Kam cia zaidimu reikia

prasau
OBUOLIENĖ
Žaidžia du savanoriai, geriausia seni draugai. Žaidėjai atsisėda už stalo vienas priešais kitą, prieš kiekvieną pastatoma po žvakę, į rankas duodamas žiebtuvėlis (degtukai) ir obuolys. Užduotis paprasta - kas greičiau suvalgys savo obuolį. Bet obuolį galima valgyti tik tada, kai dega tavo žvakė. O žvakę varžovas gali užpūsti ir tada žaidėjui, prieš atsikandant naują obuolio kasnį, reikia užsidegti savąją žvakę. Jeigu žaidėjai gerai pažystami, tai žaisdami jie suspėja pasakyti viską, ką galvoja apie žvakes, obuolius, draugą ;-)
VIRVUTĖ APIE PIRŠTĄ
Kiekvienam dalyviui duodamas siūlas arba virvutė. Kokio ilgio siūlas (arba virvutė) bus, nusprendžia tik pats dalyvis tai tik jo sprendimas. Kiekvieną kartą, kai žaidžiantysis apsuka siūlą (virvutę apie pirštą, jis(ji) ką nors papasakoja apie save. Kuo ilgesnė virvutė, tuo daugiau reikia papasakoti apie save.
DINGĘ ŠAUKŠTAI
Išrenkamos dvi aukos. Joms pasakoma, kad turės kuo greičiau nuo žemės užrištomis akimis surinkti išbarstytus šaukštus. Tada joms užrišamos akys. Duodamas signalas pradėti. Vienas žmogus išmeta šaukštus, o kiti tyliai greitai juos surenka. Smagu stebėti besigrumiančius dėl nesančių ant grindų šaukštų. Vietoj šaukštų gali būti dedami, o po to greitai surenkami kiaušiniai (margučiai per Velykas), taurelės su degtine ir kt.
ĮDOMIOS VIETOS
Keliems žaidėjams (trimspenkiems) ant nugarų pakabinami vietų užrašai, pvz. Viešnamis, Gėjų baras, Tualetas, Pirtis ir pan. Po to žaidimo vedėjas kiekvieno iš jų klausia kodėl tau patinka ten lankytis?, kaip dažnai ten lankaisi?, ką ten veikia?, kokį garsų asmenį norėtum kartu ten pasikviesti ir pan. Kitiems žaidėjams būna saldaus juoko.
BUTELIS
Žaidėjai susėda ratu. Viduryje paguldomas tuščias butelis. Vienas iš žaidėjų užduoda klausimą ir pasuka butelį. Atsakyti turi tas, į kurį butelis atsisuka. Šis žaidimas gali būti žaidžiamas ne užduodant klausimus, bet ir užduodant užduotis arba tiesiog bučiuojant tą, į kurį butelis atsisuka.
KAS AŠ?
Visiems žaidėjams ant nugarų užklijuojami įvairių įžymių žmonių (muzikantų, politikų, mokslininkų ir t.t. ) vardai. Kiekvienas žmogus gali paklausti vieno žmogaus po 3 klausimus pvz.: Ar Aš muzikantas ? Ar aš aktorius? Kiti žaidėjai gali atsakyti tik taip arba ne. Ar vaidinau filme Terminatorius? Taip kiekvienas vaikšto klausinėdamas kitų, kol sužino, kas užrašyta jam ant nugaros.
PRISISTATYMAS.
Žaidimas tinka, kai reikia supažindinti daug svečių. Kiekvienas žaidėjas turi pasakyti savo vardą ir priderintą pravardę, pvz., Jurga spurga, Justas kopūstas ir pan. Žaidėjai stovi ratu, pirmasis prisistato, antrasis po jo turi pakartoti pirmojo vardą ir pravardę ir pasakyti savo. Trečiasis turi pakartoti pirmojo ir antrojo vardus ir pravardes ir prisistatyti pats ir t.t. Kad svečiai geriau įsimintų vardus galima pereiti keletą tokių ratų.
PASLAPTIS
Du žaidėjai žino paslaptį. Vienas iš jų, aiškiaregys, išvedamas už durų, o kiti nežinantys paslapties žaidėjai išsirenka kokį nors daiktą, esantį kambaryje, kurį turės atspėti grįžęs aiškiaregys. Kai aiškiaregys grįžta, vedėjas jo klausia rodydamas daiktus ar tai spinta?, ar tai puodelis?, ar tai to žaidėjo megztukas? ir pan. Prieš parodydamas tą daiktą, kurį žaidėjai sugalvoja, vedėjas visuomet parodo juodą daiktą, tad aiškiaregys jau žino, kad po jo turės pasakyti taip.
PASAKA
Vienas žaidėjas išvedamas už durų. Grįžęs jis turi uždavinėti klausimus kitiems žaidėjams ir tokiu būdu išsiaiškinti, kokią pasaką tie sugalvojo. Iš tiesų žaidėjai nebūna sugalvoję jokios pasakos. O į klausimus jie atsako taip, jei klausimas baigiasi balse, ir ne, jei klausimas baigiasi priebalse. Žaidimas baigiasi tada, kai žaidėjams pagailsta aukos.
PROTĖVIŲ DVASIOS
Sukuriama paslaptinga aplinka. Vienas žaidėjas yra magas, iššaukiantis protėvių dvasias. Jis sėdi žvakių šviesoje prieš save pasidėjęs dvi lėkštes. Į kambarį pakviečiamas kitas žaidėjas (auka), kuris atsisėda priešais magą. Magas paaiškina, kad dabar jie kvies kokio nors mirusiojo dvasią (daug visko paslaptingai pasakoja, kalba burtažodžius, kad užkalbėtų dantis). Abiem rankom paima vieną lėkštę ir ištiesia ją prieš save, tą pati liepia padaryti ir aukai. Toliau kalbėdamas burtažodžius, pirštu vedžioja paslaptingus ženklus iškeltos prieš save lėkštės dugnu (nusuktu nuo savęs į auką), tą pati turi daryti ir auka. Tada paslaptingus ženklus tuo pačiu pirštu nenuleisdamas lėkštės vedžioja sau ant veido (aišku tą pati daro ir auka).Pokštas tame, kad aukos lėkštės dugnas iš anksto būna aprūkytas žvake. Vedžiojant pirštu suodžių nesijaučia, prieš save auka mato švarų mago lėkštės dugną, taigi nieko neįtaria. Vedžiodamas suodinu pirštu sau per veidą nusipaišo ant jo visus paslaptingus ženklus, kuriuos jam parodo magas.
MMMM...KAIP INTYMU...
TUŠINUKAS
Pririšamas ant siūlo tušinukas tarp kojų ir reikia jį įkišti į butelį.
PENKIAPIRŠTĖ
Svečiams turėtų patikti ir daugybę šokiruojančių akistatų žadantis žaidimas Aš niekad nesu. Visi ištiesia rankas ir atskleidžia savo gyvenimo faktus. Pavyzdžiui, tu sakai: Aš esu mylėjusis lauke. Tas, kuris to nėra daręs, užlenkia pirštą. Laimi žaidėjas, kurio bent vienas pirštas lieka atlenktas. Kiekvieno rato laimėtojai gauna prizą kokį nors mažmoži (o kiti intriguojančią staigmeną: Ei! Juk ji visa tai yra dariusi!).
FINALAS
Formuojamos dvi komandos. Po signalo, kiekviena komanda pradeda nusiiminėti nuo savęs drabužius (kaip patys užsimanys) ir rišti juos į virvę. Laimi ta komanda, kuriai gavosi surišti ilgiausią virvę.
BUČKIAI
Vedantysis kviečia du vyrus ir dvi moteris. Vienam (nesvarbu kam) užriša akis. Poto vedantysis savo nuožiūra rodo į kitus tris likusius dalyvius ir klausia: "Kam duosi bučkius? Šitam?", ir taip iki tol, kol dalyvis su užrištomis akimis pasakys "taip". Tada vedantysis rodo į skirtingas pasirinkto dalyvio kūno vietas ir klausia: "Kur bučiuosi? Čia?", ir taip iki tol, kol dalyvis su užrištomis akimis pasakys "taip". Tada vedantysis klausia "o kiek kartų?" ir rodo pirštais kombinacijas, kol žaidėjas pasakys "taip". Tada atriša jam akis, ir liepa padaryti tai, ko jis norėjo - pvz. pabučiuoti vyro kelią aštuonis kartus.
MYLIU - NEMYLIU
Vedantysis prašo visų svečių, sėdinčių prie stalo, pasakyti ką jie myli ir ko nemyli pas kaimyną iš dešinės. Pvz.: "Pas kaimyną iš dešinės aš myliu ausį ir nemyliu peties.". Poto kai visi tai pasako, vedantysis iš eilės prašo pabučiuoti tai ką jie myli ir įkasti ten ko jie nemyli.
OBUOLYS
Žaidėjai sustoja ratu ir turi vienas kitam smakru perduoti obuolį. Tie, kuriems nepavyksta tokiu būdu perduoti obuolio, iškrinta iš žaidimo. Laimi pora žaidėjų, kurie per kelis obuolio perdavimo ratus išlieka neiškritę.
SUVYNIOK
Merginoms duodama po kaspiną, suvyniotą į kamuolį (apie 10 m ilgio). Vaikinai turi kuo greičiau, neliesdami rankomis, vien lūpomis apvynioti kaspinu savo damą
NORIU
Visi susėda ratu, o viduryje rato pastatoma kėdė. Žaidimo vedėjas stovėdamas viduryje sako, ko nori, ir tai kuo greičiau turi būti padėta ant kėdės. Įdomiausia tai, kad vedėjas gali užsisakyti kuo įvairiausių daiktų. Pvz., batų raištelio, kojinės, žiedo ir t.t. Laimi tas, kuris per žaidimą įgyvendina kuo daugiau norų. Jis gali būti kito žaidimo vedėjas.
KIAUŠINIAI RIEDĖKIT
Kiekviena pora gauna po kiaušinį. Iš pradžių vaikinas turi perridenti kiaušinį merginai iš vienos rankovės pro krūtinę ir ištraukti pro kitą rankovę. Po to mergina turi praridenti kiaušinį pro vieną vaikino kelnių klešnę ir ištraukti pro kitą. Laimi pora, kuri užduotį atlieka greičiausiai ir nesuspaudžia kiaušinio.
SPORTAS
Vaikinams užrišamos akys ir prašoma padaryti kuo daugiau atsispaudimų. Kai akys užrištos, vaikinams nematant po jais pakišamos nuotraukos ar piešiniai su nuogų moterų siluetais
SKRAIDYMAS
Merginos stovi vienoje eilėje, o vaikinai turi iš tolo įsibėgėti, kuo greičiau priskristi prie savo merginos ir ją pabučiuoti. Laimi, tas kuris tai atlieka greičiausiai ir nepraskrenda.
BALIONAI
Kiekvienai porai duodamas balionas. Poros turi šokti su balionu, suspaustu tarp krūtinių taip, kad jis ne
BANANAS
Kelioms poroms duodama užduotis suvalgyti bananą, valgant jį be rankų iš vienos pusės valgo vaikinas, iš kitos mergina.
AKLAS BUČINYS
Vienam žaidėjui užrišamos akys. Kitas žaidėjas-vedėjas klausia rodydamas į kitus žaidėjus šitas žmogus?. Aklasis turi atsakyti taip arba ne. Taip išrenkamas žaidėjas, kurį pastarasis bučiuos. Tuomet vedėjas rodo kurią nors to žaidėjo kūno vietą (kaktą, lūpas, nosį, koją ir t.t.) čia?. Tas, kuriam užrištos akys, turi atsakyti taip arba ne.Tokiu būdu išrenkama vieta, kurią aklasis turės pabučiuoti.
AKLAS BUČINYS 2
Ant vienų lapelių surašomi žaidėjų vardai, pvz.: Julija, Martynas. Ant kitų lapelių surašomi kūno vietų pavadinimais pvz.: burna, koja. Ant trečių lapelių surašomi veiksmažodžiai, pvz.: paglostyti, pačiulpti. Jie sulankstomi ir sudedami į 3 skirtingus indus. Tada vienas žaidėjas traukia po lapelį iš visų indų ir sudaromas sakinys, ką reikia padaryti, pvz.: Lukas, ausis, palaižyti (Palaižyti Lukui ausį).
MANOJI-MANASIS
Ratu sustatomos merginos. Vienam vyrui užrišamos akys. Jis turi užrištomis akimis pabučiuoti merginas ir atpažinti, kuri yra kuri. Į merginų būrį gali būti įmaišomi ir keli vaikinai.