Pabandziau dar kareteli Smiltute pakalbint kitam instrumentui. ziuriu jai uzvakar tiek nervu kainavo ta pamoka, kad ji dabar labai bijo smiciaus. Kvaila buvau, kad leidau eit ta pamoka tikrint,
, negerai , akd nepapriestaravau.
Bet Smilte po truputi gal prades kaip nors i koki kita instrumenta persiorientuoti, lyg fleitos noretu dabar. Gal reiktu man pameginti su ja, gal patiktu jai

Bet Smilte po truputi gal prades kaip nors i koki kita instrumenta persiorientuoti, lyg fleitos noretu dabar. Gal reiktu man pameginti su ja, gal patiktu jai

Tu dar gerai pagalvok,gal dar turi kokią draugę,kuri Smiltę mokytų groti kitu instrumentu,nes mama mokytoja tai nėra gerai.Matas kai aš mokau groti fortepijonu tai išsidirbinėja,nesistengia,randa daug priežasčių negroti.O svetimas žmogus kažkaip jiems geriau.
Tai va. Perkalbejom mes su mokykla. Pirmadieni paskutine pamoka bus Smiltei. Siandien dar mes susisieksim su mokytoja jos ir ziuresim, gal Smilte pavyks mums i kita muz. mokykla i muzikos terapija uzrasyt. Ten yra mokytojas, kuris galetu siek tiek ja toliau pamokyt violancele, nes pats kontrobosistas, pinaistas ir dar musamaisiais groja. Gal taip butu geriau, nes mokytoja sake, kad Smilte lababi domina muzika ir butu gaila taip viska nutraukti. Jei jis gales, butu labai fainai, nes tokie specialstai jau visai kitaip ruosiasi pamokoms. As ten taip pat pasakiau, kad jei vistik mokytoja pati sako, kadtaip yra per sunku, ji nelabai randa prie dukros priejimo, tai nera jokios prasmes tai toliau testi. Kadangi ir as labai mandagiai kalbejausi, nesiruosiau as ten kariauti, tai maciau palengvejusi direktoriaus veida
Dar pakalbejau susisiekus su vienu terapiautu, kad Smilte priimtu i socialiniu treniruociu grupe. ten susirenka 3-4 vaikai, su tom paciom problemom, sunkesnem ar lengvesnem formom, zaidybine forma mokosi jie gyvenimisku socialiniu kontaktu ir ivairiu situaciju problemas. Taigi geguzes 6 galesim pirma kart nueit, gal patiks jai ten.

Labai teisingai mąstai, Pareis. Būtinai leisk dukrytę muzikuoti. O kai šaunu pas jus, kad yra tokių dalykų kaip tavo minėtos socialinės treniruotės
, manau, kad Lietuvoje dar nėra tokių užsiėmimų
. O kaip reikėtų ir kaip norėtųsi.


Vat net nezinau ar yra kas nors Lietuvoje. Cia gal reiktu kad socialiniai pedagogai su kokiais terapiautais, psichologais susijungtu ir kurtu tokias pagalbas vaikams?
Is studijuojanciu tas specialybes gal imanoma butu pakalbint, kad jie su destytoju pagalba ka nors ikurtu ir dirbtu praktiskai taip su vaikiukais?

Gal jau ir yra, tik aš nesidomėjau dar. Mano sūneliui dar tik 8 mėn., bet ateity būtų labai šaunu lankyti tokius užsiėmimus. Būčiau linkusi manyti, kad dar nėra ar tiesiog neteko girdėti.
Dar norėčiau paklausti, o nuo kokio amžiaus vaikams taikoma muzikos terapija? Ar čia kaip ir įprastiems, dar pilveliuose esantiems patariama?
Dar norėčiau paklausti, o nuo kokio amžiaus vaikams taikoma muzikos terapija? Ar čia kaip ir įprastiems, dar pilveliuose esantiems patariama?
Nezinau, greiciausiai , kad vaikams turintiems kazkokiu problemu. Vaikams, kurie galbut nori muzikuoti, bet paprasti mokytojai nera tam pasirenge, ar tiesiog siaip kaip terapija paciam vaikui. Manau, galima ir mazesnius leisti, as gal bandysiu kada su kokiu terapiautu pasikalbet apie tai. Kol kas neturiu su kuo.
Džiugu,kad jūsų reikalai pajudėjo.Matas vėl sustreikavo,atbėgo ryte persigandęs,šalto prakaito išpiltas,virpantis iš baimės,teko duoti psichotropinių vaistų.Kaip sunku matyti tokį vaiką
,tikiuosi ilgai šis paūmėjimas neužsitęs.


Na vat, mes vakar buvom socialinej treniruotej. susirinko 5 vaikai. Dukrai labai patiko ten, 3 specialistai dirba. Pagrindinis gana jaunas, bet dukrai ten labai patiko. skaite, skaiciavo jie( kiek dukra pasakojo), karaoke dainavo. Dukra turbut jauniausia buvo. bet sake, akd ji puikiai isiliejo i kolektyva, labai aktyvia pavadino( ji tokai ir yra). Buvo 10 metu mergaite kuri visia nekalba, kai dziaugiasi, sokineja, o siai tai palinksi arba papurto galva. Dukra pareiske, kad ji irgi nori nekalbeti
, tai paaskinti teko, kad ji geriau lai kalba, gal ir ta mergaite uzsimanys kalbeti. Dukra nori eiti ten toliau.Bet sake mokykloj nepasakos, kur ji buvo. Pries vaziuojant as Smiltei pasakiau, kadvaziuosim, kur ji gales kartu pabuti su tokiais pat vaikuciais kaip ji pati. Tai Smilte labai apsidziauge, labai norejo pamatyt tokisu kaip ji. Nors buvo neseniai dukra manes paklausus" mama, as nenormali?" Sakau, normali, kodel taip klausi, o ji" Einius( brolis) sake, kad as nenormali esu"
, tai pakalbejom, akd ji normali, tik kitokia. O tada namie sunaus uzklausiau ar taip sake. Prisipazino, pats nuliudo, kad taip pasake, bet sake" ji mane erzino ir sunervavo, tai ir pasakiau, nes sese niekaip nenustojo manes erzinti"
Nu nieko, lyg ir issiaiskinom ta tema.




Kad tik Smiltei kuo ilgiau ten patiktų būti
Matas tai niekam nesako,kad lanko muzikos mokyklą,jam gėda ,galbūt ir Smiltė kažką panašaus galvoja.Matas pradėjo save lyginti su kitais,viskas ką daro kiti vaikai jam yra gerai o ką pats -tai paklausia manęs ar čia gerai.

Smilte jau senokai lygina save su kitais, labai nori buti kaip kiti ir viska taip daryti kaip ir kiti daro, ir irgi daznai pasiklausia" cia gerai buvo? ar as gera buvau? ir pan. O apie muz. mokykla, tai jin butu visiems pasakojus, bet vat kas liecia terapijas, jin nenori. nu ir nereikia aisku.Bet slept irgi nematau prasmes.Juk tai nieko gedingo.