
Rams, tikrai neklaidinu. Galingu varikliu pasižyminčiose naujesnėse nei 1998 m (nepamenu nuo kelintų metų pradėjo diegti) automatinėse paprastai dar yra Steptronic, kurio dėka automatas visuomet priekyje

QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 15, 00:50)
Rams, tikrai neklaidinu. Galingu varikliu pasižyminčiose naujesnėse nei 1998 m (nepamenu nuo kelintų metų pradėjo diegti) automatinėse paprastai dar yra Steptronic, kurio dėka automatas visuomet priekyje 

As vairuoju 2001mechanika,2.5ltr isibegejimas per 8.9s,automatas 9.1 triptronikas.
Ar tesime ginca?

Čia ne ginčas, o kasdieninio vairavimo praktika. Ta prasme, kad automatas nevažiuoja kažkur kažkam iš paskos. Arba jis važiuoja lygiai, arba priekyje, bet tik ne gale. Jei jūs dalyvaujate lenktynėse, tai čia kitas dalykas, kiekviena milisekundė yra svarbi. Aš pvz. važinėju su 3 l ir lyginant konkrečiai maniškį su tokiu pačiu tik mechanine pavarų dėže, mechanika tomis milisekundėmis įsibėgėja lėčiau.
Tai nežinau, kas čia teisesnis?
Tai nežinau, kas čia teisesnis?
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 14, 23:50)
Rams, tikrai neklaidinu. Galingu varikliu pasižyminčiose naujesnėse nei 1998 m (nepamenu nuo kelintų metų pradėjo diegti) automatinėse paprastai dar yra Steptronic, kurio dėka automatas visuomet priekyje 

Kas priekyje-priklauso nuo tarpines



QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 15, 01:07)
Čia ne ginčas, o kasdieninio vairavimo praktika. Ta prasme, kad automatas nevažiuoja kažkur kažkam iš paskos. Arba jis važiuoja lygiai, arba priekyje, bet tik ne gale. Jei jūs dalyvaujate lenktynėse, tai čia kitas dalykas, kiekviena milisekundė yra svarbi. Aš pvz. važinėju su 3 l ir lyginant konkrečiai maniškį su tokiu pačiu tik mechanine pavarų dėže, mechanika tomis milisekundėmis įsibėgėja lėčiau.
Tai nežinau, kas čia teisesnis?
Tai nežinau, kas čia teisesnis?
Gal galit ivardinti modeli?

Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2008 11 15, 01:07)
Kas priekyje-priklauso nuo tarpines
As cia kazkada viena menesiuka su tokiu baisuokliu golfu taburete vazinejau 1,3 variklis,visada buvau pirma,patiko stebeti zmoniu reakcija,kai kas megindavo vytis kad paziuretu kas uz vairo sedi
Su dyzeline astra irgi sekmingai pirmaudavau nuo sankryzu
Tiesiog ne visi skuba uzsidegus zaliai sviesai rauti i prieki kaip per lenktynes (as jau irgi neskubu),be to,staigiai gazuojant labai stipriai padideja kuro sanaudos,kaip ir staigiai stabdant.



Kalbedamas apie sekundes,laikausi nuomones apie vienodas tarpines

QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 15, 01:26)
Aaa,na visureigiams tenka pripazinti buna :)Bet su ja nesustartuosi taip,kad visi liktu gale,jei tarpines abidvi vienodos:)Belieka

Tik dabar paziurejau i nuoroda,nesitikejau naujo auto:)
QUOTE(denaxa @ 2008 11 14, 22:18)
O kuom patogiau i kalna uzvaziuot nei su mechanke? As tai nematau cia skirtumo,na,bent jau man jo nera,paprastai vaziuodama apie kazka mastau arba plepu jei dar kas masinoj sedi,tai net nejauciu to pavaru junginejimo (taigi nera ir diskomforto).O ir kavos gali bele kokioj pagert jei jau kamsty stovi 

Nu labai įdomu, kaip gali būti su mechanika patogiau į kalną užvažiuot. Ypač, jei jis gan status ir vidury kalno turi sustot (kamštis). Ir tada rankinio nereik užtraukt?
O dėl kavos - taip, kai stovi vietoj, tai bet kurioj mašinoj gali gert:) Bet jei jau važiuot pradėjai, tai mechanikoj vieną papildomą veiksmą reik atlikt laikas nuo laiko, kas šiek tiek trukdo, jei dešinėj rankoj - kavos puodelis...

QUOTE(adman @ 2008 11 15, 02:20)
Nu labai įdomu, kaip gali būti su mechanika patogiau į kalną užvažiuot. Ypač, jei jis gan status ir vidury kalno turi sustot (kamštis). Ir tada rankinio nereik užtraukt?
O dėl kavos - taip, kai stovi vietoj, tai bet kurioj mašinoj gali gert:) Bet jei jau važiuot pradėjai, tai mechanikoj vieną papildomą veiksmą reik atlikt laikas nuo laiko, kas šiek tiek trukdo, jei dešinėj rankoj - kavos puodelis...
O dėl kavos - taip, kai stovi vietoj, tai bet kurioj mašinoj gali gert:) Bet jei jau važiuot pradėjai, tai mechanikoj vieną papildomą veiksmą reik atlikt laikas nuo laiko, kas šiek tiek trukdo, jei dešinėj rankoj - kavos puodelis...

Kavos puodeli galima laikyti kairej,pavaras perjungineji desine ,o vaira gali prilaikyti arba desine,arba alkunemis


O i kalna vaziuojant as niekada nemastau su kuo ten patogiau,man tas pats,tiksliau,ne visai tas pats,su mechanke jauciuosi uztikrinciau


QUOTE(Rams @ 2008 11 15, 22:54)
Na visi isvardinti batonai ir geralai aisku patogiau butu vartojami su automatu:)
Nejauciu jokio diskomforto ir su mechanke


Tiesa,jei tenka atsiliepti i skambuti vaziuojant mechanke,tai buna taip-"palauk begi perjungsiu",ir taip kelis kartus

QUOTE(denaxa @ 2008 11 16, 00:12)
Nejauciu jokio diskomforto ir su mechanke
O su automatu galima dar daugiau darbu daryti,pvz.,dar pardavineti keleiviams bilietukus,kalbeti telefonu ir lukstenti "semeckas" kaip vaista nuo miego
Tiesa,jei tenka atsiliepti i skambuti vaziuojant mechanke,tai buna taip-"palauk begi perjungsiu",ir taip kelis kartus
Siaip tik darbo masinoj kalbu vaziuodama,nes ten paprasciau vaira viena ranka sukioti,lengvojoj to vengiu.


Tiesa,jei tenka atsiliepti i skambuti vaziuojant mechanke,tai buna taip-"palauk begi perjungsiu",ir taip kelis kartus

Diskomforto nejauciu ir as,bet patogiau but automatika viems darbams nuveikti:)