Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

Rams, tikrai neklaidinu. Galingu varikliu pasižyminčiose naujesnėse nei 1998 m (nepamenu nuo kelintų metų pradėjo diegti) automatinėse paprastai dar yra Steptronic, kurio dėka automatas visuomet priekyje cool.gif
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 15, 00:50)
Rams, tikrai neklaidinu. Galingu varikliu pasižyminčiose naujesnėse nei 1998 m (nepamenu nuo kelintų metų pradėjo diegti) automatinėse paprastai dar yra Steptronic, kurio dėka automatas visuomet priekyje cool.gif

As vairuoju 2001mechanika,2.5ltr isibegejimas per 8.9s,automatas 9.1 triptronikas.
Ar tesime ginca?smile.gif
Atsakyti
Čia ne ginčas, o kasdieninio vairavimo praktika. Ta prasme, kad automatas nevažiuoja kažkur kažkam iš paskos. Arba jis važiuoja lygiai, arba priekyje, bet tik ne gale. Jei jūs dalyvaujate lenktynėse, tai čia kitas dalykas, kiekviena milisekundė yra svarbi. Aš pvz. važinėju su 3 l ir lyginant konkrečiai maniškį su tokiu pačiu tik mechanine pavarų dėže, mechanika tomis milisekundėmis įsibėgėja lėčiau.

Tai nežinau, kas čia teisesnis?
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 14, 23:50)
Rams, tikrai neklaidinu. Galingu varikliu pasižyminčiose naujesnėse nei 1998 m (nepamenu nuo kelintų metų pradėjo diegti) automatinėse paprastai dar yra Steptronic, kurio dėka automatas visuomet priekyje cool.gif


Kas priekyje-priklauso nuo tarpines mirksiukas.gif As cia kazkada viena menesiuka su tokiu baisuokliu golfu taburete vazinejau 1,3 variklis,visada buvau pirma,patiko stebeti zmoniu reakcija,kai kas megindavo vytis kad paziuretu kas uz vairo sedi lotuliukas.gif Su dyzeline astra irgi sekmingai pirmaudavau nuo sankryzu smile.gif Tiesiog ne visi skuba uzsidegus zaliai sviesai rauti i prieki kaip per lenktynes (as jau irgi neskubu),be to,staigiai gazuojant labai stipriai padideja kuro sanaudos,kaip ir staigiai stabdant.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 15, 01:07)
Čia ne ginčas, o kasdieninio vairavimo praktika. Ta prasme, kad automatas nevažiuoja kažkur kažkam iš paskos. Arba jis važiuoja lygiai, arba priekyje, bet tik ne gale. Jei jūs dalyvaujate lenktynėse, tai čia kitas dalykas, kiekviena milisekundė yra svarbi. Aš pvz. važinėju su 3 l ir lyginant konkrečiai maniškį su tokiu pačiu tik mechanine pavarų dėže, mechanika tomis milisekundėmis įsibėgėja lėčiau.

Tai nežinau, kas čia teisesnis?

Gal galit ivardinti modeli? blush2.gif ,nes neesu dar girdejas ,kad tokia teorija butu.Ir as neesu lenktynininkas,bet esu sudalivaves megejiskame drage,kas tik patvirtino,jog praktika lygiai tokia pati kaip ir teorija.Tad ar mieste,ar trasoje ta pati istorija butu su konkreciu modeliu BMW.
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2008 11 15, 01:07)
Kas priekyje-priklauso nuo tarpines mirksiukas.gif As cia kazkada viena menesiuka su tokiu baisuokliu golfu taburete vazinejau 1,3 variklis,visada buvau pirma,patiko stebeti zmoniu reakcija,kai kas megindavo vytis kad paziuretu kas uz vairo sedi lotuliukas.gif Su dyzeline astra irgi sekmingai pirmaudavau nuo sankryzu smile.gif Tiesiog ne visi skuba uzsidegus zaliai sviesai rauti i prieki kaip per lenktynes (as jau irgi neskubu),be to,staigiai gazuojant labai stipriai padideja kuro sanaudos,kaip ir staigiai stabdant.

Kalbedamas apie sekundes,laikausi nuomones apie vienodas tarpines lotuliukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rams: 14 lapkričio 2008 - 23:16
Land Cruiser
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 15, 01:26)


Aaa,na visureigiams tenka pripazinti buna :)Bet su ja nesustartuosi taip,kad visi liktu gale,jei tarpines abidvi vienodos:)Belieka drinks_cheers.gif

Tik dabar paziurejau i nuoroda,nesitikejau naujo auto:)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rams: 14 lapkričio 2008 - 23:48
QUOTE(denaxa @ 2008 11 14, 22:18)
O kuom patogiau i kalna uzvaziuot nei su mechanke? As tai nematau cia skirtumo,na,bent jau man jo nera,paprastai vaziuodama apie kazka mastau arba plepu jei dar kas masinoj sedi,tai net nejauciu to pavaru junginejimo (taigi nera ir diskomforto).O ir kavos gali bele kokioj pagert jei jau kamsty stovi smile.gif


Nu labai įdomu, kaip gali būti su mechanika patogiau į kalną užvažiuot. Ypač, jei jis gan status ir vidury kalno turi sustot (kamštis). Ir tada rankinio nereik užtraukt?
O dėl kavos - taip, kai stovi vietoj, tai bet kurioj mašinoj gali gert:) Bet jei jau važiuot pradėjai, tai mechanikoj vieną papildomą veiksmą reik atlikt laikas nuo laiko, kas šiek tiek trukdo, jei dešinėj rankoj - kavos puodelis...wink.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo adman: 15 lapkričio 2008 - 01:21
QUOTE(adman @ 2008 11 15, 02:20)
Nu labai įdomu, kaip gali būti su mechanika patogiau į kalną užvažiuot. Ypač, jei jis gan status ir vidury kalno turi sustot (kamštis). Ir tada rankinio nereik užtraukt?
O dėl kavos - taip, kai stovi vietoj, tai bet kurioj mašinoj gali gert:) Bet jei jau važiuot pradėjai, tai mechanikoj vieną papildomą veiksmą reik atlikt laikas nuo laiko, kas šiek tiek trukdo, jei dešinėj rankoj - kavos puodelis...wink.gif


Kavos puodeli galima laikyti kairej,pavaras perjungineji desine ,o vaira gali prilaikyti arba desine,arba alkunemis smile.gif Beje,gana daznai vasara bekeliaujant tenka masinoj valgyti,dariau ta ir nepazistamam mieste gana sudetingomis eismo salygomis-tai vienoj rankoj batonas,kitoj geralas,tuo paciu dar vairuoji,manevruoji ir pavaras jungineji,ai,ir dar galvoji a kur gi cia pasukti rolleyes.gif
O i kalna vaziuojant as niekada nemastau su kuo ten patogiau,man tas pats,tiksliau,ne visai tas pats,su mechanke jauciuosi uztikrinciau smile.gif O kam tas rankinis ant to kalno jei nesiruosi ten ilgai stoveti? Darbinis juk yra...juk ne autikas ir ne fura,kad butu sunku ant darbinio islaikyti masina mirksiukas.gif
Atsakyti
Na visi isvardinti batonai ir geralai aisku patogiau butu vartojami su automatu:)
Atsakyti
QUOTE(Rams @ 2008 11 15, 22:54)
Na visi isvardinti batonai ir geralai aisku patogiau butu vartojami su automatu:)


Nejauciu jokio diskomforto ir su mechanke smile.gif O su automatu galima dar daugiau darbu daryti,pvz.,dar pardavineti keleiviams bilietukus,kalbeti telefonu ir lukstenti "semeckas" kaip vaista nuo miego smile.gif
Tiesa,jei tenka atsiliepti i skambuti vaziuojant mechanke,tai buna taip-"palauk begi perjungsiu",ir taip kelis kartus lotuliukas.gif Siaip tik darbo masinoj kalbu vaziuodama,nes ten paprasciau vaira viena ranka sukioti,lengvojoj to vengiu.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2008 11 16, 00:12)
Nejauciu jokio diskomforto ir su mechanke smile.gif  O su automatu galima dar daugiau darbu daryti,pvz.,dar pardavineti keleiviams bilietukus,kalbeti telefonu ir lukstenti "semeckas" kaip vaista nuo miego smile.gif
Tiesa,jei tenka atsiliepti i skambuti vaziuojant mechanke,tai buna taip-"palauk begi perjungsiu",ir taip kelis kartus lotuliukas.gif Siaip tik darbo masinoj kalbu vaziuodama,nes ten paprasciau vaira viena ranka sukioti,lengvojoj  to vengiu.

Diskomforto nejauciu ir as,bet patogiau but automatika viems darbams nuveikti:)
Atsakyti