QUOTE(Julius3 @ 2007 10 23, 07:49)
Nepyk ir tu, bet tavo patirtis man tikrai nerodiklis. Tu jos niekuo negali pagryst.
Betkas gali sekmingai rekt kad geriausias padangos ish maximos, tai dabar jau juo tiket?
Ash savo patirtim remiuosi teko vazhinet ir dygliuotom ir nedygliuotom padangom.
Renkantis tarp padangu cia kaip kam labaiau patinka dygliuotos ar ne. Bet tvirtint kad dygliuotos shudas nedygliuotos jega yra visishka nesamone.
As taip kategoriskai lyg ir netvirtinau,ir,beje,tai ne tik mano patirtis,bet ir specialistu profesionalu nuomone,kurie "dantis ant sito praede".Ir isvis tas gincas beprasmiskas.Tiesiog ismegink ziema,stabdydamas extremaliai,t.y.,spirdamas per stabdi iki dugno,o tada ispudzius papasakosi (tiktai ne gatveje gink Dieve...

).Ir tokius testus galime mes patys pasidaryti,o paskui cia parasyti,su kokiom padangom koks stabdymo kelias buvo ant kokios dangos,ir ispudziais pasidalinti.Taip galima butu ir bendrom jegom patikimesnes padangas issirinkti.Darom,a?Turesim ka veikti ziema...
Papildyta:
QUOTE(_braskute @ 2007 10 23, 20:32)
renkantis tarp dygliuotu ir nedygliuotu as visada renkuosi nedygliuotas padangas, su musu ziemom, tai man visi dygliai islakstytu, nei rata prakasi ant asfalto, nei uzstabdysi gerai
Isigijus naujas dygliuotas padangas,dyglius reikia pritrinti,t.y.,nuvaziuoti mazdaug vienodu greiciu beveik nestabdant bent jau koki 50km( o dar geriau-100km),idealiausia-autostrada.Tada ir prakast galesi,ir uzstabdyt-nei velnio jie neislakstys...

Man jie gyvates visus slalomus atlaike,ir tik pavasariop per treniruote pavyko dalies atsikratyti