QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 13, 09:23)
Įdomybių yra visokių - ir pavaros, ir įsibėgėjimas ne nuo linijos o iki jos (per liniją jau važiuoji trečia pavara, o nuo jos pradedi stabdyt - ten ir metrai surašyti kiek dabar bus stabdymui), ir manevrai nebe aikštelėj, o mieste... tik niekas tiksliai nežino nuo kada viskas prasidės

patvirtinta lyg nuo sausio 1 d., bet kiek žinau dar nėra griežtai pagal naujus reikalavimus vertinama.
Regitros puslapyje jau paskelbti nauji vertinimo kriterijai
Na smagumynai laukia... Kažkaip viskas:lb.greitai pasikeitė. Mano galva, tiems, kurie mokymus baigė iki sausio 1d. šie reikalavimai neturėtų būti taikomi. Na bet čia tik mano nuomonė, o jiems atrodo kitaip:)
Papildyta:
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 13, 10:55)
Man mokykloj instruktorius neleisdavo antros jungti - iš pradžių automatiškai norėdavosi, jis sakydavo - nespėsi, net negalvok... dėl tų apsukų - tai parašyta, kad čia taikoma normaliai, kely važiuojant - kaip man sako instruktorius, kad "nezirzint" variklio ilgą atstumą. Kiek aš supratau paskaičius naujus reikalavimus, tai tas įsibėgėjimas ir sustojimas bus kitoks - iki linijos reikės įsibėgėt ir įsijungt trečią pavarą, o nuo linijos jau stabdyt....
Aš tai nesupratau vieno punkto iš naujų reikalavimų:
2.5.4.2. prieš sustojant, be reikalo nejungti žemesnės pavaros;
...nes mane mokė žemint pavaras visada prieš sustojant
Db.teko važiuoti ir instruktorius paaiškino, kad likus mždg.10m.iki sustojimo vietos, galima kalt laisva bėgi ir sustoti nežeminant pavarų. Tačiau sakė tuo nepiktnaudžiauti ir geriau iš kokios 4 pavaros laisvo nekalt. Na spėju čia yra kalba apie eco vairavimą, kai reikia iš anksto numatyti savo manevrus, vertinti situaciją.