Seimos gydytojas israse forma 28 med.komisija ir nuvaziavusi suzinojau, kad turiu gauti is priklausomybes ligu centro pazyma, kad nesigydziau. Ar man reikia dar eiti i psichikos sveikatos centra? Ar uztenks tik vienos tos pazymos
As su klausimu apie vairuotoju komisija
Seimos gydytojas israse forma 28 med.komisija ir nuvaziavusi suzinojau, kad turiu gauti is priklausomybes ligu centro pazyma, kad nesigydziau. Ar man reikia dar eiti i psichikos sveikatos centra? Ar uztenks tik vienos tos pazymos
Seimos gydytojas israse forma 28 med.komisija ir nuvaziavusi suzinojau, kad turiu gauti is priklausomybes ligu centro pazyma, kad nesigydziau. Ar man reikia dar eiti i psichikos sveikatos centra? Ar uztenks tik vienos tos pazymos
QUOTE(zuikis5 @ 2014 02 07, 14:06)
Kaip gerai būtų įstengti nesijaudint...
bet vis tiek labai ačiū kad parašėt. tik neįsivaizduoju, kaip taip nusiteikt, jei pačiai atrodo kad vis blogiau, klaidų vis daugiau, o nervai vis silpnesni
Dėl Gariūnų aš žinau, esu įspėta važiuot jau pro ženklą 50, bet maniau kad 5 km virš dar ne kritinė, bet pasirodo kritinė, net pažiūrėjau jų reikalavimus...
48.1. KK važiuoja 10 proc. ar daugiau viršydamas leistiną greitį;
kaip tik tie 10 proc ir buvo Jums, kaip gaila...
bet kaip džiugu, kad antrą kartą eisit jau ramiau
labai linkiu išlaikyt
manęs po savaitės laukia pirmas kartas, ir kas ką besakytų, turbūt drebėsiu kaip lapas
P.S. o tiesa, kas tos smulkmenos, į kurias dėmesio nekreipia?

Dėl Gariūnų aš žinau, esu įspėta važiuot jau pro ženklą 50, bet maniau kad 5 km virš dar ne kritinė, bet pasirodo kritinė, net pažiūrėjau jų reikalavimus...
48.1. KK važiuoja 10 proc. ar daugiau viršydamas leistiną greitį;
kaip tik tie 10 proc ir buvo Jums, kaip gaila...
bet kaip džiugu, kad antrą kartą eisit jau ramiau
manęs po savaitės laukia pirmas kartas, ir kas ką besakytų, turbūt drebėsiu kaip lapas
P.S. o tiesa, kas tos smulkmenos, į kurias dėmesio nekreipia?
Mano egzaminatoriaus vardas buvo Gintaras Stasiulis. Visiškas fainulka. Toks aukštas, lieknas vyrukas su nedaug plaukų.
Smulkmenos...na kažin, ar ten smulkmenos, ar mano aukščiausio lygio žioplumas, už kurį net pykt neišeina.
1. Paaiškino kaip daromas išsibėgėjimo pratimas. Aš tokia "Aha, aha, viskas aišku, važiuojam." Bet praklausiau (iš nervų, turbūt), kad takelio pradžia, kur reik pradėt greitėt yra tiesiai už aikštelės vartų. T.y. iškart įvažiuojant reik greitėt. O aš manau, kad startas prie tos linijos...
2. Neįvažiavau į 90 laipsnių parkavimąsi iš pirmo karto. Užlipau gerokai ant kairės linijos, jau maniau viskas... bet jis man pasakė "nesudėk ginklų per anksti" ir aš prisiminiau, kad galiu du kartus jungt atbulinį. Iš antro karto įvažiavau gerai. Nieko nepažymėjo. Nežinau net ar išvis gavau bent vieną NK klaidą aikštelėj, nors pratimus atlikau šleivokai (mano mokytojas patenkintas nebūtų).
3. Mane mano instruktorius visąlaik barė, kad aš blogai pavaras junginėju, drožiu variklį, per vėlai atleidžiu sankabą. O čia dar ir Hiundajus man teko, su kuriuo niekad nevažiavau. Sankaba kažkokia keista, minkšta labai, bijojau ją spaust, kad nenumesčiau per greitai... Ir ką jūs manot? Negavau nei vienos pastabos už blogą pavarų junginėjimą, nors mano instruktorius jau būtų mane 100 kartų apkeikęs. Važiavau gana vidutiniškai, mašina ir pakriokdavo, ir padundėdavo... Ir nieko.
Ir šiaip visokių nesąmonių buvo... Pvz, į minižiedą Erfurto g. įvažiavau 1 bėgiu ir prakriokiau >2000 apsukų, kol neišvažiavau iš jo.
Porą NK gavau už padėtį kelyje, nes veltui persirikiavau į kairę juostą prie išsišakojimo link Erfurto ir Oslo gatvių ir tas pats buvo Architektų g., kai iš anksto persirikiavau į antrą, nes žinojau, jog Lazdynuose pirma juosta visad užkišta mašinų. Iš vienos pusės gerai, kad aš suprantu, ką darau ir darau tai su tikslu, bet iš kitos - tvarka yra tvarka, pagrindo rikiuotis į kairę toje vietoje dar nebuvo...
Sakė, kad gerai naudoju veidrodėlius ir dairausi per petį, tik vienoj vietoj neįvertinau tos "nematomos zonos" persirikiuodama, nes buvo tuštokas kelias, per daug atsipalaidavau jau link galo.
Žodžiu, smagu buvo dar ir tai, kad Gintaras mane ne tik pakritikavo, bet ir pagyrė.
Pirmas mano kartas Regitroje buvo panašus - grįžau visa laiminga, nors ir po kritinės klaidos - šeimyna negalėjo patikėti, kad neišlaikiau, nes atrodžiau kaip išlaikiusi
. Tąkart stebėdama aikštelėje kaip sekasi kitiems, buvau užkalbinta furistą prižiūrinčio egzaminuotojo - tai taip pat maloniai nustebino, prisiskaičius Regitros "baisybių"
. Mano egzaminuotojas taip pat buvo labai draugiškas - viską, ką padariau blogai, sužinojau po to, kai susakė, kur man dar reikėtų pasitempti, bet protokolo lapas buvo apytuštis
.
O vat jau antrasis kartas buvo visai kitoks - nors egzaminuotojas buvo ir malonus, ir taktiškas, bet kelyje fiksavo visus nusižengimus - gavau 3 NK už vairo valdymą (kelis kartus pasitiesinau, kad važiuočiau juostos viduriu - gal galėjau tai padaryti kiek tolydžiau, bet pirmą kartą laikydama taip pat kelis kartus tiesinausi ir gerokai staigiau, bet tąkart nei vienos klaidos negavau, tik pakomentavo pabaigoje), 3 NK už posūkių rodymą - vieną kartą posūkio neparodžiau, o kitus 2 kartus parodžiau per vėlai, aišku dar ir kritinę sugebėjau gauti, bet kad ir tų smulkių man priregistravo pakankamai, kad ir ta kritinė nebuvo lemiama
. Nors ir antrąkart neišlaikiau tikrai pelnytai, negaliu sakyti, kad buvo kabinėjamasi (tiesa, važiuojant T formą buvo atidaręs ir savo dureles, ir man liepė atidaryti savąsias, norėdamas įsitikinti, kad tikrai neužvažiavau ant linijos. Lauke tądien buvo ~ -20
), bet jausmas buvo jau kitoks - buvau kaip per galvą gavusi
. Tad kaip ir visur, taip ir čia, egzistuoja žmogiškasis faktorius - kaip ir kitur, taip ir čia yra visokių darbuotojų
. O bijoti tos Regitros tikrai nereikia - nieko labai baisaus ten nėra
Juk tai tik žinių ir įgūdžių patikrinimas - nepasisekė vienąkart, reikia bandyti dar kartą
Rytoj bus trečias kartas
O vat jau antrasis kartas buvo visai kitoks - nors egzaminuotojas buvo ir malonus, ir taktiškas, bet kelyje fiksavo visus nusižengimus - gavau 3 NK už vairo valdymą (kelis kartus pasitiesinau, kad važiuočiau juostos viduriu - gal galėjau tai padaryti kiek tolydžiau, bet pirmą kartą laikydama taip pat kelis kartus tiesinausi ir gerokai staigiau, bet tąkart nei vienos klaidos negavau, tik pakomentavo pabaigoje), 3 NK už posūkių rodymą - vieną kartą posūkio neparodžiau, o kitus 2 kartus parodžiau per vėlai, aišku dar ir kritinę sugebėjau gauti, bet kad ir tų smulkių man priregistravo pakankamai, kad ir ta kritinė nebuvo lemiama
Rytoj bus trečias kartas
QUOTE(Cornflake @ 2014 02 07, 20:46)
Pirmas mano kartas Regitroje buvo panašus - grįžau visa laiminga, nors ir po kritinės klaidos - šeimyna negalėjo patikėti, kad neišlaikiau, nes atrodžiau kaip išlaikiusi
. Tąkart stebėdama aikštelėje kaip sekasi kitiems, buvau užkalbinta furistą prižiūrinčio egzaminuotojo - tai taip pat maloniai nustebino, prisiskaičius Regitros "baisybių"
. Mano egzaminuotojas taip pat buvo labai draugiškas - viską, ką padariau blogai, sužinojau po to, kai susakė, kur man dar reikėtų pasitempti, bet protokolo lapas buvo apytuštis
.
O vat jau antrasis kartas buvo visai kitoks - nors egzaminuotojas buvo ir malonus, ir taktiškas, bet kelyje fiksavo visus nusižengimus - gavau 3 NK už vairo valdymą (kelis kartus pasitiesinau, kad važiuočiau juostos viduriu - gal galėjau tai padaryti kiek tolydžiau, bet pirmą kartą laikydama taip pat kelis kartus tiesinausi ir gerokai staigiau, bet tąkart nei vienos klaidos negavau, tik pakomentavo pabaigoje), 3 NK už posūkių rodymą - vieną kartą posūkio neparodžiau, o kitus 2 kartus parodžiau per vėlai, aišku dar ir kritinę sugebėjau gauti, bet kad ir tų smulkių man priregistravo pakankamai, kad ir ta kritinė nebuvo lemiama
. Nors ir antrąkart neišlaikiau tikrai pelnytai, negaliu sakyti, kad buvo kabinėjamasi (tiesa, važiuojant T formą buvo atidaręs ir savo dureles, ir man liepė atidaryti savąsias, norėdamas įsitikinti, kad tikrai neužvažiavau ant linijos. Lauke tądien buvo ~ -20
), bet jausmas buvo jau kitoks - buvau kaip per galvą gavusi
. Tad kaip ir visur, taip ir čia, egzistuoja žmogiškasis faktorius - kaip ir kitur, taip ir čia yra visokių darbuotojų
. O bijoti tos Regitros tikrai nereikia - nieko labai baisaus ten nėra
Juk tai tik žinių ir įgūdžių patikrinimas - nepasisekė vienąkart, reikia bandyti dar kartą
Rytoj bus trečias kartas
O vat jau antrasis kartas buvo visai kitoks - nors egzaminuotojas buvo ir malonus, ir taktiškas, bet kelyje fiksavo visus nusižengimus - gavau 3 NK už vairo valdymą (kelis kartus pasitiesinau, kad važiuočiau juostos viduriu - gal galėjau tai padaryti kiek tolydžiau, bet pirmą kartą laikydama taip pat kelis kartus tiesinausi ir gerokai staigiau, bet tąkart nei vienos klaidos negavau, tik pakomentavo pabaigoje), 3 NK už posūkių rodymą - vieną kartą posūkio neparodžiau, o kitus 2 kartus parodžiau per vėlai, aišku dar ir kritinę sugebėjau gauti, bet kad ir tų smulkių man priregistravo pakankamai, kad ir ta kritinė nebuvo lemiama
Rytoj bus trečias kartas
Nu, negąsdink.
O kokios tavo kritinės buvo, jei ne paslaptis? Ir gal atsimeni egzaminuotojo vardą?
QUOTE(Margueritte @ 2014 02 07, 20:50)
Nu, negąsdink.
Dabar aš vėl bijosiu.
O kokios tavo kritinės buvo, jei ne paslaptis? Ir gal atsimeni egzaminuotojo vardą?
O kokios tavo kritinės buvo, jei ne paslaptis? Ir gal atsimeni egzaminuotojo vardą?
Tai kad aš ir negąsdinu - tiesiog dalinuosi tuo, kaip man buvo
Ir dar mano antro karto pamoka - tikrai nemaža dalim egzamino baigtis priklauso nuo sėkmės - kokias 4 ar 5 NK gavau, kai turėjau pasukti į Šiltnamių g., o prie pat pat posūkio į ją ir visai prieš pat ištisinę liniją stovėjo fūra - nepamenu 100%, bet labai gali būti, kad pamačiusi tą situaciją, net garsiai savęs paklausiau - "ką aš čia dabar turiu daryti?"
O jei kažko dar nemoki (čia aš bendrai, ne kažkam asmeniškai), nu tai kaip ir viskas gerai - eik dar pasimokyti, o paskui sugrįžk
O egzaminuotojų vardų nepamenu, bet tikrai ne minėtas Gintaras, gal rytoj paieškosiu, dabar gal dar taisykles reikėtų paskaityti
Na ka teorija regitros iveikta(pagaliau),liko tik pravaziavimas
Sveikos
Na,ka,nors ir nesijauciau stipri pakankamai Regitros egzaminui,bandziau vakar
Aikstelej viskas buvo puikiai,bet paskui kvailai susimoviau su paprasta ikalne
Aisku,tada pradejau dar labiau stresuoti,tokia pat situacija pasikartojo Silainiuose,tiesiog gesau ir gesau,su stabdziu prilaikau,kad masina neriedetu atgal,ir niekaip negaliu pradet vaziuot
Zodziu,jau tada supratau,kad tikrai teks ateiti dar karta i Regitra
Egzaminatorius pasitaike labai liuks,nekele itampos,matesi,kad geranoriskai norejo,kad man pasisektu
Tai jis ir sako,kodel tokioj situacijoj nenaudojai rankinio...sako,juk taip puikiai aikstelej atlikai ta pratima,o as net nezinau,kodel
Per ta itampa rodos protas palieka,nors taip neturetu buti.Nors kiek vazinedavau su instruktorium,tokiu dalyku nepasitaikydavo,zodziu gavosi gera pamoka.Dabar tikrai labai gerai,kad ir padarai tu klaidu,bet vaziuoji toliau.Mano egzaminas gavosi beveik valanda.Jau paskui vaziuojam,vaziuojam,o as galvoju,na greiciau jau ta Regitra pasirodytu akyse
Tai va,kad ir nemazai kainuoja tas egzaminas,bet man jis daug naudos dave.Islindo silpnos vietos.Ir dabar aiskiau zinau,kur reikia dar pasitobulinti.
Dabar lauksiu sekancio karto
Sekmes visoms dar laukiancioms to isbandymo
Na,ka,nors ir nesijauciau stipri pakankamai Regitros egzaminui,bandziau vakar
Aikstelej viskas buvo puikiai,bet paskui kvailai susimoviau su paprasta ikalne
Egzaminatorius pasitaike labai liuks,nekele itampos,matesi,kad geranoriskai norejo,kad man pasisektu
Dabar lauksiu sekancio karto
Sekmes visoms dar laukiancioms to isbandymo
Ačiū, merginos, už pasakojimus... Kažkaip nujaučiu, kad panaši "pamoka" laukia ir manęs pirmuoju bandymu: pasimetimo tokio kur protas pameta pilna mieste važiuojant, dabar jau galvoju kaži ar iš aikštelės išvažiuosiu
Vakar nuvažiavau į tą mokomąją aikštelę - tai žiūriu ir ten krachas... elementaraus galinio parkavimo negaliu niekaip įvažiuot, kur problemų nebūdavo (apie šoninį net nekalbu
), nežinau kas pasidarė - nu niekaip negalėjau nei įtaikyt, nei pasitaisyt... rodos, suku ten pat, darau tą patį - bet tokiu didžiuliu lanku įvažiuoju, kad mano vieta lieka dešinėj pusėj
O važiuojant į aikštelę mieste dar geriau: kažkaip išsukus atsidūriau antroj juostoj, o pirma - tuščia, sakau MB - gal persirikiuosiu, jis sako - nesirikiuok, reiks sukti... visi lenkia iš dešinės, jau taip blogai jaučiuos, greitį didinu, kažkur ten žinau dar matuoklis... ir tik girdžiu - sirena policijos už manęs, žiūriu - akurat, policija už manęs... nu, galvoju, šakės
bet tik per ruporą liepė persirikiuot į pirmą juostą ir ten važiuot
tai turbūt jaučiausi kaip jūs po Regitros, kad ir neišlaikiusios....
Dar norėjau paklausti, ar neišlaikius egzamino dabar jau nereikia persėsti į keleivio vietą, parvažiuojat ir tada tik sužinot, kad neišlaikėt?
Margueritte, gal įsibėgėjant jau reikia jungti aukštesnes pavaras, ne tik pirmą, kad bėgėtis liepia ne nuo linijos, o iš toliau?
Šiaip tai tos jūsų išvardintos klaidos man rodos ir nėra klaidos...
pasitaisyt gi leidžiama.
O vat su tais mažiukais žiedais aš irgi niekaip neusigaudau ką daryt
Man iš namų važiuojant išvažiuojant į Liepkalnio g. nuo Salininkų yra toks mažas žiedukas, ir man įvažiavus beveik visą reik apvažiuot, ir visą "pylinu" pirma pavara, MB liepia jungti antrą juo važiuojant, bet man ir taip sunku valdyt mašiną , nes labai mažas tas žiedas - toks kaip geras ilgas posūkis gaunasi... Regitra lyg reikalauja kad sukant nejunginėt pavarų
gal kas galėtų pakomentuot, kaip iš tiesų reiktų elgtis?
Donma, šaunuolė
labai sveikinu, džiaugiuos kad nenuleidai rankų
O važiuojant į aikštelę mieste dar geriau: kažkaip išsukus atsidūriau antroj juostoj, o pirma - tuščia, sakau MB - gal persirikiuosiu, jis sako - nesirikiuok, reiks sukti... visi lenkia iš dešinės, jau taip blogai jaučiuos, greitį didinu, kažkur ten žinau dar matuoklis... ir tik girdžiu - sirena policijos už manęs, žiūriu - akurat, policija už manęs... nu, galvoju, šakės
Dar norėjau paklausti, ar neišlaikius egzamino dabar jau nereikia persėsti į keleivio vietą, parvažiuojat ir tada tik sužinot, kad neišlaikėt?
Margueritte, gal įsibėgėjant jau reikia jungti aukštesnes pavaras, ne tik pirmą, kad bėgėtis liepia ne nuo linijos, o iš toliau?
Šiaip tai tos jūsų išvardintos klaidos man rodos ir nėra klaidos...
O vat su tais mažiukais žiedais aš irgi niekaip neusigaudau ką daryt
Man iš namų važiuojant išvažiuojant į Liepkalnio g. nuo Salininkų yra toks mažas žiedukas, ir man įvažiavus beveik visą reik apvažiuot, ir visą "pylinu" pirma pavara, MB liepia jungti antrą juo važiuojant, bet man ir taip sunku valdyt mašiną , nes labai mažas tas žiedas - toks kaip geras ilgas posūkis gaunasi... Regitra lyg reikalauja kad sukant nejunginėt pavarų
Donma, šaunuolė
QUOTE(zuikis5 @ 2014 02 10, 09:28)
Dar norėjau paklausti, ar neišlaikius egzamino dabar jau nereikia persėsti į keleivio vietą, parvažiuojat ir tada tik sužinot, kad neišlaleidžiama.
Tikriausiai dabar visur taip,pasikeite truputi ju tvarka.Kol laukiau savo laiko,ziurejau kaip aikstelej vaziuoja kiti,tai maciau,kad ir ant pacio bordiuro ratai uzlipo,kitas irgi ten baisiai vargo su parkavimu,bet visi isvaziavo i miesta.
O mieste,kad ir suklysti,toliau vaziuoji savo marsrutu.As kritine padariau dar nei ipusejus marsrutui,bet jis manes nesustabde ir neislaipino.O paskui,gryzus i Regitra,viska paaiskino apie klaidas.
O jus pries regitra imat kokia papildoma pamoka?as zadu imtis,nes neturiu su kuo praktikuotis,nes namine masina automatas.
QUOTE(Donma @ 2014 02 10, 14:30)
O jus pries regitra imat kokia papildoma pamoka?as zadu imtis,nes neturiu su kuo praktikuotis,nes namine masina automatas.
Aš ėmiau. Ir ne vieną, bet dabar jau pradėjo stogas važiuot ir atrodyt kad išvis važiuot nebemoku...
QUOTE(zuikis5 @ 2014 02 10, 14:58)
Aš ėmiau. Ir ne vieną, bet dabar jau pradėjo stogas važiuot ir atrodyt kad išvis važiuot nebemoku...
Tai nebeimsiu šią savaitę nusprendžiau, gal dar su savo mašina pavažiuosiu truputį ir bandysiu šeštadienį laikyt... bet jei ilgai nevažiavus - tai paimk, žinoma. O su automatu važinėji? Nesunku kaži paskui persėst prie mechaninės mokytis? 
Nevazineju isvis,jau du men kaip nevairavau,nes su automatu juk nera sunku,tai teks ir man pasimti pamokeliu





