Čiurlionkėj matematiką tikrai žemesniu lygiu mokina, negu VJG, pvz. Vieni mokosi iš vadovėlio su pliusu, kiti be. Iš esmės, ne kad ten kokia labai dailininke dukra taptų, norėjau ją ten leisti (t.y. norėjo tai ji pati, o aš sau ieškojau argumentų už), o kad nepapjautų jos matematika kokioje kitoje mokykloje. Visgi skirtingi tie žmonės ir jų smegenys. Atrodo, dvyniai, tą pačią gerą mokytoją pradinėse turėjo, o vienam su vėjeliu matematika sekėsi, kitai - padėk dieve... Tai iš dalies pritariu dėl skirtingų mokymosi lygių. Tai nuo kada gi ten, lyg 11 kl ar 10 ir pradeda profiliuotis, rinktis lygius. Dičkis mokėsi tuo aukštesniu ir matematiką, ir fiziką, bet paskutiniam pusmetyje liepė rinktis žemesnį.
Pati bandau suprasti, ką noriu pasakyti . Turbūt tai, kad jo, matematika reikalinga visiems. Bet gal kai kuriems lėčiau ir paprasčiau (ir mažiau temų) paaiškinus matematiką būtų geresnis rezultatas ir tikrai sugebėtų tai naudoti gyvenime, negu bandant sukišti daug gilių žinių ir nuolat skalpuojant, o galų gale sužlugdant per egzaminą. Stebiu vėl tą pačią dukrą. Pradėjau nuolat kartoti, kad ji turi gerus smegenis ir tikrai gali suprasti matematiką. Gal buvo kokios lengvesnės temos, kai tikrai pati suprato, net be papildomų tėčio aiškinimų (o kiek ašarų dažnai būdavo namie dėl to ....), gavo geresnius pažymius, pati patikėjo, kad tikrai gali suprasti ir išmokti. Per paskutinį nuotolinį kontrolinį netgi 10 gavo - laimingiausias žmogus tapo! O kai nesiseka, nemato prošvaisčių, tai ir stengtis dingsta ūpas. Žodžiu, labai reikia gero priėjimo prie vaikų, o kas gi turi laiko su jais cackintis. Ypač, kai kokių 30 vaikų klasėj, o temų kalną išeit reikia... Žodžiu, nesibaigianti tema. ir ne, aš tikrai nežinau, kaip tai padaryti geriau, tik tikiu, kad reikia ieškoti būdų ir juos rasti, o ne stebėti rezultatų blogėjimą ir nieko nedaryti. Valstybės lygiu.
O dėl anglų - nu tiksliukai gi ir kompiuterastai . Tiksliau beveik visi kompiuterastai dabar, visokie video, youtube ir t.t., tai natūraliai nuo mažumės ta anglų. Nereikia būt filologu. O vat kitos kalbos jau, matyt, lengviau tik filologams sekasi . Arba moksliukams.
Smalsute, o man vat niekas nieko nepatarė, kai buvo laikas rinktis profesiją, net pykau kažkiek - leido rinktis, ką tik noriu. Aišku, su savo pažymiais viską ir galėjau dar tada rinktis. Ir sūnus mūsų nei klausia, nei mes žinom, ką jam patarti, Išskyrus tai, kad jeigu jau mokėsi vidurinėj, tai būtų gerai gauti atestatą. Nors aš nieko prieš profesinę buvau po 8 klasių, bet kur tau. Jau tada aiškėjo, kad mokytis jis nenori.