Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 20 tema

QUOTE(mintas @ 2013 08 25, 00:05)
Pas mane išgręžtos skylės poliams ir stovėjo grubiaii nepilną savaitę.

Ne, klojinių tikrai nedėliosi. Išgręžus skyles poliams, sudedi putplastį rostverko apačiai su skylėmis poliams ir užpili polių betoną. Poliai gausis iki putplasčio viršaus, ir ties putplasčiu nebus likęs nei vienas oro tarpelis.

Tada jau statai klojinius, bet juos darai ant apšiltinimo sluoksnio storesnius ir prieš pilant betoną sudedi putplastį, kaip Vilienė minėjo, prieš tai gerai užsandarindamas visus plyšiukus. Užpylus betoną gausis rostverkas jau apšiltintas. Nereikės klijuoti putplasčio taip bus sutaupytas vienas darbo etapas.

Arba dar geresnis variantas. Sudedi liktinių klojinių rostverką ir užpili betoną, tiesa  toks turėtų būti pagamintas smile.gif
Papildyta:
Kai turiu laiko, po statybų prisėsti prie interneto, tada ir skaitau. Į kurias žinutes noriu atsakyti į tas ir atsakinėju. Teisininke, gal koks tai įstatymas draudžia  man taip daryti? Ar gal čia visi privalo vieno žmogelio įgeidžius tenkinti?



As kai pasiziuriu kaip jus visi krusates su poliniais pamatais,vis pasidziaugiu kad dariau juostinius is liktiniu.. Bent jau isalo zonoje turesiu vientisa siltinimo sluoksni. o tie skyliu purskinejimai makrofleksu tik saves apgaudinejimas. Akys mato kad skyle uzkimsta,o kiek laikys?
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2013 08 25, 18:40)
pamastymai, prielaidos, blablabla... o horizontalus xps-as apcioj prailgina silumos pabegimo kelia is siltesnes vidines, pasuptos vertikalaus sijono, grunto zonos. nu ir ka. bandom toliau liezuviais malt? taigi daviau knyguciu paskaityt - isimtinai naudojami L formos sijonai, o ne apverstos L.


Tose knygutese ne L formos sijonas, o tiktai pamatų apšiltinimas, vertikalioji dalis ir horizontalus sijonas, horizontalioji dalis. Čia pakankamai atsilikus literatūra lyginant su PN namo statybai skirtąja.
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2013 08 25, 21:18)
Tose knygutese ne L formos sijonas, o tiktai pamatų apšiltinimas, vertikalioji dalis ir horizontalus sijonas, horizontalioji dalis. Čia pakankamai atsilikus literatūra lyginant su PN namo statybai skirtąja.

principai tie patys ir sijonu siltinant rostveka. Tikslas irgi tas pats - atitolint isalo zona. O kai rasi literaturos su skaiciaviamais apie sijonus konkreciai PN-o rosteverkui, bus idomu pavartyt. O kolkas remiuosi "frost protected shallow foundation" metodais nes kitu pakankamai praktiskai ir teoriskai pagristu aprasymu nemaciau. Nesakau kad nera, bet tiesiog man dar neuzkliuvo.
Tarp ktiko, pagal tas FPSF rekomendacijas namo kapuose tas horizontalus sijonelis turi but gerokai platesnis.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo madwifi: 26 rugpjūčio 2013 - 08:04
Sitaip ?

user posted image
user posted image
Atsakyti
QUOTE(*** @ 2013 08 26, 09:18)
Sitaip?

Čia pas save darai šitą horizontalų sijoną? Gražus darbas. Kokiame gylyje kasate sijoną ir koks jo plotis?
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2013 08 26, 07:54)
principai tie patys ir sijonu siltinant  rostveka. Tikslas irgi tas pats - atitolint isalo zona. O kai rasi literaturos su skaiciaviamais apie sijonus konkreciai PN-o rosteverkui, bus idomu pavartyt. O kolkas remiuosi "frost protected shallow foundation" metodais nes kitu pakankamai praktiskai ir teoriskai pagristu aprasymu nemaciau. Nesakau kad nera, bet tiesiog man dar neuzkliuvo.
Tarp ktiko, pagal tas FPSF rekomendacijas namo kapuose tas horizontalus sijonelis turi but gerokai platesnis.

Pritariu. Man atrodo, kad efektyviausias L formos sijonas. Kaip manote, kokio pločio reikia daryti horizontalų sijoną? Aišku, kad kuo platesnis, tuo geriau. Mano atveju į tris sienos puses iš esmės neturiu apribojimų dėl pločio. Vienoje sienoje negaliu daug plėsti, nes maišo 4 poliai. Kitą vertus, aplink tuos polius galima padaryti išgraužas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 26 rugpjūčio 2013 - 11:19
Ne cia siaip radau internete. Pas save sio dalyko dar neirengineju. Irenginesiu kai baigsiu su lauko elektra, laistymo reikalais, lietaus nuotekom, drenazu...

Putplasti gali uzkast tik paciu paskutiniu momentu pries tvarkant aplinka, kitaip jai ka reiks atkasinet tai greiciausiai putplastis bus sugadintas, o pinigai visgi nemazi sukast xps po zeme..


QUOTE(cibulis @ 2013 08 26, 11:23)
Čia pas save darai šitą horizontalų sijoną? Gražus darbas. Kokiame gylyje kasate sijoną ir koks jo plotis?
Papildyta:

Atsakyti
QUOTE(*** @ 2013 08 26, 09:18)
Sitaip ?

aha
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2013 08 26, 11:23)
Pritariu. Man atrodo, kad efektyviausias L formos sijonas. Kaip manote, kokio pločio reikia daryti horizontalų sijoną? Aišku, kad kuo platesnis, tuo geriau.

manau tu ploti apskaiciuok pagal savo xps-o likuti, gi tik del jo ir darai ta horicontalia dali
Atsakyti
Dar jei įdomu, tai mano bendras šiltos namo dalies rostverko ilgis siekia 39 metrus. 8,42 m šito ilgio užims vitrininiai langai ir lauko durys. Tose vietose rostverkas yra nužemintas 10 cm. Čia aiškesnė schema.

Kuomet sudėsime langus ir duris, tos vietos iš viršaus bus apšiltintos papildomu 10 cm storio EPS/XPS sluoksniu. Tai reiškia, kad 39-8,42 išeina 30,58 m. Arba paprasčiau: 8,42 m rostverko bus apšiltinti idealiai ir nepatirs energijos nuostolių. Energijos nuostolius realiai bus galima skaičiuoti tik per 30,58 m ilgio rostverką. O tai reiškia, kad toks sprendimas pagerina 22 proc. rostverko apšiltinimo.

Plytos jau vietoje.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 26 rugpjūčio 2013 - 12:45
Tiesa sakant nelabai man aisku tas tavo nuzimejimas. Sakykim rostverkas 0 o grindys +20, langas -10, iseitu kad po langu bus 30cm putplastis? Nestabiliai sumontuoti profiliai sukels papildomu nesandarumo problemu.

Rostverko ir grindu linija negali sutapti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ble: 26 rugpjūčio 2013 - 12:59
QUOTE(*** @ 2013 08 26, 12:57)
Tiesa sakant nelabai man aisku tas tavo nuzimejimas. Sakykim rostverkas 0 o grindys +20, langas -10, iseitu kad po langu bus 30cm putplastis? Nestabiliai sumontuoti profiliai sukels papildomu nesandarumo problemu.

Rostverko ir grindu linija negali sutapti.

Pabandysiu paaiškinti, jei išeis. Nenugražto rostverko viršus yra -0,10 nuo grindų lygio. Nugraužto (pažeminto) rostvero viršus nuo grindų lygio yra -0,20. Man atrodo, kad viskas sueis.

O jei pagal tavo žymėjimus, tai būtų taip: jei rostverko viršus 0.00, tai grindys yra +0.10, o nugraužta, sužeminta rostverko dalis yra -0.10. Gal dabar aiškiau?
Atsakyti
Teisingai, bet is to tavojo svariu grindu +10 gausis danga 2, stiazke 7 tai atstumas nuo pamato kampo iki grindu bus tik 1cm. Nors pas mane pati taipat, siandien manau grindis kelciau iki +20. Nereiketu isgrauzu kaip pas pati.

Aisku cia tik pamastymas, gal tavasis konstruktorius turi savu argumentu kodel taip nedaryti.

O kaip bus su cokolio linija kai langas -10, gi nulasejimo kampas bus ties 0, galima butu fasada klijuot nuo -10 irgi bet sakei murysi pagal vidine pamatu linija.


QUOTE(cibulis @ 2013 08 26, 13:04)
Pabandysiu paaiškinti, jei išeis. Nenugražto rostverko viršus yra -0,10 nuo grindų lygio. Nugraužto (pažeminto) rostvero viršus nuo grindų lygio yra -0,20. Man atrodo, kad viskas sueis.

O jei pagal tavo žymėjimus, tai būtų taip: jei rostverko viršus 0.00, tai grindys yra +0.10, o nugraužta, sužeminta rostverko dalis yra -0.10. Gal dabar aiškiau?

Atsakyti
QUOTE(*** @ 2013 08 26, 13:23)
Teisingai, bet is to tavojo svariu grindu +10 gausis danga 2, stiazke 7 tai atstumas nuo pamato kampo iki grindu bus tik 1cm. Nors pas mane pati taipat, siandien manau grindis kelciau iki +20. Nereiketu isgrauzu kaip pas pati.

Aisku cia tik pamastymas, gal tavasis konstruktorius turi savu argumentu kodel taip nedaryti.

O kaip bus su cokolio linija kai langas -10, gi nulasejimo kampas bus ties 0, galima butu fasada klijuot nuo -10 irgi bet sakei murysi pagal vidine pamatu linija.

Kol kas nežinau, t.y. nesigilinau. Yra brėžinai, bus laikas, išsiaiškinsiu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 26 rugpjūčio 2013 - 13:32