Vis dar XI-oji diena. Antigva.Pargrįžtu į viešbutį apie 15:30. Iš darbuotojų pasiimu kambario raktą, o kartu gaunu ilgą, ranka rašytą laišką

. Gidas gi visą romaną surašęs. Ir kaip man pasisekė, ir kaip už mane džiaugiasi, ir kaip dangų visą dieną stebėjo. Kaip miela
Pabaigoj primena, kad 8-ą vakaro renkamės vestibiulyje ir einam paskutinį kartą visi kartu vakarieniauti. (Jau šiąnakt kelios merginos išskris, mano pačios skrydis į Mechiką ryt 12h, mano kambariokė pasiliks porai dienų čia, o likusi grupės dalis po dienos išjudės į Belizą).
Kartu pridėtas ir Antigvos žemėlapis, kuriame papildomai ranka sužymėti man įdomūs lankytini objektai (
netyčia paėmus kambariokės žemėlapį pamačiau, kad ranka ženklai buvo sudėti tik man 
).
Įžengus į kambarį pirmiausia einu plauti sportbačių. Iš baltų jie tapę juodais, ir padidėję dvigubai
Dušas. Mmmmm, kaip gera....
Išėjus iš dušo į lovos pusę net nepažiūriu

. Persirengiu, griebiu fotoaparatą (sunkenybę savo) ir keliauju apžiūrėti Antigvos.
Užbėgdama įvykiams už akių pasakysiu, kad tai yra gražiausias mano kada nors matytas miestas. Tiesiog kažkas nežemiško. Suprantu, kad kažkam gali atrodyti kitaip, bet mane ypatingai žavi griuvėsiai ir bažnyčios. O bažnyčių griuvėsiai tai iš viso kažkas tokio....
Vėl, kaip ir visos kelionės metu gyvenam pačiam senamiesty, tai iki visų grožybių tiesiog ranka paduot. Ir eilinį kartą pagirsiu Tripomatic - niekada niekur nepasiklydau su jų off line žemėlapiais.
Pirmoji mano prieita grožybė - Iglesia y convento de Nuestra Señora de Las Mercedes (kas tie mercedes - užmuškit, bet nežinau. Kažkokia katalikų vienuolių atmaina, bet kaip išversti net visagalis googlas nežino).
Kryžius ir akmuo atriume bei patalpos, esančios už pagrindinio altoriaus yra seniausi La Merced struktūros elementai menantys 17-ą amžių. 1749-aisiais Juan de Dios Estrada'i buvo patikėta prabangios šventyklos ir vienuolyno statyba. Jis suprojektavo
neaukštą pastatą, galintį atlaikyti čia labai dažnus žemės drebėjimus. Arkos ir kolonos dar išplatina statinį, tuo pačiu suteikdamos stabilumo požeminių smūgių metu. Statybos darbai buvo baigti 1767-aisiais.
Jėzaus Kristaus atvaizdą 1650-aisiais išraižė Alonzo de la Paz y Toledo.
Grožis ir didybė tiesiog pribloškia. O audros debesų fonas vaizdą padaro iš viso nerealų:



Zinot, man atrodo jei Tereza pagrobtu koks eskobaras ir paskambintu, jam butu nurodyta paciam gelbetis is situacijos.