Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(pikkolo @ 2015 04 15, 11:37)
Tuomet antra juosta turėtų judėti greičiau, bet taip irgi nėra. Įsiliejantis srautas nesudarytų jokių kamščių, jei juos kas įleistų, nes yra greitėjimo juosta, bet deja, yra tekę ne kartą sustoti toje juostoje ir laukti kol fūra įleis, nes lengvosios dar greitį padidina, kad neduok Dieve prieš ją persirikiuosi.


Na, čia jums taip atrodo, deja realybė yra kitokia smile.gif

Pirmoje juostoje visi kiek pristabdo įleisdami įsiliejantį srautą, antroje eilėje važiuojantys irgi pristabdo, nes daug besirikiuojančių iš pirmos į antrą eilę. Ir rezultate ilgas kamštis.

Juk užtenka, kad labai intensyvaus eismo kelyje kažkas pristabdytų trumpam ir prieš tą vietą susidarys kamštis. Niekada neteko matyti situacijos kai kelyje, kuriame priešingo eismo juostos griežtai atskirtos (Vilnius-Klaipėda ir pan.) vienoje pusėje įvykusi avarija, o kamštis tame kelyje susidaręs iš abiejų pusių, net ir toje, kurioje visiskai nieko neįvyko ir kelias visiskai laisvas.
Atsakyti
Via baltica (E67) yra europinė magistralė, vienas iš dviejų Lietuvą kertančių Trans European Network koridorių.

Lietuvos automobilių kelių direkcija
Atsakyti
Pagelbekit merginos pradedanciai vairuotojai biggrin.gif . Paniskai bijau ikalniu, kad ir nelabai staciu, bet sustojus tarkim prie sviesaforo ikalneje, man net silpna pasidaro, atrodo kaip reiks vaziuoti ir atleisti stabdi bijau kad pajudesiu atgal doh.gif . Kaip jus pradedat vaziuoti ikalnese? kai mokiausi vairuoti viskas gerai buvo (kai salia sedejo instruktorius, su savo pedalais, buvau rami biggrin.gif ) ir is pirmo karto islaikiau, nu bet ikalniu baime isliko unsure.gif
Atsakyti
daugiau gaziuko ir sankabos greit nenumesk, na, arba visada yra rankinis, jeigu stati įkalnė, o iš galo kažkas labai arti prisiplojo. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Taurida @ 2015 04 21, 10:17)
ir is pirmo karto islaikiau, nu bet ikalniu baime isliko unsure.gif


daugiau įkalnių ir visos baimės dings smile.gif jei rimčiau, išjunkite visus pašalinius garsus ir klausykitės mašinos. kai ateis laikas pajudėti, laikydama stabdį atleidinėkite po truputį sankabą ir kai mašina pradės "urgzti", atleiskite stabdį, sankaba laikys mašiną vietoje, spauskite gazą ir pradėkite važiuoti. daugiau tokių treniruočių ir ateity nė mm nepajudėsite atgal įkalnėje smile.gif instruktorius manęs su rankiniu net nemokė, mokykitės "jausti" savo automobilį.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zuzla: 21 balandžio 2015 - 10:39
Stačiose įkalnėse nėra ir man labai malonu, ypač dar jei prie posūkio stoviu šalutiniam ir reikės ištaikius progą išsukt greitai.... Pergazuoju tada, spaudžiu gazą iš to strioko labiau nei reik ir sankabą laikau ilgiau nei reik blush2.gif Bet su laiku tos baimės mažiau, kartais pavyksta ir visai gražiai pajudėt...
Ant galo pas mane šalia žalio lapo yra dar lipdukas "laikykis atstumo" - kai kuriems gelbsti arti nevažiuot, kiti gal specialiai privažiuoja paskaityt kas ten parašyta doh.gif tongue.gif
Labai nesijaudink, neskubėt stenkis ir patikėk - laikas, patirtis ir pastangos savo darbą padaro 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Taurida @ 2015 04 21, 10:17)
Pagelbekit merginos pradedanciai vairuotojai biggrin.gif . Paniskai bijau ikalniu, kad ir nelabai staciu, bet sustojus tarkim prie sviesaforo ikalneje, man net silpna pasidaro, atrodo kaip reiks vaziuoti  ir atleisti stabdi  bijau kad pajudesiu atgal doh.gif . Kaip jus pradedat vaziuoti ikalnese? kai mokiausi vairuoti viskas gerai buvo (kai salia sedejo instruktorius, su savo pedalais, buvau rami  biggrin.gif ) ir is pirmo karto islaikiau, nu bet ikalniu baime isliko unsure.gif


Mano dukrai buvo tas pats, bijojo paniskai bet kokiu ikalniu. Baime dingo kaip nebuvus po to, kai ji pakliuvo i labai nemaza kamsti labai stacioje ikalneje slapdribos metu siauroje senamiescio gatvikeje doh.gif Po to nebebijo visiskai nieko ax.gif Aisku, tokiu ekstremaliu isbandymu nelinkiu, bet is esmes tai yra pats geriausias vaistas nuo baimiu- kuo daugiau daryti tai, ko bijai mirksiukas.gif 4u.gif
P.s. beje, labai padeda zalias lapas ant galinio lango, ir kuo jis didesnis- tuo labiau padeda smile.gif Atstumus kai kurie laiko isties ispudingus, prisiklijuojanciu vienetai smile.gif Antra diena su dukros masina varineju, tai tiek daug erdves aplink save jauciu... rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 21 balandžio 2015 - 11:03
Aciu visoms 4u.gif Reiks nugaleti baime kazkaip 4u.gif . Reikia turbut surizikuoti ir isvaziuoti i miesta per pika biggrin.gif doh.gif . kaip tycia gavau masina visiskai ne moteriska, tai jau kliuvo vyrui nuo manes doh.gif , sake neleisiu sesti i kibira ir viskas, tai bijau ne tik ikalniu bet ir masinos biggrin.gif , nu bet gal kaip nors susidraugausim
Atsakyti
Aš ir bijau įkalnių, dar ir rankinis elektroninis, tad pirmiausia stengiuosi išvengti įkalnių, bet jei nepavyksta, tai giliai įkvepiu, atsipalaiduoju ir galvoje sudėlioju žingsnius ką ir kaip darysiu. Kol kas tai dar manęs nepavedė. Bet ir niekas kol kas nėra apipypinęs, kad greičiau važiuočiau. O šiaip tai žinoma tik praktika padės, ir geriau pradžioj pasitreniruoti ne per piką.
Taurida, o koks automobilis yra nemoteriškas? Juk ne traktorių gavai bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Taurida @ 2015 04 21, 11:14)
Aciu visoms 4u.gif  Reiks nugaleti baime kazkaip 4u.gif . Reikia turbut surizikuoti ir isvaziuoti i miesta per pika biggrin.gif  doh.gif . kaip tycia gavau masina visiskai ne moteriska, tai jau kliuvo vyrui nuo manes doh.gif , sake neleisiu sesti i kibira ir viskas, tai bijau ne tik ikalniu bet ir masinos biggrin.gif , nu bet gal kaip nors susidraugausim


o kas ta moteriška mašina? rolleyes.gif ir kodėl būtinai tokios nori? nereikia taip įsikalbėt, kad moterims - tik "moteriškos" mašinos. aš apskritai netikiu, kad reikia taip skirstyti. kiekvieną mašiną galima suvaldyt, tik reikia praktikos ir šiek tiek pasitikėjimo 4u.gif

o dėl įkalnių, tai labai greitai važiuosi į jas net nesusimąstydama, automatiškai rankos ir kojos darys, ką reikia mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Gemma: 21 balandžio 2015 - 12:12
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 21, 13:59)
pirmiausia stengiuosi išvengti įkalnių

ir aš.... blush2.gif jei turiu pasirinkimą - tai važiuoju kitu maršrutu, nei pvz. kur iš maironio g. į subačiaus tas išsukimas įkalnėj (man ten į kairę reikia). Pagaunu save, kad stengiuos ir šviesoforą greičiau pralėkt tą kur įkalnėj reiktų sustot, jei raudona užsidegtų... Bet jei geros nuotaikos būnu ir nėra didelio judėjimo - kartais važiuoju ir specialiai kur įkalnės, kad pasitreniruot. Pastebiu, kad dauguma ir be žalių lapų, bet parieda atgal, kai kurie net ir nemažai, tik nesijaudina dėl to...
Kamščiuose tai man nėra tokio streso, net jei ir įkalnė - ten lėtai visi juda, nereikia skubėt. Tik koja pavargsta.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 21, 11:59)
Aš ir bijau įkalnių, dar ir rankinis elektroninis, tad pirmiausia stengiuosi išvengti įkalnių, bet jei nepavyksta, tai giliai įkvepiu, atsipalaiduoju ir galvoje sudėlioju žingsnius ką ir kaip darysiu. Kol kas tai dar manęs nepavedė. Bet ir niekas kol kas nėra apipypinęs, kad greičiau važiuočiau. O šiaip tai žinoma tik praktika padės, ir geriau pradžioj pasitreniruoti ne per piką.
Taurida, o koks automobilis yra nemoteriškas? Juk ne traktorių gavai bigsmile.gif

Zinokit man moteriska masinyte yra nedidele tokios kaip toyota yaris, o vat gavau Toyota Avenis Verso (septynviete) tai man jinai tikrai kaip traktorius biggrin.gif blush2.gif , bet seip galiu as ja pagirti del manevringumo, tikrai manevringa 4u.gif , manau susigyvensim mes su ja biggrin.gif
Aciu merginos, visom, uz patarimus 4u.gif
Atsakyti