42)
galvoju dėl spec. pedagogo užsiėmimų, ne dėl pamokų, bet mokymo susikaupti, dirbti paeiliui, metodiškumo. g.gif
pirmadienį eisim į dar vieną testą, mąstau g.gif

Atsakyti
QUOTE(Ute @ 2013 01 30, 02:33)
Nepriskaičiau iki pabaigos ką siūlo -

Pasidarė įdomu o ką testas turėtų parodyti.

va šita vieta įdomiausia. kų daryyyyt?


nežinau, kai įvedžiau - buvo matematikos lapai. ir neypatingai draugiškai nusiteikusi pedagogė.
rezultatus gausiu penktadienį. iki kol pamačiau matematikos užduotis galvojau, kad bus - apie susikaupimą, dėmesio išlaikymą ir pan. dabar - tikrai nežinau g.gif
Atsakyti
Ute, labai įdomu būtų.
Atsakyti
Ute, būk gera, nuorodėlių....prašau. Mums labai svarbu
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sunute: 30 sausio 2013 - 11:58
Vakar naktį atidariau keliasdešimt straipsnių (išsamiai aišku, kad nespėjau perskaityti). Naktį neišsimiegojau, šiandien mažoji nuo ryto zirzena be perstojo ir niekaip nesusikaupiu, nesurandu kuris iš tų keliasdešimt kuriuos buvau atsidariusi buvo tas kuriuo rėmiausi paskutinėje žinutėje. doh.gif

Pradinis straipsnis nuo kurio pradėjau vakarykštę "ekskursiją" ir paiešką yra šis:
http://www.childtrau...ar4_03_v2_r.pdf

Tai labai geras įvadinis straipsnis, kurį peržiūrėjus aišku kokiais terminais formuluoti paiešką toliau.

Vis tik atidarysiu naują temą, nes man pačiai tai ką skaitau yra nauja ir įdomu ir gali būti įdomu ne tik man. Be to turbūt ne visi skaito angliškai.
Atsakyti
Dėkoju
Atsakyti
čia mano "negabios" Pupos įvertinimai naujoje mokykloje wub.gif Kam aš daugiau pasigirsiu,jei ne jums 4u.gif

32/34. Labai gerai parašė pusmečio testą. Geba parašyti išplėstinį sakinį su pateiktais žodžių junginiais, pažymi visas reikšmines žodžio dalis, žino, kas yra prieveiksmis, į kokį klausimą jis atsako, prieveiksmius randa sakiniuose. Pasako veiksmažodžių laikus ir pagrindinius jų klausimus. Nemoka rašyti žodžių, kurie atsako į klausimą ką, ko daug?

10/10. Žino, kas yra smogas, kuo naudingi žmonėms kadagiai, kodėl lietuviai nuo senų laikų garbino medžius, supranta, kodėl reikia taupyti vandenį. Taip pat žino, kurios iš atliekų yra lėtai yrančios.
Atsakyti
Germine, džiaugiuos už tave ir Pupą. thumbup.gif
Kaip gera, kai sekasi vaikams, kai jie pripažįstami, mylimi, įvertinami.
Kitąmet ir mūsų laukia nauja mokykla. Jau prasidėjo artėjančių išleistuvių "karštinė".
Atsakyti
Džiaugiuosi už jus visas mielosios. Mažais žingsneliais visos stumiamės pirmyn. Bet kiek daug džiaugsmo suteikia mūsų mažuliai. Smulkmenos, bet: maniškis išmoko pats šalmą užsisegti, šokinėjo iš laimės, prisiminė kur pasidėjo iš vakaro "Barnį" - rėkė net išraudęs iš džiaugsmo:"Aš prisiminiau!"(pas sūnelį su atmintim problemos). Pirmą kartą po 2 metų leidosi močiutės apkabinamas, niurkomas - abu patenkinti, laimingi.
Nepakeitėm mes darželio. Jau buvau susitarusi privačiam, bet paskutinę akimirką apsigalvojau. Vien dėl sūnaus. Supratau, kad jam tai bus didžiulė trauma: čia jis pažįsta auklėtoją, vaikus, turi geriausią draugą, visa aplinka sava. O jis labai jautriai reaguoja į minimalius pokyčius.
Neturi jis specialiųjų poreikių, kaip jam buvo bandoma pripaišyti.
Pati turiu daug žinių ir patirties, konsultavausi su kolege, su PPT, kalbėjomės su VTAT, darželio psichologe.
Šiaip jau ilgą laiką jo elgesys nebeagresyvus. Turėjo praeiti šiek tiek laiko, turėjo nurimti po chaotiškų permainų darželyje.
Apturėjom vaiko gerovės komisiją. Visi nariai vienbalsiai, išskyrus prieš mus nusiteikusi tėvelį, berašantį raštus įvairioms ministerijoms ir t.t., nutarė, kad problema ne vaikų, o suaugusiųjų lygmenyje, konkrečiai - kelių priešiškų, tobulo pasaulio beieškančių tėvelių.
Išgyventa daug, bet kaip ir po kiekvienos krizės, užgyventa irgi daug.
Pagalvojau dar: 2 metus juo niekas nesirūpino, niekas nekreipė į jį dėmesio, o dabar oho kaip plačiai ir kiek daug žmonių juo domisi, kiek skiriama jam dėmesio (visokiom prasmėm) - čia pusiau juokais mirksiukas.gif
Atsakyti