QUOTE(Heida @ 2008 08 05, 12:01)
Maniške vis kartoja kad bus ten blogų vaikų, kad nespės padaryt laiku savo darbelių, jaudinasi kad nemoka skaityti....Kažkaip niekada jos negąsdinome panašiais dalykais, bet negatyvių žinių prisirinko darželyje, kai ateidavo buvę grupės vaikai aplankyti. Kartu ėjome užsirašyti į mokyklą, tai vaizdas iš išorės ir vidaus nelabai patiko. Kolkas mums mokykla nėra laukiamas dalykas, bet tikiu kad viskas pasikeis ten nuėjus
Na, jei vaikas taip kalba, kažkas jam jau pribūrė apie mokyklos siaubus

Aš irgi turiu pirmoką, kurį vyresnės kartos giminaičiai vis "padrąsina"- "Ak, baigiasi vargšeliui katino dienos", "pradės katorgon eiti", "tai jau viskas, dabar vaikas jau kankinsis..." ir t.t. Nu, negaliu, kaip mane tai nervuoja
O aš atvirkščiai, nuo 4 metų kiek įmanoma vežiojau visur su savimi, ir užsienin, ir Lietuvoje keliaudavome, skatinau, kad vaikas viskuo domėtųsi, ir, natūralu, kad jam jau aišku dar neinant į mokyklą- nemokėsi kalbų- kitoj šaly nesusikalbėsi, domisi Lietuvos istorija (kokia mes šalis ir kodėl tokia tapome), aplankėme Zoologijos sodą, Jūrų muziejų, Zoologijos muziejų- kyla visokiausių klausimų apie gamtą, kas ir kaip... Aš, aišku, negaliu atsakyti į visus klausimus, tai ką galėdavau paaiškindavau, o ko nežinodavau, tai vis sakydavau- va, eisi į moklyklą, tai viską ir sužinosi, per geografijos, istorijos, biologijos ir t.t. pamoką.
Tai mūsų nuotaikos kol kas tokios- eisiu į mokyklą viską sužinoti (kas, beje ir yra tikra tiesa

). O kad ūpas dar padidėtų, tai nusipirkom svajonių kuprinę Lego Racers, pasiėmę trečioką draugės sūnų nuėjom į kanceliarines apsipirkti, kur draugės berniukas (tikras autoritetas, nes TREČIOKAS

) autoritetetingai pakonsultavo, ką pirkti (labai patiko tokia atrakcija mums visiems trims), po to nuėjom visi trys picom "susidaužt" už ateinančią mokyklą

, ai, dar mokyklon užėjom, mokytoją susiradom, abu viens kitam nusišypsojo, ir.... išvažiavom į savo "kaimą" Birštone atostogaut
Žodžiu, nebejaučiu jokio jaudulio, o sūnus į mokyklą žiūri labai, sakyčiau, realistiškai-optimistiškai, nėra jokios euforijos, bet jam smalsu, ir mokykla jį domina

O tai, mano galva, ir yra svarbiausia, kad lūkesčiai mokyklos atžvilgiu būtų ADEKVATŪS- kad tai nėra kažkokia pramoga ar katorga, o vieta, kur gali SUŽINOTI daug dalykų. O tai dalykas rimtas ir smagus

O juk smalsūs yra visi vaikai be išimties