Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(susidomejus @ 2015 04 07, 21:10)

Ir dar ten nebegalima is pirmos juostos tiesiai vaziuot, galima tik sukti i desine, tai visi sniurais tiesiai vaziuoja kaip iprate irgi.

Taip, savotiškas sumuštinis ten kartais gaunasi.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 09, 10:45)
Įpratimas - antras prigimimas mirksiukas.gif Bet vairuotojai galėjo susiprasti, kad keisis eismo tvarka, nes 1 - jau seniai kalbėta, kad naikins žalias rodykles, o jų vietoje statys šviesoforus, 2 - buvo rašyta, kad sankryžą rekonstruos RIMI, o jis jau stovi, 3 - nauji šviesoforai nebuvo pakabinti ir pajungti per vieną naktį, tad buvo galima spėti, kad viskas keisis iš esmės, nes šviesoforai kabo virš kiekvienos juostos.

Tikrai taip - įpratimas yra antras prigimimas. Ir man kažkaip nei šiaip nei taip atrodo mūsų aukštas pareigas atitinkamose institucijose užimantys vyrai, aiskinantys, kad vairuotojai privalo nuolat viską stebėti, pastebėti ir t.t. Niekaip nesuvokia ir nepripažįsta, kad prieš prigimtį nepašokinėsi - kasdien keletą metų tuo pačiu maršrutu važiuojantys ženklų nebepastebi, važiuoja "kaip visada".
Vakarų valstybėse jau senai suprato, kad pakeitus daugiametę eismo tvarką sankryžoje, apie tai reikia labai aiškiai perspėti vairuotojus, užtat ten pasikeitus tokiems dalykams, pastatomos laaabai ryškiai nudažytos informacinės lentos, pranešančios, kad eismas sankryžoje pasikeitė ir liepiama atidžiai stebėti ženklus. Ir visi laimingi.
Atsakyti
As tai jau stebiu ir pastebiu- po to, kai pora kartu teko "pasimauti" pasikeitus zenklams, laime- be pasekmiu smile.gif Tai jau zenklus ziuriu, nesvarbu, kad diena dienon ir po n kartu per diena tais paciais marsrutais vazineju smile.gif O kai kur keicia gana daznai, kol atranda optimalu varianta.
Atsakyti
Vaziuoju as siandien sau greitkeliu Via Baltika, uz tilto per Nemuna Kauno link ziuriu, kad pirmoj juostoj prieky vaziuojantis stabdo iki sustojimo, na ir as. Tai pasirodo, kad ten stovejo antroj juostoj kazkoks zmogelis, kuris prazioplino posuki i desine ir nori i desine sukt is antros juostos. Nu ir ka jam tu? Greitkely.

Gal kas zino, ka reiskia kintamos informacijos kelio zenklai. Tokie juodam fone. Radau KET, bet nesupratau, kam jie reikalingi.
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2015 04 12, 22:01)

Gal kas zino, ka reiskia kintamos informacijos kelio zenklai. Tokie juodam fone. Radau KET, bet nesupratau, kam jie reikalingi.


Na, ta ir reiskia, kad informacija juose gali kisti priklausomai nuo aplinkybiu. Va, radau straipsniuka apie tai sioki toki, gal bus aiskiau: http://www.delfi.lt/...i.d?id=63698310
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2015 04 12, 22:01)
Vaziuoju as siandien sau greitkeliu Via Baltika, uz tilto per Nemuna Kauno link ziuriu, kad pirmoj juostoj prieky vaziuojantis stabdo iki sustojimo, na ir as. Tai pasirodo, kad ten stovejo antroj juostoj kazkoks zmogelis, kuris prazioplino posuki i desine ir nori i desine sukt is antros juostos. Nu ir ka jam tu? Greitkely.

Via Baltica ne greitkelis. Yra kas ir nesustoja, o ir suka iš antros, ypač mieste tokių daug.

Juokinga situacija toje pačioje Via Baltica, tik nuo Kauno link tilto važiuojant. Važiuoja pirma juosta policija, maždaug 80-85 km/h greičiu. Ir visa palyda iš paskos biggrin.gif O juk galima važiuot 90 km/h, tad aš ramiai 93-95 km/h greičiu ir aplenkiau, ir priekyje persirikiavau. Ir taip visa kolona, jau ir su antroje juostoje tokiu pat greičiu važiuojančia kolona priartėjo iki nusukimo link Jurbarko, kur policija nusuko. Tada turbūt visi lengviau atsikvėpė ir paspaudė geležėles.
Atsakyti
Gal kas iš kauniečių gali paaiškinti Kleboniškio tilto fenomeną, kuomet vakare susidaro nerealūs kamščiai važiuojant Megos link, nors jau tilto viduryje mašinos juda normaliu greičiu g.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2015 04 12, 11:32)
Tikrai taip - įpratimas yra antras prigimimas.


nuo šios ligos yra vienas labai efektyvus vaistas - kas kažkiek laiko keisti maršrutą.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 13, 10:25)
Via Baltica ne greitkelis. Yra kas ir nesustoja, o ir suka iš antros, ypač mieste tokių daug.



http://www.15min.lt/zyme/via-baltica
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2015 04 14, 20:14)

Kurioj vietoj matei greitkelio zenkla? Dvieju juostu kelias negali tureti greitkelio statuso.
"Planuojama, kad visas Via Baltica ruožas Lietuvoje turės keturias juostas ir turės automagistralės ir greitkelio statutsą."
Is Wikipedijos. Simet pradeta tiesti dar dvi juostas, tam kad tai butu greitkelis, darbai pradeti prie Panevezio berods, eis iki pat sienos.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 13, 17:53)
Gal kas iš kauniečių gali paaiškinti Kleboniškio tilto fenomeną, kuomet vakare susidaro nerealūs kamščiai važiuojant Megos link, nors jau tilto viduryje mašinos juda normaliu greičiu g.gif

Ne joks ten ne fenomenas - prieš pat tiltą juk yra įvažiavimas iš Jonavos gatvės. Įsiliejantis srautas ir padaro kamštį.
Papildyta:
QUOTE(susidomejus @ 2015 04 14, 19:14)

Na, pas mus žurnalistai jau senai "blizga" savo nekompetencija ir jokiu būdu negalima tikėti viskuo kas rašoma spaudoje. O juo labiau kas rasoma internetiniuose portaluose. Lietuvoje greitkeliai yra žymini keturkampiais ženklais, kuriuose pavaizduotas baltas lengvasis automobilis mėlyname fone.

Via Baltica tokių ženklų nėra, tai viso labo paprastas užmiesčio kelias.

Greitkelio pavyzdys — Vilnius-Kaunas.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2015 04 15, 09:51)
Ne joks ten ne fenomenas - prieš pat tiltą juk yra įvažiavimas iš Jonavos gatvės. Įsiliejantis srautas ir padaro kamštį.

Tuomet antra juosta turėtų judėti greičiau, bet taip irgi nėra. Įsiliejantis srautas nesudarytų jokių kamščių, jei juos kas įleistų, nes yra greitėjimo juosta, bet deja, yra tekę ne kartą sustoti toje juostoje ir laukti kol fūra įleis, nes lengvosios dar greitį padidina, kad neduok Dieve prieš ją persirikiuosi.

Atsargiau su greičio viršijimu
Atsakyti